Материалдар / Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз

Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. 1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2021
805
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні:09.03.2021

Пәні: Көркем еңбек

Сынып: 1

Мектеп: Ы.Алтинсарин атындағы 27 орта мектеп

Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру.

1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Наурыз мейрамдары туралы біледі.

Көбі: Өз жұмысын жоспарлауды композицияға пішімді қалай таңдау керектігін біледі.

Кейбірі: Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады.

Жетістік критерийлері

Қазақтың салт-дәстүрлері туралы айтады.

Наурыз мейрамдары туралы біледі.

Өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу, музыка , би

АКТ қолдану дағдылары

видеожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Рақмет-спасибо-thank you

Ана-мама-mother

Жаңа жыл-новый год-new year

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Психологиялық дайындық

Бүгінгі күн — нұрлы күн
Жарық шашқан әлемге
Ескеретін күн бүгін

Алғыс айтып бәріне.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!


Топқа бөлу

Қызыл, қызғылт, ақ түсті гулдермен топқа бөлінеді.

1-топ. 1-наурыз «Алғыс айту күні»

2-топ. 8-наурыз «Халықаралық әйелдер күні»

3-топ. 22-наурыз «Наурыз мейрамы»


«Жариялау» әдісімен әр топ өздерінің топтарын таныстырады.

1-топ. Сөйлемдегі адасқан сөздерді ретімен қояды. «Аналарымызға шын жүректен рақмет!»

2-топ. Ана туралы ән орындайды.

3-топ. «Қаражорға» биін билейді.


Шаттық шебері








Қызыл, қызғылт,

Ақ түсті гүлдер.


Топ аттары жазылған плакаттар

Сабақтың ортасы

8 минут



1-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды.

2-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөзіндерін буынға бөліп жазады.

3-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздерін тасымалдап жазады.


Таныстырылым

Практикалық жұмыс

16 минут

Оригами (жапонша , – “бүктелген қағаз”) – ежелден келе жатқан қағаздан әр түрлі пішіндер жасау өнері. Бұл қолөнер түрі қағаздың алғашқы отаны, қағаздың алғаш шыққан жері- Қытай мемлекетінен бастау алады.


1-топ. «Бәйшешек» ашық хатын жасайды.

2-топ. «Қызғалдақ» ашық хатын жасайды.

3-топ. «8 Наурыз» ашық хатын жасайды.


Ашық хат жасау үлгілері

Бәйшешек https://www.youtube.com/watch?v=9QOIS-jjWsM&t=2s

Қызғалдақ https://www.youtube.com/watch?v=Lm4MfoLQpAM

8 Наурыз https://www.youtube.com/watch?v=XK5UULvnbPI

Сабақтың соңы

2 минут


Рефлексия

«Бағдаршам»




Қызыл - сабақ ұнамады


.

Сары – керемет әсерде бола алмадым



Жасыл – сабақ өте қатты ұнады




Бағалау

Топтар бір-бірінің жұмыстарын «Галерея» әдісімен бағалайды.


«Бағдаршам» суреті

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


  • Тірек-қозғалыс және тепе-теңдік дағды жаттығуларында нәтиже мен тапсырма бойынша түрлендіру.

  • Қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін қабілеті жоғары оқушыларға кеңістікте қозғалыс / тепе-теңдік кезінде қиынырақ сұрақтар қою.

  • Қабілеті жоғары оқушыларға тағы да композиттік құрылғылар қосу (мысалы: динамика, қатынастар).

Жұптық жұмыс пен талқы сапасы

  • Көру, тыңдау, сұрақ қою.

  • Оқушылар керек жерде тоқтап, қозғалғанда қауіпсіздіктен хабардар бола отырып, қосыла ма?

  • Оқушылар ассиметрия мен симметрияның не екенін түсіне ме?

Ғылыммен байланыс денсаулық және дене, қауіпсіздік.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!