ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН
ОБЛЫСЫ
КҮРШІМ
АУДАНЫ
«ҚАРАТОҒАЙ ОРТА МЕКТЕБІ»
КММ
(ашық
сабақ)
Орындаған: Намазбаева Нуркыя
Ермуханбетовна
математика пәні
мұғалімі
2017
жыл
Математика 6 -
сынып
Сабақтың тақырыбы: Таңбалары әртүрлі сандарды
көбейту
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: Таңбалары әртүрлі сандарды
көбейту ережесінің тұжырымдамасын білу және оны сандарды көбейтуде
пайдалануға үйрету.
Дамытушылық: Әртүрлі сандарды көбейту
ережелерді қолдану жөніндегі білімдерін дамыту. Сабақта асықты
пайдаланып ойын түрінде түрлендіру арқылы оқушылардың есте сақтау
қабілеттігін арттыру.
Тәрбиелік: Есептерді дұрыс әрі ұқыпты
орындауға баулу.
І кезең
мақсаттары:
а)
Ұйымдастыру;
б) Үйге берген деңгейлік тапсырмаларды
тексеру. (Оқушылар бір - бірін
тексереді)
в) Жаңа тақырыпты меңгеруге қажет болатын
өткен материалдарды
қайталау.
1. Мазмұны (жұмыс
дәптерінде)
2. Әдісі: сұрақ -
жауап.
3. Формасы: жеке,
топтық
4. Құрал: жұмыс
дәптері
ІІ кезеңнің
мақсаттары:
а) 1. Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеріп
көруге мүмкіндік туғызу.
2. Мазмұны (жұмыс
дәптерінде)
3. Әдісі: Оқулықпен өз бетімен
іздену.
б) 1. Мұғалімнің көмегімен берілген
тапсырмаларды бірге талқылап, оқушылардың өзіне ереже,
анықтамаларды қорыту сәті.
2. Мазмұны (жұмыс
дәптерінде)
в) 1. Осы кезеңде меңгерілген теориялық
білімдерін бекіту.
2. Мазмұны. (жұмыс
дәптерінде)
3. Әдісі: Бекіту әдісі. Асық
ойны
ІІІ кезеңнің
мақсаттары:
а) «Түсіну» І - ші деңгейде меңгерген
ақпараттық білімдерінің себеп - салдарын анықтайтын тапсырмалар
орындау.
б) «Өзгертілген жағдайда қолдану», «Талдау»,
Алған білімдерін түрлендіріп қолдану. Алған білімдерін жетілдіріп
«жинақтау», «қорытынды жасау», тақырыптың мазмұнына баға бере
алу.
«Көпір»
тапсырмалары
І -
кезең
1. Екі теріс санның қосындысы қалай
табылады?
......................
2. Екі теріс санның қосындысы теріс сан ба,
әлде оң сан ба?
.................
3. Екі теріс санды қалай
азайтамыз?
....................
«Білу»
тапсырмалары
Екі көбейткіштің таңбалары әртүрлі: біреуі
теріс, екіншісі оң болса, көбейткіштер теріс сан
болады.
(-) ∙ (+) =
(-),
(+) ∙ (-) =
(-).
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі -
модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең теріс
сан.
(- а) ∙ в= -
ав,
а ∙ (- в) =-
ав.
Екі көбейткіштің таңбалары бірдей болса,
көбейткіштер оң сан болады.
(-) ∙ (-) =
(+),
(+) ∙ (+) =
(+).
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі -
модулі көбейткіштердің модульдерінің көбейтіндісіне тең оң
сан.
|- а| ∙ |- в| =
ав,
Мысалы: |- 30| ∙ |- 3| =
90.
Егер көбейткіштердің кемінде біреуі нөлге тең
болса, онда көбейтінді де нөлге тең болады. а∙ 0 =
0.
Кез келген санды 1 - ге көбейткенде,
көбейтінді сол санның өзіне тең болады. а∙ 1 =
а.
Мысалы: (- 2, 5) ∙ 1= - 2,
5
Кез келген санды - 1 - ге көбейткенде,
көбейтінді сол санға қарама - қарсы санға
тең.
а∙ (- 1) = -
а,
- а∙ (- 1) =
а.
«Жинақтау»
тапсырмасы
Асық
ойыны.
Көбейтіндіні
табыңдар:
1) 40• (-
8)
32• (-
16)
60 • (-
30)
2) - 7•
5
- 19•
8
- 50 •
20
3) - 250
•120
- 640 •
800
- 300 •100
4) 10 •(-
1500)
- 200 •
700
- 8
•1000
Қолдану
тапсырмасы
Асықты пайдаланып оларын жинақтап, қолдануға
бейімдеу.
№523 (2,
4)
№ 524(2, 4, 6,
8)
№528 (2,
4)
«Баға
беру»
«Сен қалай
ойлайсың?»
Таңбалары әртүрлі екі санды көбейткенде
таңбаға мән берілу керек пе, жоқ
па?
Таңбалары әртүрлі екі санды көбейткенде
таңба...
№525
ауызша
«Білу»
теориясы
ІІІ
кезең
Бос орынға тиісті сөзді
жаз:
1. Таңбалары әртүрлі сандарды көбейту үшін
...................
2. Қарама - қарсы сандардың көбейтіндісі неге
тең? ............
3...........
4............