Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ орыс мектептерінің бастауыш сыныптарына арналған. Беріліп отырған материал оқу құралдарын жете танып-білуге жақсы көмектеседі. Ұсынылып отырған сабақ жаңартылған білім мазмұны бойынша құрылып, деңгейлік оқыту негізінде жинақталды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
335
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№9 жалпы орта білім беретін мектеп























Тақырыбы: Оқу құралдары/Ашық сабақ/Сыныбы: 2 «Д»Өткізген: Нурышева Г.И







































Орал 2015 жыл













Пәні: қазақ тілі орыс мектебіне Класы: 2 «Д» Күні: _________2015жТақырыбы: Оқу құралдыры.Мақсаты: Оқушыларға сөйлесім әрекетінің түрлерін күнделікті қарым-қатынас деңгейінде меңгерту.Міндеттері: Білімділік: Оқушылардың оқу құралдары туралы білімдерің жаңдаңдыру;Дамытушылық: Оқушылардың ой-пікірін айту қабылеттерің дамыту;Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: жаңа сабақ.Әдістері: диалогтік сөйлесім.Көрнелік: оқулық, сурет, жаңылтпаштар, сөзжұмбақ.

Сабақтың жоспары
Сабақтың құрылымы тиімді педагогикалық технология элементтері негізіндеЖұмыс түрлеріуақыты
1Пропедевтикалық практика Өткен сабақты пысықтау.5 мин
2Бағыттау Оқушыларға сабақ нәтижесін күтілімін жариялау1 мин
3ПайымдауЖаңа тақырыпты түсіндіру5 мин
4Іс-жүзіндегі практикаАлғашқы пысықтау7 мин
5Меңгеру практикасыІс-жүзіндегі жаңа тақырыпты меңгеру7 мин
6Сергіту жаттығуларыЖаттығулар өткізу2 мин
7Өзіндік жұмыс практикасыӨз бетімен жұмыс8 мин
8Дербес үй жұмысы практикасыТақырыпты нақты бекіту, қайталау8 мин
9Бағалау Оқушыларға баға қою2 мин


Сабақтың барысы
Жұмыс түріМұғалімнің қызметіОқушының қызметі
Сабақ ұйымдастыру кезеңі.1. сұрақ шашу.

































2.сөзжұмбақ.























































































3.өз бетімен меңгеру













































4.Оқыту ойындары





















5.Ізденіс әдісі



























6.Жаттығулар өткізу





7.Өзіндік жұмыс



8.Сырттан тыс шығу



























9.Бағалау



Оқушылармен амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру.

Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қою.
  • Апта күндері нешеу және қандай?
  • Жұма туралы ертегі қалай аталады?
  • «Вчера, сегодня, завтра» сөздерің аудар.
  • «Дневник» аудармасы қалай болады және оған не жазамыз?
  • «Мен кеше Әсетпен ойнадым» деген сөйлемді орыс тіліне аударып және қандай жалғау қосылғанын айтсан.
  • Көктем нешінші жыл мезгілі?
  • Көктем айлары қай айлар?
  • Буду улыбаться как солнце,
  • Буду расти как цветок .Буду летать как птица,Сяду как бабочка. сөйлемдерін аударып берсендер.

    Қане балалар! Сөзжұмбақ шешейік.

    Жарайсындар! Бүгінгі тақырыбымыз «Оқу құралдары» деп аталады. Мына суреттерге қарандар, нені көріп тұрсындар? 122 бет 1-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, қайталайды және оқу құралдарындың атауын айтады. Сөмке , кітап ,дәптер , күнделік, қайшы , өшіргіш , қалам , ұштағыш , сурет дәптері, түрлі түсті қарындаштар , желім .

    122 бет 2 тапсырмада берілген суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.Қызыл сөмкеде не бар? Көк сөмкеде не бар?

    123 бет 3-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, оқу тапсырылады. Мынау-менің сөмкем. Менің сөмкем қызыл және үлкен. Менің сөмкемде кітап, дәптер, күнделік, сызғыш, ұштағыш, желім бар.

    4-тапсырма бойынша сұрақтарға жауп беру тапсырылады.

    Оқушыларға 5-тапсырманы сәйкестендіріп оқу тапсырылады.













    Орнымыздан тұрайық1,2 деп бастайық, топ-топ басайықСәл дем алып болған соңОрнымызға отырайық.

    № 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.



    6-тапсырмада берілген тапсырмаға сәйкес оқушыларға ойынды өткізу. Аудио-таспаны тыңдау және қайталау.

    Мынау кімнің қаламы?Бұл не? Қайшы.Бұл не? Өшіргіш.Мынау кімнің қайшысы? Менің қайшым.

    Жаңылтпашты оқыту.Ұқыпты бала –Кітапты түптеп тастады.Ұқыпсыз балаКітапты бүктеп тастады,Жұмысын басқаға жүктеп тастады.

    Оқушыларға № 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындау тапсырылады.
    Сәлемдесіп, оқу құралдыры дайындығын көрсету.

    Оқушылар сұраққа жауап береді.

  • Апта күндері жетеу.
  • Жұма туралы ертегі «Апта күндері» деп аталады.
  • «Кеше, бүгін, ертең» аудармасы.
  • «Дневник» аудармасы «Күнделік» болады және оған біз сабақ кестесін жазамыз.
  • «Я вчера играл с Асетом» және «пен» жалғауы «Әсетпен» деген сөзде жалғанды.
  • Көктем үшінші жыл мезгілі.
  • Көктемнің айлары: наурыз, сәуір, мамыр».
  • Күндей болып күлемін,
  • Гүлдей болып өсемін.Құстай болып ұшамын,Көбелектей қонамын.



    Оқушылар сөздерін табады, сөзжұмбақ шешеді.





    Суретке қарап, қандай заттар көріп тұрғанын тізіп айтып береді.

    Дәптер, қайшы, сөмке, сызғыш, қалам, глобус, ермексаз, желім, калькулятор, түрлі түсті қалам, қылқалам, түрлі түсті бояу, кітап, дәптер, шам, циркуль, күнделік, блокнот.





































    Оқушылар суретке қарап және аудио-таспаны тыңдап қайталайды, оқу құралдарындың атауын айтады.

    Сөмке, кітап, дәптер, күнделік, қайшы, өшіргіш, қалам, ұштағыш, сурет дәптері, түрлі түсті қарындаштар, желім.

















    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



    Қызыл сөмкеде: түрлі түсті қарындаштар, қайшы, қалам, өшіргіш, екі кітап, ұштағыш бар.

    Көк сөмкеде: сызғыш, екі желім, өшіргіш, үш дәптер, кітап бар.



    Оқушылар кезекпен мәтінді оқып шығады.









    Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өздерінің сөмкелері туралы айтып береді. Мысалы: Менің сөмкем сары және шағын. Менің сөмкемде үш дәптер, үш кітап, екі қалам, өшіргіш,





    Оқушылар сәйкестендіріп оқып береді.

    Менің-кітабым, дәптерім, қаламым.Сенің-сызғышың, өшіргішің, желімің.Сіздің-қаламыңыз.Оның-қарындашы, күнделігі, сөмкесі.

















    Оқушылар сергіту жұмысын жасайды.







    № 2 дәптерде берілген жаңа тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.



    Оқушылар тапсырмаларды ұқыпты орындайды.





























    Оқушылар күнделіктеріне жазады.
















    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!