Сабақ ұйымдастыру кезеңі.1. сұрақ шашу.
2.сөзжұмбақ.
3.өз бетімен меңгеру
4.Оқыту ойындары
5.Ізденіс әдісі
6.Жаттығулар өткізу
7.Өзіндік жұмыс
8.Сырттан тыс шығу
9.Бағалау
| Оқушылармен амандасу, оқу құралдырының дайындығын тексеру.
Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қою.Апта күндері нешеу және қандай?Жұма туралы ертегі қалай аталады?«Вчера, сегодня, завтра» сөздерің аудар.«Дневник» аудармасы қалай болады және оған не жазамыз?«Мен кеше Әсетпен ойнадым» деген сөйлемді орыс тіліне аударып және қандай жалғау қосылғанын айтсан.Көктем нешінші жыл мезгілі?Көктем айлары қай айлар?Буду улыбаться как солнце,Буду расти как цветок .Буду летать как птица,Сяду как бабочка. сөйлемдерін аударып берсендер.
Қане балалар! Сөзжұмбақ шешейік.
Жарайсындар! Бүгінгі тақырыбымыз «Оқу құралдары» деп аталады. Мына суреттерге қарандар, нені көріп тұрсындар? 122 бет 1-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, қайталайды және оқу құралдарындың атауын айтады. Сөмке , кітап ,дәптер , күнделік, қайшы , өшіргіш , қалам , ұштағыш , сурет дәптері, түрлі түсті қарындаштар , желім .
122 бет 2 тапсырмада берілген суретке қарап, сұрақтарға жауап береді.Қызыл сөмкеде не бар? Көк сөмкеде не бар?
123 бет 3-тапсырманы аудио-таспа бойынша тыңдап, оқу тапсырылады. Мынау-менің сөмкем. Менің сөмкем қызыл және үлкен. Менің сөмкемде кітап, дәптер, күнделік, сызғыш, ұштағыш, желім бар.
4-тапсырма бойынша сұрақтарға жауп беру тапсырылады.
Оқушыларға 5-тапсырманы сәйкестендіріп оқу тапсырылады.
Орнымыздан тұрайық1,2 деп бастайық, топ-топ басайықСәл дем алып болған соңОрнымызға отырайық.
№ 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындайды.
6-тапсырмада берілген тапсырмаға сәйкес оқушыларға ойынды өткізу. Аудио-таспаны тыңдау және қайталау.
Мынау кімнің қаламы?Бұл не? Қайшы.Бұл не? Өшіргіш.Мынау кімнің қайшысы? Менің қайшым.
Жаңылтпашты оқыту.Ұқыпты бала –Кітапты түптеп тастады.Ұқыпсыз балаКітапты бүктеп тастады,Жұмысын басқаға жүктеп тастады.
Оқушыларға № 2 дәптерде берілген тапсырмаларды орындау тапсырылады. | Сәлемдесіп, оқу құралдыры дайындығын көрсету.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Апта күндері жетеу.Жұма туралы ертегі «Апта күндері» деп аталады.«Кеше, бүгін, ертең» аудармасы.«Дневник» аудармасы «Күнделік» болады және оған біз сабақ кестесін жазамыз.«Я вчера играл с Асетом» және «пен» жалғауы «Әсетпен» деген сөзде жалғанды.Көктем үшінші жыл мезгілі.Көктемнің айлары: наурыз, сәуір, мамыр».Күндей болып күлемін,Гүлдей болып өсемін.Құстай болып ұшамын,Көбелектей қонамын.
Оқушылар сөздерін табады, сөзжұмбақ шешеді.
Суретке қарап, қандай заттар көріп тұрғанын тізіп айтып береді.
Дәптер, қайшы, сөмке, сызғыш, қалам, глобус, ермексаз, желім, калькулятор, түрлі түсті қалам, қылқалам, түрлі түсті бояу, кітап, дәптер, шам, циркуль, күнделік, блокнот.
Оқушылар суретке қарап және аудио-таспаны тыңдап қайталайды, оқу құралдарындың атауын айтады.
Сөмке, кітап, дәптер, күнделік, қайшы, өшіргіш, қалам, ұштағыш, сурет дәптері, түрлі түсті қарындаштар, желім.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Қызыл сөмкеде: түрлі түсті қарындаштар, қайшы, қалам, өшіргіш, екі кітап, ұштағыш бар.
Көк сөмкеде: сызғыш, екі желім, өшіргіш, үш дәптер, кітап бар.
Оқушылар кезекпен мәтінді оқып шығады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Өздерінің сөмкелері туралы айтып береді. Мысалы: Менің сөмкем сары және шағын. Менің сөмкемде үш дәптер, үш кітап, екі қалам, өшіргіш,
Оқушылар сәйкестендіріп оқып береді.
Менің-кітабым, дәптерім, қаламым.Сенің-сызғышың, өшіргішің, желімің.Сіздің-қаламыңыз.Оның-қарындашы, күнделігі, сөмкесі.
Оқушылар сергіту жұмысын жасайды.
№ 2 дәптерде берілген жаңа тақырып бойынша тапсырмаларды орындайды.
Оқушылар тапсырмаларды ұқыпты орындайды.
Оқушылар күнделіктеріне жазады. |