2.Коммуникация.
2. тапсырма «Ойлан тап әдісі
»
«Жұмбақ жасыру».Жұптық
жұмыс
Тапсырма қадамдары:
1.Жезге ұқсас сабағы ,
Дәні –халық тамағы . /Бидай
2.Күрең қызыл түсі бар,
Тағамдардың асылы,
Қуат берер күші бар. /Таба
нан
2. Мақалды аяқта» ойыны.
1-тапсырма.
-
.......бар жерде ән де
бар.
-
........ шашпа, нанды
баспа.
-
Ас атасы ............
Саралау : Диалог сұрақтар
қолдану.
Баланың даму деңгейіне байланысты сұрақтар
қоямын.
Бақылау. Балаға сұрақ қойғанда
сұраққа жауап бергенде , өзінің білетінін, көрсетуін
бақылаймын.
Бала үні:
Жұмбақтардың жауабын табады.Мақал-мәтелдердің жалғасын
айтады.
Креативтілік :
3-тапсырма .«Жеке
жұмыс.»
Бұл кім
әдісі .
Мамандық иесін тап?.
1-топ. Наубайшы деген кім? Ол туралы
әңгімелеу..
2-топ Камбайыншы деген кім? ол туралы
әңгімелеу.
.
Бала үні .
Тапсырма барсында баланың қызығушылығы артып ой өрісі
шоғырланады.
Командалық жұмыс.
4-тапсырма
қадамдары:
«Шаршылар әдісі »«Жапсыру ойыны» .
қағаз қималардан бауырсақ
қию.
1-топ : қызғылт түсті
қима қағазада ромб бауырсақ жасау.
2-топ- сары түсті қима қағаздан дөңгелек бауырсақ
жасау.Жасаған бауырсақтарымызды ыдысқа жапсыру.
Саралау : Қарқынды
тәсіл
Балаларға тапсырманы аяқтауға уақыт беремін.Кейбір балалар
басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді.Кейбір балаларға көмек
қажет ететін балаға біршама уақыт
беремін.
Баланың даму деңгейіне байланысты сұрақтар
қоямын.
Бақылау. Үлгермей қалан балаға
тәжірибе жүзінде бақылаймын.
Бала үні : Нанның түрлерін
біледі, нанның қайдан келетінін
айтады.
Кері байланыс. «Табыс ағашы» сабақты қорытындылау
балалардың қолдарына алма беліледі.Балалар алмаларды тапсырмаларды
орындауына қарай ағашқа алманы
іледі.
Сабақ маған қызықты болды.
Маған ұнады, тапсырмаларды өзім орындадым.
Маған сабақ ұнады, бірақ аздап қателіктер
болды.
Маған оқушылармен мұғалім көмектесті.
Маған тапсырмалар аздап
түсіксіз болды ,мен тапсырмаларды түсінбедім.
|