Материалдар / Ашық сабақ.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2020
291
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 6.1 В Рационал сандар жане оларға амалдар қолдану


Мектеп«Ш.Құдайбердиев атындағы №32» комуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Зұлпыхарова И


СЫНЫП:6

Қатысқандар :


Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды салыстыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.12 рационал сандарды салыстыру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Рационал сандар жиынының ішкі жиынын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі:

  • Координаталық түзу бойында рационал сандарды салыстыра алады.

Кейбір оқушылар:

  • Координаталық түзу бойында берілген сандарды салыстырып,теңсіздік арқылы көрсете алады.

Бағалау критерийі


Рационал сандарды салыстыра алады.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

Рационал сандарды координалық түзудің көмегімен және ережеге сүйене отырып салыстыра алады;


Негізгі сөздер мен тіркестер:

Рационал сан, координаталық түзу, санның модулі.


Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

- Қай сандар 0- ден үлкен?

- Қандай сандар 0- ден кіші?

- Координаталық түзудің анықтамасы?

- Берілген қандайда бір теріс сан мен оң санның қайсысы үлкен?

Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.

Пәнаралық байланыс

Физика (температура )


Алдыңғы оқу


Рационал сандар. Санның модулі.

Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар



Сабақтың басы

8 мин

1мин





4мин












3мин


I. Ұйымдастыру кезеңі


Сәлемдесу оқушыларды түгелдеу.


II. Топқа бөлу. «Сиқырлы сандықша» тәсілі.

Шарты : Оқушылардың алдарына құпия сандықшасын ұсынамын. Сандықшадан әр түрлі қағаз қиындыларын суырады. Суырған қағаздардың артында оң сандар, теріс сандар, рационал (бөлшек) сандар жазылған үлестірме қағаздарын суырады. Сол бойынша 3 топқа бөлінеді. 1 топ: 5; 9; 3.

2 топ: -3; -9; -12.

3 топ: ; ;


«Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы өтілген тақырыпты қаншалықты меңгергенін байқау мақсатында сұрақтар қоямын.



1.Қандай сандар қарама қарсы сандар?

2.Қандай сандар жиыны рационал сандар жиынын құраиды?

3. Санның модулі дегеніміз не?


ҚБ. Берілген жaуaптaрынa қaрaй oқyшылapға көңіл-күй cмaйликтepiн тарату арқылы саралаймын, дер кезінде түзетулер енгізе отырып, дұрыс жayапқa бaғыттaймын







«Оң сандар», «Теріс сандар», «Рационал (бөлшек) сандар» деп жазылған қағаздар.


Смаилик


Сабақ ортасы

27мин


3мин








7мин



























12мин











































5мин

Жеке жұмыс . «Ойлан тап» әдісі

а)5*9*;ә)*71*;б)**41;в)6*7*.


а)30*4*;ә)2**71; б)*4*21; в)6*23*.


Шарты: Мына есептердің қайсысы дұрыс?

- > ; 6.9>0 ; -25>10; 0.75> - ; -7<7;-n>0?

ҚБ: Мадақтау тәсілін қолданамын. (жарайсың тақырыты жақсы меңгеріпсін, рационал сандар ережесін қайтала)

Саралау тәсілі : «Қарқын» /Кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істеу/


Жұптық жүмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі, мұнда әрбір оқушы берілген тапсырма бойынша жеке жұмыс арқылы өз ойын қорытып жұп болып пікірлерімен бөліседі

1тапсырма.

Температураны салыстырып,кестені толтырыңдар:


Температура С

3 пен-4

-7,5 пен-1

0 мен -2

5 пен -3

0 мен 8

Теңсіздік







2тапсырма.

Сандарды өсу ретімен жазыңдар: - ; 3; -2 ; 1,7; -8; 9,5; -4;


Саралаудың «Бағалау» тәсілін негізге ала отырып, оқушылардың қажетілігіне қарай түзетулерді енгіземін және ынталандыру мақсатында мадақтау,қолпаштау арқылы бағалаймын.


Топтық жұмыс . «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы оқушыларға деңгейлік тапсырмалар. Тақтаға әр үш түрлі түсте тапсырмалар жазылып тұрады. Әр оқушы деңгейіне байланысты түс парақтарды таңдап тапсырмаларды орындайды.

Қызыл түс-А

Сары түс- В

Жасыл түс-С деңгейлерге



A – деңгейі

1. Кеше күн 3 градус суық, бүгін 2 градус жылы.

2. Координаталық түзудегі А және В , С және D, К және L нүктелеріне сәйкес сандарды салыстырыңдар:


В деңгейі

4. Мына сандарға қарама-қарсы сандарды жазыңдар: -3; 9; 0,3; -1/7.

5.Сандарды салыстырып, жұлдызшаның орнына < немесе > белгісі арқылы жазыңдар.


)*( -3 ); (- ) *( - )


С – деңгейі

Қай суретте (53- сурет) m және n сандары үшін:

1) m және n – оң сандар, мұндағы |m| <|n|;

2) m және n – теріс сандар, мұндағы |m| <|n|;

3) m– теріс сан , n – оң сан, мұндағы |m| >|n|;

4) m– теріс сан , n – оң сан, мұндағы |m| <|n| орындалады?




ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі. (Өзін-өзі бағалау арқылы өзінде жоқты табу немесе өзгенің жетістігі арқылы өз кемшілігін тауып оны түзетуге бағыттау)


Саралау: Тапсырма (білім деңгейі әртүрлі оқушыларңға арналған тапсырма)



4. Дискриптор арқылы қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. (дискриптор қосымшада)


1.тапсырма Салыстырыңдар.


  • жане - ; - пен -

2тапсырма. Теңсіздік тура болатын цифрларды тауып * -ның орнына қойыңдар.


- >-

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!