Материалдар / ашық сабақ

ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Бөлім: Әліппе кезеңі



Педагогтің

аты-жөні:

Күні:15.11.2022 жыл


Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

І дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады;

дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

Дамытушылық: сюжетті сурет бо

йынша әңгіме құрайды; сөзге дыбыстық талдау жасайды; дыбыс пен әріпті ажыратуда ойын


Shape1

195



дәлелдейді.

Тәрбиелік: білімпаз болуға талпынады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату

Сабағымыз сәтті,жақсы өту үшін бізге не керек деп ойлайсыздар?

  • Көтеріңкі көңіл-күй керек

  • Олай болса бір-бірімізге көтеріңкі көңіл-күй сыйлау мақсатында бір –бірімізбен жұптасамыз да менімен бірге қайталап,орындаймыз.

Сандарды саусақпен, қолмен көрсеткенде барынша ұқсас болуы қажет.


Қолдау


Сабақтың ортасы (26 мин)

Миға шабуыл

Сабағымызды бастамас бұрын әдеттегідей миға шабуыл жасаймыз.Есту арқылы, көру арылы тапсырмалар орындайды. Бұл тпсырмаларды орындай отырып біз зейінімізді шоғырландырамыз,есте сақтау қабілеттерімізді арттырамыз

Қайталау – білім анасы.

-№ 1 тапсырма. Сұрақ - жауап «Еркін микрафон» әдісі

- Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде?

- Дыбыстар неше топқа бөлінеді?

Енді жас журналистерге берейік

- Балалар өткен сабақта қандай әріппен танысып едік? - Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгіленеді? –К дыбысы туралы не білеміз?

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, сендер бүгін сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «І» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

«І і» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

«І і» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

2 тапсырма.Тыңдалым. (Т.Ж)

Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, видеоны көріп, І әріппен танысу

« Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау.

Оқушыларға жұмбақтар жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтатып аламын.

1.Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады?

2.Киім ілетін затты не дейміз?

3.Жалғыз аяқ боп тұр, Төбесінде доп тұр. Бұл қай әріп? «Ін», «Ілгіш» деген сөзде қандай дыбыс сендерге таныс емес? ( І-дыбысы) (МК) І дыбысы – жіңішке дауысты дыбыс, өйткені жіңішке болып айтылады.І дыбысы тек қазақ тілінде кездеседі


Оқулықпен жұмыс

  1. Сурет бойынша әңгіме құрау

  2. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.












ӨShape2 тілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

  1. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

  2. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

  3. «І» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

  4. Ермексаздан «і» әрпін жасау.









Өткен дыбыстар туралы сұрақтарға жауап береді



Оқушыларбір біріе сұрақтар қойып, жауап береді



Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.









Видеоны көріп, І әріппен танысады


Оқушыларға жұмбақтар шешеді









Санамақ балаларға арналған  ойыны. Зеректікті, ептілікті пен икемділікті қажет ететін ойындардың қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға тез санауды,есте сақтауды үйретеді.


  1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Ізет інісімен санамақ ойнады. Олар санамаұты ұқсас құрды. Санамақ мазмұнды шықты».

  2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).



  1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «і-ні» деп буынға бөледі.

  2. Бірінші буындағы созылып айтылып тұрған дыбысты табады.

  3. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

  4. Ермексазбен «і» әрпін жасайды.





Қолдау





Ауызша бағалау. (жарайсың, керемет т.б)




Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.





















































Оқушыларға әріптің сұлбасын жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.















Суреттер, оқулық



Сызба



























Сергіту сәті



Тіл ұстарту жаттығуы

-Кі - кі - кі - бұлаңдайды түлкі.

-Іс - іс - іс, піс қазаным піс (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту


(МК, Ұ, Ө) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

Оқылым.

  1. 1. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді іштей оқуы

  2. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (мақалды) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

  3. «І» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

  4. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (іні – ілім), сөз ортасына (біл – білім), сөз алдына (іл – іні) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

  5. Мақалды мәнерлеп оқып, мазұнын айту.

«Санамақ айту»




  1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  2. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

  3. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.













Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.






Ермексаз





Оқулық





Сызба, оқулық


Видео караоке

Жазылым

  1. Оқулықтағы «І» әрпінің таңбалануына назар аудару.

  2. «І» әрпін тақтаға жазып көрсету.

  3. «І» әрпін ауада жазып көрсету.

  4. Жазу дәптерімен жұмыс ұйымдастыру.

  1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы

«І» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

  1. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр

беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл»




Мақтау, қолдау



Жазу дәптері Оқулық


Shape3

196




түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

«Жарайсың!», «қызыл» түс –

«Ойлан!».



Сабақтың соңы (7 мин)

Бекіту

Оқушыларға «Қолшатыр» әдісін орындату арқылы сабақты қорытындылау

  1. Бүгін қандай әріппен таныстық? Мысал келтірші

  2. І әріпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?

  3. І дыбыс қандай дыбыс?

  4. Іні сөзіне дыбыстық талдау жаса

  5. І әріпі сөздің ортасына келетін мысал келтір

  6. І әріпі сөздің басында келетіндей мысал келтір

  7. І әріпі сөздің соңында келетін мысал келтір

  8. І дыбысын қандай текшемен белгілейміз?

Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.

1. Сәйкестендір

2. Дыбыстық таладу

Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларын орындайды.










Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.



Оқушыларға қолдау көрсету.







Оқушыларға қолдау көрсету.




тапсырмалар








Рефлексия



Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ