Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бөлім: Әліппе кезеңі



    Педагогтің

    аты-жөні:

    Күні:15.11.2022 жыл


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    І дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

    Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады;

    дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

    Дамытушылық: сюжетті сурет бо

    йынша әңгіме құрайды; сөзге дыбыстық талдау жасайды; дыбыс пен әріпті ажыратуда ойын


    Shape1

    195



    дәлелдейді.

    Тәрбиелік: білімпаз болуға талпынады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (1–7 мин)

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату

    Сабағымыз сәтті,жақсы өту үшін бізге не керек деп ойлайсыздар?

    • Көтеріңкі көңіл-күй керек

    • Олай болса бір-бірімізге көтеріңкі көңіл-күй сыйлау мақсатында бір –бірімізбен жұптасамыз да менімен бірге қайталап,орындаймыз.

    Сандарды саусақпен, қолмен көрсеткенде барынша ұқсас болуы қажет.


    Қолдау


    Сабақтың ортасы (26 мин)

    Миға шабуыл

    Сабағымызды бастамас бұрын әдеттегідей миға шабуыл жасаймыз.Есту арқылы, көру арылы тапсырмалар орындайды. Бұл тпсырмаларды орындай отырып біз зейінімізді шоғырландырамыз,есте сақтау қабілеттерімізді арттырамыз

    Қайталау – білім анасы.

    -№ 1 тапсырма. Сұрақ - жауап «Еркін микрафон» әдісі

    - Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде?

    - Дыбыстар неше топқа бөлінеді?

    Енді жас журналистерге берейік

    - Балалар өткен сабақта қандай әріппен танысып едік? - Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгіленеді? –К дыбысы туралы не білеміз?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «І» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

    «І і» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

    «І і» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

    №2 тапсырма.Тыңдалым. (Т.Ж)

    Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, видеоны көріп, І әріппен танысу

    « Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау.

    Оқушыларға жұмбақтар жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтатып аламын.

    1.Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады?

    2.Киім ілетін затты не дейміз?

    3.Жалғыз аяқ боп тұр, Төбесінде доп тұр. Бұл қай әріп? «Ін», «Ілгіш» деген сөзде қандай дыбыс сендерге таныс емес? ( І-дыбысы) (МК) І дыбысы – жіңішке дауысты дыбыс, өйткені жіңішке болып айтылады.І дыбысы тек қазақ тілінде кездеседі


    Оқулықпен жұмыс

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау

    2. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.












    ӨShape2 тілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    1. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    2. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    3. «І» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    4. Ермексаздан «і» әрпін жасау.









    Өткен дыбыстар туралы сұрақтарға жауап береді



    Оқушыларбір біріе сұрақтар қойып, жауап береді



    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.









    Видеоны көріп, І әріппен танысады


    Оқушыларға жұмбақтар шешеді









    Санамақ балаларға арналған  ойыны. Зеректікті, ептілікті пен икемділікті қажет ететін ойындардың қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға тез санауды,есте сақтауды үйретеді.


    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Ізет інісімен санамақ ойнады. Олар санамаұты ұқсас құрды. Санамақ мазмұнды шықты».

    2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).



    1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «і-ні» деп буынға бөледі.

    2. Бірінші буындағы созылып айтылып тұрған дыбысты табады.

    3. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

    4. Ермексазбен «і» әрпін жасайды.





    Қолдау





    Ауызша бағалау. (жарайсың, керемет т.б)




    Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.





















































    Оқушыларға әріптің сұлбасын жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.















    Суреттер, оқулық



    Сызба



























    Сергіту сәті



    Тіл ұстарту жаттығуы

    -Кі - кі - кі - бұлаңдайды түлкі.

    -Іс - іс - іс, піс қазаным піс (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту


    (МК, Ұ, Ө) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1. 1. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді іштей оқуы

    2. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (мақалды) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    3. «І» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    4. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (іні – ілім), сөз ортасына (біл – білім), сөз алдына (іл – іні) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

    5. Мақалды мәнерлеп оқып, мазұнын айту.

    «Санамақ айту»




    1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    2. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

    3. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.













    Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.






    Ермексаз





    Оқулық





    Сызба, оқулық


    Видео караоке

    Жазылым

    1. Оқулықтағы «І» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2. «І» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3. «І» әрпін ауада жазып көрсету.

    4. Жазу дәптерімен жұмыс ұйымдастыру.

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы

    «І» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    1. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр

    беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл»




    Мақтау, қолдау



    Жазу дәптері Оқулық


    Shape3

    196




    түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

    «Жарайсың!», «қызыл» түс –

    «Ойлан!».



    Сабақтың соңы (7 мин)

    Бекіту

    Оқушыларға «Қолшатыр» әдісін орындату арқылы сабақты қорытындылау

    1. Бүгін қандай әріппен таныстық? Мысал келтірші

    2. І әріпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?

    3. І дыбыс қандай дыбыс?

    4. Іні сөзіне дыбыстық талдау жаса

    5. І әріпі сөздің ортасына келетін мысал келтір

    6. І әріпі сөздің басында келетіндей мысал келтір

    7. І әріпі сөздің соңында келетін мысал келтір

    8. І дыбысын қандай текшемен белгілейміз?

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.

    1. Сәйкестендір

    2. Дыбыстық таладу

    Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларын орындайды.










    Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.



    Оқушыларға қолдау көрсету.







    Оқушыларға қолдау көрсету.




    тапсырмалар








    Рефлексия



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жунусова Асел Болатовна
    17 Мамыр 2023
    425
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Бөлім: Әліппе кезеңі



    Педагогтің

    аты-жөні:

    Күні:15.11.2022 жыл


    Сынып: 1

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    І дыбысы және әрпі

    Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

    Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады;

    дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады.

    Дамытушылық: сюжетті сурет бо

    йынша әңгіме құрайды; сөзге дыбыстық талдау жасайды; дыбыс пен әріпті ажыратуда ойын


    Shape1

    195



    дәлелдейді.

    Тәрбиелік: білімпаз болуға талпынады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы (1–7 мин)

    (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Сәлемдесу.

    2. Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату

    Сабағымыз сәтті,жақсы өту үшін бізге не керек деп ойлайсыздар?

    • Көтеріңкі көңіл-күй керек

    • Олай болса бір-бірімізге көтеріңкі көңіл-күй сыйлау мақсатында бір –бірімізбен жұптасамыз да менімен бірге қайталап,орындаймыз.

    Сандарды саусақпен, қолмен көрсеткенде барынша ұқсас болуы қажет.


    Қолдау


    Сабақтың ортасы (26 мин)

    Миға шабуыл

    Сабағымызды бастамас бұрын әдеттегідей миға шабуыл жасаймыз.Есту арқылы, көру арылы тапсырмалар орындайды. Бұл тпсырмаларды орындай отырып біз зейінімізді шоғырландырамыз,есте сақтау қабілеттерімізді арттырамыз

    Қайталау – білім анасы.

    -№ 1 тапсырма. Сұрақ - жауап «Еркін микрафон» әдісі

    - Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде?

    - Дыбыстар неше топқа бөлінеді?

    Енді жас журналистерге берейік

    - Балалар өткен сабақта қандай әріппен танысып едік? - Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгіленеді? –К дыбысы туралы не білеміз?

    Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

    – Балалар, сендер бүгін сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «І» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар.

    «І і» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар.

    «І і» әрпін көркем жазып үйренесіңдер.

    №2 тапсырма.Тыңдалым. (Т.Ж)

    Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, видеоны көріп, І әріппен танысу

    « Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау.

    Оқушыларға жұмбақтар жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтатып аламын.

    1.Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады?

    2.Киім ілетін затты не дейміз?

    3.Жалғыз аяқ боп тұр, Төбесінде доп тұр. Бұл қай әріп? «Ін», «Ілгіш» деген сөзде қандай дыбыс сендерге таныс емес? ( І-дыбысы) (МК) І дыбысы – жіңішке дауысты дыбыс, өйткені жіңішке болып айтылады.І дыбысы тек қазақ тілінде кездеседі


    Оқулықпен жұмыс

    1. Сурет бойынша әңгіме құрау

    2. Әңгімені сөйлемдерге талдау. Сөйлем санын анықтау.












    ӨShape2 тілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасау.

    1. Сөзді буынға бөліп, жаңа дыбыстың орнын анықтау.

    2. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысу.

    3. «І» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысу.

    4. Ермексаздан «і» әрпін жасау.









    Өткен дыбыстар туралы сұрақтарға жауап береді



    Оқушыларбір біріе сұрақтар қойып, жауап береді



    Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.









    Видеоны көріп, І әріппен танысады


    Оқушыларға жұмбақтар шешеді









    Санамақ балаларға арналған  ойыны. Зеректікті, ептілікті пен икемділікті қажет ететін ойындардың қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға тез санауды,есте сақтауды үйретеді.


    1. Оқушылар сюжетті сурет бойынша әңгіме құрайды: «Ізет інісімен санамақ ойнады. Олар санамаұты ұқсас құрды. Санамақ мазмұнды шықты».

    2. Әңгімені сөйлемдерге талдайды: Құраған әңгімелерің неше сөйлемнен тұрады? (3).



    1. Өтілетін жаңа дыбысы бар «іні» сөзіне дыбыстық талдау жасайды: алдымен «і-ні» деп буынға бөледі.

    2. Бірінші буындағы созылып айтылып тұрған дыбысты табады.

    3. «І» дыбысының айтылу ерекшелігімен танысады.

    4. Ермексазбен «і» әрпін жасайды.





    Қолдау





    Ауызша бағалау. (жарайсың, керемет т.б)




    Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.





















































    Оқушыларға әріптің сұлбасын жасауда қажет болған жағдайда көмек беру.















    Суреттер, оқулық



    Сызба



























    Сергіту сәті



    Тіл ұстарту жаттығуы

    -Кі - кі - кі - бұлаңдайды түлкі.

    -Іс - іс - іс, піс қазаным піс (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту


    (МК, Ұ, Ө) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы.

    Оқылым.

    1. 1. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді іштей оқуы

    2. Оқулықтың 58-бетінде берілген сөздер мен мәтінді (мақалды) мұғалімнің оқушылармен бірге буындап, тұтас оқуы.

    3. «І» дыбысының сөз алдында, ортасында келетін орнын оқушылардың өздіктерінен табуына мүмкіндік жасау.

    4. Сөз мағынасымен жұмысты берілген сөздермен ұйымдастыру. Сөздің соңына (іні – ілім), сөз ортасына (біл – білім), сөз алдына (іл – іні) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

    5. Мақалды мәнерлеп оқып, мазұнын айту.

    «Санамақ айту»




    1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып, «бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

    2. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды.

    3. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.













    Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.






    Ермексаз





    Оқулық





    Сызба, оқулық


    Видео караоке

    Жазылым

    1. Оқулықтағы «І» әрпінің таңбалануына назар аудару.

    2. «І» әрпін тақтаға жазып көрсету.

    3. «І» әрпін ауада жазып көрсету.

    4. Жазу дәптерімен жұмыс ұйымдастыру.

    1. Оқушылар жазу дәптеріндегі тапсырмаларды орындайды: сызықтарды бастырып жазу арқылы

    «І» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.

    1. Сабақ соңында өз іс-әрекетіне (каллиграфиялық талапқа сай дұрыс және сауатты жазу) кері байланыс жасап, өзін-өзі бағалауы үшін әр

    беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл»




    Мақтау, қолдау



    Жазу дәптері Оқулық


    Shape3

    196




    түс – «Бәрекелді!», «көк» түс –

    «Жарайсың!», «қызыл» түс –

    «Ойлан!».



    Сабақтың соңы (7 мин)

    Бекіту

    Оқушыларға «Қолшатыр» әдісін орындату арқылы сабақты қорытындылау

    1. Бүгін қандай әріппен таныстық? Мысал келтірші

    2. І әріпі сөздің қай жерлерінде кездеседі?

    3. І дыбыс қандай дыбыс?

    4. Іні сөзіне дыбыстық талдау жаса

    5. І әріпі сөздің ортасына келетін мысал келтір

    6. І әріпі сөздің басында келетіндей мысал келтір

    7. І әріпі сөздің соңында келетін мысал келтір

    8. І дыбысын қандай текшемен белгілейміз?

    Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.

    1. Сәйкестендір

    2. Дыбыстық таладу

    Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларын орындайды.










    Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату.



    Оқушыларға қолдау көрсету.







    Оқушыларға қолдау көрсету.




    тапсырмалар








    Рефлексия



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 2 сынып
    17.05.2023
    425
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жунусова Асел Болатовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации