Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Әліппе кезеңі |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Күні:15.11.2022 жыл |
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
І дыбысы және әрпі |
|
Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер |
Білімділік: дыбыстық талдау дағдылары (мәтіннен сөйлемді, сөйлемнен жаңа үйретілген дыбысы бар сөзді, сөзден буынды, буыннан дыбысты бөліп алу) қалыптасады; әріпті таниды, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажыратады; дыбысты дұрыс айтуға жаттығады; оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады. Дамытушылық: сюжетті сурет бо йынша әңгіме құрайды; сөзге дыбыстық талдау жасайды; дыбыс пен әріпті ажыратуда ойын |
195
|
дәлелдейді. Тәрбиелік: білімпаз болуға талпынады. |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы (1–7 мин) |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал орнату Сабағымыз сәтті,жақсы өту үшін бізге не керек деп ойлайсыздар?
|
Сандарды саусақпен, қолмен көрсеткенде барынша ұқсас болуы қажет. |
Қолдау |
|
Сабақтың ортасы (26 мин) |
Миға шабуыл Сабағымызды бастамас бұрын әдеттегідей миға шабуыл жасаймыз.Есту арқылы, көру арылы тапсырмалар орындайды. Бұл тпсырмаларды орындай отырып біз зейінімізді шоғырландырамыз,есте сақтау қабілеттерімізді арттырамыз Қайталау – білім анасы. -№ 1 тапсырма. Сұрақ - жауап «Еркін микрафон» әдісі - Дыбыстар мен әріптердің айырмашылығы неде? - Дыбыстар неше топқа бөлінеді? Енді жас журналистерге берейік - Балалар өткен сабақта қандай әріппен танысып едік? - Ол қандай дыбыс? Қандай текшемен белгіленеді? –К дыбысы туралы не білеміз? Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру: – Балалар, сендер бүгін сөзге дыбыстық талдау жасайсыңдар. «І» дыбысының айтылу ерекшелігін білесіңдер. Оны дауысты, дауыссызға ажыратасыңдар. «І і» дыбысының таңбасы – оның әрпімен танысасыңдар. «І і» әрпін көркем жазып үйренесіңдер. №2 тапсырма.Тыңдалым. (Т.Ж) Дыбыстардың әлеміне саяхатқа шығып, видеоны көріп, І әріппен танысу « Видео жазба көрсету және талқылау» әдісі арқылы жаңа тақырыпқа болжау жасау. Оқушыларға жұмбақтар жасыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтатып аламын. 1.Тышқанның мекен ететін жері қалай аталады? 2.Киім ілетін затты не дейміз? 3.Жалғыз аяқ боп тұр, Төбесінде доп тұр. Бұл қай әріп? «Ін», «Ілгіш» деген сөзде қандай дыбыс сендерге таныс емес? ( І-дыбысы) (МК) І дыбысы – жіңішке дауысты дыбыс, өйткені жіңішке болып айтылады.І дыбысы тек қазақ тілінде кездеседі
Оқулықпен жұмыс
Ө
|
Өткен дыбыстар туралы сұрақтарға жауап береді
Оқушыларбір біріе сұрақтар қойып, жауап береді
Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды. Видеоны көріп, І әріппен танысады Оқушыларға жұмбақтар шешеді Санамақ балаларға арналған ойыны. Зеректікті, ептілікті пен икемділікті қажет ететін ойындардың қатарына жатады. Сандарды қайталап айтқызу арқылы балаға тез санауды,есте сақтауды үйретеді.
|
Қолдау Ауызша бағалау. (жарайсың, керемет т.б) Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру. Оқушыларға әріптің сұлбасын жасауда қажет болған жағдайда көмек беру. |
Суреттер, оқулық Сызба |
Сергіту сәті |
Тіл ұстарту жаттығуы -Кі - кі - кі - бұлаңдайды түлкі. -Іс - іс - іс, піс қазаным піс (МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту (МК, Ұ, Ө) Дыбыстық жинақтау дағдысын дамыту жұмысы. Оқылым.
«Санамақ айту» |
|
Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру. |
Ермексаз Оқулық Сызба, оқулық
Видео караоке |
Жазылым
|
«І» әрпінің бас және кіші әрпін жазады. Үлгі бойынша сөздер мен сөйлемдерді жазады.
беттің соңында берілген дөңгелек- шартты белгілерді бояйды: «жасыл» |
Мақтау, қолдау |
Жазу дәптері Оқулық |
196
|
|
түс – «Бәрекелді!», «көк» түс – «Жарайсың!», «қызыл» түс – «Ойлан!». |
|
|
Сабақтың соңы (7 мин) |
Бекіту Оқушыларға «Қолшатыр» әдісін орындату арқылы сабақты қорытындылау
Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату. 1. Сәйкестендір 2. Дыбыстық таладу |
Оқушылар өздеріне берілген тапсырмаларын орындайды. Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын орындату. |
Оқушыларға қолдау көрсету. Оқушыларға қолдау көрсету. |
тапсырмалар |
|
|
|
|
|
|
Рефлексия Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |