Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай Құнанбайұлы . Табиғат лирикасы атты ашық сабақ 6-сыныпқа арналған заманауи әдіс -тәсілдер арқылы сабақ өткізілді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Мамыр 2023
165
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тарау немесе бөлім атауы:

12-бөлім Абайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы

Педагогтың Т.А.Ә.

Жумабаева Гаухар Жумабековна

Күні

31.03.2023

Сыныбы

6 «В» 3 сабақ, сағат 15:50

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлы Жазғытұры қалмайды қыстың сызы


Оқу мақсаттары:

6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

6.5.1.5 - етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану


Сабақ мақсаты:

тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыра алады;

өлеңнен алған әсерлерін жазып, автордың негізгі ойын анықтайды.

етістіктің шақтарының (жедел өткен шақ) қызметін біледі, ауызша және жазба жұмыстарда қолдана алады.

Уақыты

Кезеңдері




Ұйымдастыру

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу. Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Менің көңіл - күйім» жаттығуы орындалады. «Мектебім,менің мектебім!»

Мақсаты: оқушылардың көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

Оқушылар қимыл арқылы өздерінің көңіл – күйлерін көрсетіп кіреді.

«Мозайка» әдісі

Мақсаты: Суреттердің қиындысы арқылы топтарды анықтау. Оқушыларға 3түрлі суреттердің қиындысы беріледі. Суретті жинаған оқушылар бір топқа жиналады. Суреттер: ағаш, бәйшешек,жапырақ

Топқа бөлу. «Мозайка» әдісі арқылы бөлеміз.


Бағалау парақшалары таратылады «Ұялы телефон»

Оқушылар қимыл арқылы өздерінің көңіл – күйлерін көрсетіп сыныпқа кіреді.





Қима суреттерді жинау арқылы өз тобын анықтайды .

1-топ «Ағаш»

2-топ «Бәйшешек»

3-топ « Жапырақ»




«Менің көңіл - күйім» жаттығуы









Бағалау парақшалары

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын «Пицца» әдісі арқылы тексеру.

Сұрақтар

1.Абай қай жылы дүниеге келген?

2.Оның шын аты кім?

3.Абайдың әжесінің аты кім?

4.Абай неше жасынан бастап өлең жаза бастады?

5.Абайдың неше қарасөзі бар?

6.Абайдың анасының аты кім ?

7.Абай неше жасынан бастап өлең шығара бастады?

8. «Толық адам» тұжырымдамасы не туралы?

9.Абайдың табиғат лирикасына арнап жазған өлеңдері қандай?

Дескриптор:

  • Сұрақты оқиды.

  • Сұраққа нақты жауап бере алады.

Венн диаграммасы Абай мен Пушкин


Оқушылар «Пицца» әдісі арқылы берілген сұрақтарға жауап береді.

Венн диаграмасын толтырады .

Дескриптор:

1 ұпай




Бағалау парағы

Пиццаның

суреттері

Жаңа сабақ

Ширату жаттығуы.










«Ой шақыру»

-Бүгінгі сабақта біз не туралы айтатын боламыз?

Оқушыларды оқу мақсатымен таныстыру.

-6.2.6.1- тірек сөздерге сүйеніп, сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру;

6.3.3.1 орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау

( оқушылар өздері айтады).

Мәтіналды жұмыс. Сөздік жұмысын жүргізу.

Сөздікпен жұмыс

Жаңа сөздер: оқушылар, сабағымыздың жаңа сөздерімен таныс болайық.

Жазғытұры- весна

Масатыдай құлпыру-расцвести ,как плющ

Елжіреу- умиляться

Сыз- сырость

Шаттан- радуйся,веселись

Пәнге тән лексика мен терминология:

Жазғытұры – көктем

Масатыдай құлпыру – жібектей жайқалу

Елжіреу – емірену, мейірлену

Сыз – дымқыл жер

Шаттан – қуан

Жаңа сөздермен сөйлем, сөз тіркесін құрау.( оқушылар сөз тіркесін, сөйлем ,суретпен сөйлем құрап дәптерге жазады.)


-Бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап айтады.



































Жаңа сөздерді қайталайды, жұптасып оқиды,сөздік дәптерлеріне жазады, ауызша сөз тіркесі мен сөйлемдер, құрастырады.

б.о: жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;

к.о: жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады;

к.о: жаңа сөздермен сөйлем құрастырады.








Дескриптор

1 балл


ҚБ




Тапсырмалар

Мәтінмен жұмыс

Оқылым. Өлеңді оқып, тапсырмаларды орындаңыздар.

1-топ «Ағаш» (топпен жұмыс)

    1. Өлеңге ат қойыңыз.

    2. Кластер жасаңыз.

    3. Өлеңнен «көктем» сөзінің синонимдік қатарды табыңыз.

Дескриптор:

  • Өлеңді оқып ,ат қояды.

  • Кластер жасайды.

  • Өлеңнен «көктем» сөзінің синонимдік қатарды табады

2-топ. «Бәйшешек»

      1. 5 тірек сөз жазыңыз.

      2. Негізгі ақпаратты анықтаңыз..

      3. Өлеңнің тармағын табады.

Дескриптор:

1. 5 тірек сөз жазады.

2. Негізгі ақпаратты анықтайды.

3.Өлеңнен тармақтарын тауып жазады.




3-топ «Жапырақ»

1.Өлеңнің идеясын жазыңыз.

2.Постер жасаңыз

3.Сөздерден өлең құрастырады.

Дескриптор:

1. Өлеңнің идеясын жазады.

2. Постер жасайды.

3. «Домино» тәсілін пайдаланып, өлең дұрыс құрастырады.

«Әріптестер» әдісі («С» деңгейлі балаларды бақылау)

Жұптық жұмыс сұрақ-жауап арқылы жұптарын табады. Жапырақтарға сқрақтар мен жауаптары жазылады

1.«Жазғытұры» өлеңінің авторы кім?

1.«Жазғытұры» өлеңінің авторы

2.Абай қандай ақын?

2.Абай –лирик ақын.

3.Жазғытұры өлеңі қай жыл мезгілін суреттейді?

4.Жазғытұры өлеңі көктем жыл мезгілін суреттейді.

5.Жер қай кезде масатындай құлпырады?

5.Жер жазғытұры масатындай құлпырады.

6.Су қалай ағады?

6.Су сыбдырап ағады.

Сергіту сәті.

Ақын жазушылар

WORDWALL ойын әдісі арқылы


1-топ Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын көрсет.


Жауабы:

2-топ Мәтінді пайдаланып, көп нүктенің орнына қажетті сөздерді жаз.

  1. Жазғытұры қалмайды ... сызы.

  2. Ата-анадай ... күннің көзі.

  3. Түйе боздап, қой қоздап - ... шу.

  4. Сыбдыр қағып ... ағады су.

  5. Ай, жұлдызға ... жел хабар беріп.

Дескриптор

  • көп нүктенің орнына керекті сөздерді қояды.

Өз жауабыңызды тексеріп көріңіз.



  1. Жазғытұры қалмайды қыстың сызы.

  2. Ата-анадай құлпырар күннің көзі.

  3. Түйе боздап, қой қоздап – қора да шу.

  4. Сыбдыр қағып бұраңдап ағады су.

  5. Ай, жұлдызға жылы жел хабар беріп.

3-топ Өлеңнен жаңа сөздерді теріп жазыңдар


Дескриптор

  • Өлеңнен жаңа сөздерді теріп жазады.

Синквейн ақын,көктем,бәйшешек

1.Зат есім

2. Сын есім 2

3.Етістік 3

4.Сөйлем

5.Синоним




















Өлеңді мұқият оқып,

1-топ «Ағаш»

Өлеңге ат қояды,

кластер жасайды,

Өлеңнен «көктем» сөзінің синонимдік қатарды табады





2-топ. «Бәйшешек»

Өлеңнен 5 тірек сөз жазады.

Негізгі ақпаратты анықтайды

Өлеңде неше тармақ бар?





3-топ «Жапырақ»








Дескриптор:

Жалпы - 1 балл.

- Сұраққа жауап береді.

Дескриптор

1 балл

-Сұраққа жауап береді

-Болжайды

Оқушылар сұрақ-жауап арқылы жұптарын табады




















Топ ішінде оқушылар білетін ақын жазушылардың аттарын жазады,қай топ көп жазса ,сол топ жеңімпаз атанады.













Топ ішінде бірін –бірі бағалайды



188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!