Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімді жоспап
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:Б.Оңтаев

Күні:02.09

Мұғалімнің аты-жөні: Тәтім А.

Сынып: 10в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Еңбек нарығы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.3.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

10.4.6.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ мақсаттары

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдайды.

Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология: мәтін , мақала

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер еңбек нарығы, мамандық таңдау


Бағалау критерийлері

Ғылыми-көпшілік және публицистикалық стильдегі мәтіндердің (мақала) құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдайды.

Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Құндылықтарды дарыту

Рухани құндылықтарға баулу. Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру, еңбекке баулу.

Пәнаралық байланыстар

Тарих тіл, өнер,халық ауыз әдебиеті.

АКТ қолдану дағдылары

Ноутбук

Бастапқы білім

Мәңгілік ел туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі














Сабақтың соңы


Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

«Біз өте жақсымыз» әдісі.

Сандар арқылы 3- топқа бөліп аламын.

Бағалау критериімен таныстырамын.

Ширату жаттығуы

Ердің атын еңбек шығарар.

Кім еңбек етсе, сол тоқ.

Түйір нан – тамшы тер.

Ексең егін, ішерсің тегін.

Екі қолға – бір күрек.

Жұмыстың жаманы жоқ.

Қызмет қыл да, міндет қыл

Бүгінгі күні экспорттық тауарлардың сапасы айтарлықтай жақсарды. Шетелге шығарылатын өнімдердің үштен бірі экономиканың шикізаттық емес секторына тиесілі. Кейбір тауарлар үшін жаңа нарықтар ашылды. Бұл туралы индустрияландыру мемлекеттік бағдарламасының іске асырылу барысы мәселелелеріне қатысты Үкімет отырысында баяндама жасаған ҚР Инвестициялар және даму министрі Жеңіс Қасымбек мәлімдеді. «Орталық Азия елдеріне экспортталатын тауар 30%-ға артты. Бұл елдерге экспорттың көлемі 1,5 млрд.АҚШ долларын құрады. Қазақстан негізгі жеткізушілердің бестігіне кіреді және осы елдерге импортталатын тауарлардың 8%-н құрайды. Отандық өндірушілердің фармацевтикалық өнім жеткізу көрсеткіші 34%-ға өсті (19 млн.АҚШ долл. дейін). Фармацевтикалық препараттар мен медициналық бұйымдар негізгі нарықтардан бөлек алғаш рет Моңғолия мен Вьетнамға экспортталды.

1 тапсырма мәтіндернің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық және тілдік ерекшеліктерін талдау;

Дескриптор:

-құрылымын талдайды.

-рәсімделуін біледі.

-тілдік ерекшеліктерін талдайды.

2 тапсырма мәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Жампейіс-Жанпейіс

Ом сом-он сом

Ағ ешкі-ақ ешкі

Дескриптор:

- орфографиялық нормаға сай жазады.

ҚБ. Мадақтау

Рефлексия. «Плюс, минус, қызықты»

«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.

«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.

«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады.


сурет


























Кесте


















Плакат

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау

Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы


1 деңгейлі «үш қадамдық сұқбат» әдісі


2 деңгейлі- «Сұрақтар желісі » әдісі

«Бес бармақ» әдісі

Кері байланыс;

Бағалау парақшалары;

Смайликтер арқылы;

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу

міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар

не үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

Жоспарланған

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?













Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:Б.Оңтаев

Күні:04.09

Мұғалімнің аты-жөні: Тәтім А

Сынып: 10в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Мамандық таңдау- болашақты таңдау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

10.3.3.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

10.4.1.1 публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазу;

Сабақ мақсаттары

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазады.

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер мамандық таңдау


Бағалау критерийлері

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені талдау және кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалайды.

Публицистикалық және ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, шағын мақала жазады.

Құндылықтарды дарыту

Рухани құндылықтарға баулу. Адамгершілік ,өзге пікіріне құрметпен қарау құндылығын қалыптастыру,ұлт жанды болуға шақыру, еңбекке баулу.

Пәнаралық байланыстар

Тарих тіл, өнер,халық ауыз әдебиеті.

АКТ қолдану дағдылары

Ноутбук

Бастапқы білім

Мәңгілік ел туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жос

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!