Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушы
лықты
ояту.
7 мин.
|
(Ұ).
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Сабақ тақырыбы, ОМ,
сабақ мақсаты таныстырылады.
|
Оқулық,
жұмыс дәптерлері
ДК экраны
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
1.
Айгүл Кемелбаева туралы есіңде қандай ақпарат бар?
2. Айгүл Кемелбаева
ның қандай шығармаларын
оқыдыңдар?
3. Айгүл Кемелбаеваның прозаға
қосқан үлесі қандай?
|
ой қозғау сұрақтарын ұжымда
талқылайды. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни
ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен
қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада
жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
|
Сабақтың ортасы
Мағына
ны
ашу.
31 мин.
|
1-тапсырма:
Әңгімені құрылымдық кезеңдерге
бөлу
Композициясы
|
Осы кезеңде
танылған идея
|
Идеяны танытуда қолданылған авторлық
тәсілдеме(Фабула)
|
Шығарманың басы
|
|
|
Шығарманың
байланысы
|
|
|
Шығарманың
дамуы
|
|
|
Шығарманың
шиеленісі
|
|
|
Шарықтау шегі
|
|
|
Шығарманың
шешімі
|
|
|
|
Мәтінмен жұмыс.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың
оқылым-айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Дескриптор:
мәтінді оқиды;
Шығармаға сюжеттік-композиция
лық талдау жасайды;
идеяны анықтайды.
|
Оқулық, жұмыс дәптері.
|
|
№2-тапсырма:
А. Кемелбаеваның «Шашты»
әңгімесінен берілген үзіндідегі
кейіпкерлер бейнесі арқылы дәріптелетін құндылықты
анықтап, қазіргі өмірмен байланыстырады.
№
|
Шығар
мадан
үзінді
|
Дәріпелетін
құндылық
|
Құндылық
тың қазіргі өмірдегі
маңызы
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
Айтылым:
осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың
айтылым дағдысы қалыптасады.
|
Дескриптор:
кейіпкерлердің бір-біріне жасаған қарым-қатынасы
арқылы дәріптелген құндылықтарды
анықтайды;
кейіпкердің халық мұрасына құштарлығы тұрғысынан
дәріптелген құндылықтарды анықтайды;
кейіпкердің өмірлік мақсат-мұратынан дәріптелген
құндылықтарды анықтайды;
құндылықтардың қазіргі өмірдегі маңыздылығын
түсіндіреді;
|
Оқулық, жұмыс дәптелері, ДК
|
№3-тапсырма:
Кенжетай мен Тасқұл қарттың образдары
арқылы дәріптелген құндылықтың қазіргі қоғам үшін қаншалықты
маңызды екеніне өмірден мысал келтіріңіз.
|
Шығармадағы құндылықтарды анықтап,
маңыздылығын контекстермен байланыстырады
|
Дескриптор:
кейіпкер
бейнесі
арқылы
дәріптелген
құндылықты
анықтайды
|
шығармадан
2
мысал
келтіреді;
|
құндылықтың
маңыздылығын
түсіндіреді;
|
өмірден
мысал
келтіреді;
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау»
әдісі арқылы бағалайды. Яғни
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа
көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық
жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|