Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 10 - сынып Кристалдық торлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
10.1 C Химиялық байланыс |
Білім беру ұйымы |
Жамбыл ауданы Қарғалы №3 орта мектеп» КММ |
Педагогтің аты-жөні |
|
Күні |
11.10.2022 |
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Кристалдық торлар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.1.4.13 кристалл тор типтері және байланыс түрлері әртүрлі қосылыстардың қасиеттерін болжау |
Сабақтың мақсаты: |
-Кристалдық тор типтері бойынша әртүрлі қосылыстардың қасиеттерін негіздеу; -Байланыс түрлері бойынша әртүрлі қосылыстардың қасиеттерін негіздеу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі / Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 2 минут |
«Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық ахуал жүргізеді. |
Мұғаліммен амандасады. Жұпта бірін бірі не үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері көтеріледі.
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
8 минут |
Үй тапсырмасын тексеру. «Kahoot» платформасында сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс Тапсырма. Өткен тақырып бойынша берілген сұрақтарға жауап беріңіздер. -Сутектік байланысқа сипаттама беріңіз. -Сутектік байланыстың энергиясын табыңыз. -Сутектік байланысқа сай қосылысты табыңыз. -Металдық байланысқа сипаттама беріңіз. -Сутектік байланысы бар заттар қандай кристалдық тор түзеді? -Металдық байланыстың иондық байланыспен ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Оқыту түрі: Жұптық жұмыс Әдісі: «Мұғалім-оқушы» Тапсырма: 8- сыныпта өткен «Кристалдық тор» тақырыбына байланысты сұрақтарды «Мұғалім-оқушы» әдісімен жұпта талқылаңыздар -Кристалдық тор дегеніміз не? - Қандай түрлері бар? ЕББҚ бар оқушының жұпта «мұғалім» оқушының айтуы бойынша өткен тақырыпты есіне түсіріп, сыныптасынан қолдау көреді және қарым-қатынасқа түсуі артады. Ал өзі «мұғалім» оқушы ретінде өзіндік бағалауы жоғарылайды. Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға болжату. Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы қалыптасады. Оқушының алдына міндет қою. Тапсырмалар орындау барысында белгілі бір заңдылық шығады, соны байқап, қорытынды шығару. |
Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып «Kahoot» платформасы арқылы білімдерін тексереді. Үй тапсырмасымен байланыстыра отырып спиральді білім беру қағидатымен 8- сыныпта өткен «Кристалдық тор» тақырыбына байланысты сұрақтарды жұпта талқылайды. 8- сыныпта өткен кристалдық тор туралы естеріне түсіреді. Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен танысады. |
«Kahoot» платформасындағы ойын арқылы бағаланады. Түрі- Өзін-өзі бағалау Үй жұмысын бағалау арқылы оқушылардың өткен сабақ бойынша оқу мақсатына қол жеткізуіне мониторинг жүргізіп, кері байланыс беріледі. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан жұптарға қалыптастырушы бағалау ауызша жүргізіледі. (кристалдық тордың анықтамасын дұрыс айта алдың, 4 түрін дұрыс атадың, олардың бір бірінен айырмашылығын айтып бере алдың, ойыңды жинақта, толықтыр, т.б.) «Жарайсың» «Керемет», «Жақсы» деген мадақтау сөздерді қосып ынталандыру. Заңдылықты тапқан оқушы 2 балл алады. |
Слайд №1 Слайд №2
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 14 минут |
Бейнесабаққа назар аударып, тыңдап және бейнесабақтағы ақпаратттармен танысады. Оқыту түрі: Топтық жұмыс. Әдісі: «Болжам кесте» Топқа біріктіру. The Hat платформасы арқылы оқушыларды топтарға біріктіреді. №1 тапсырма. Кестеде берілген әр қосылыстың қасиеттеріне кристалдық тор типі арқылы қорытынды жасаңдар.
Талқылау сұрақтары:
Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады. ЕББҚ бар оқушылар барлық топтың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы оқушылардың көмегімен постерді қорғауға қатысады. Мақсатқа оралу: Кристалдық тор түрлері бойынша әртүрлі қосылыстардың қасиеттерін негіздеу. |
Берілген сілтеме арқылы бейнесабақты көреді. Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады Топтық тапсырманы орындайды. Кестені әр топ толтырады. Тапсырмада әр қосылыстың қасиеттерін, кристалдық тор түріне байланысты анықтайды. 4 топқа бірігеді.
|
Бағалау критерийі: Кестеде берілген 4 заттың 3 түрлі қасиетін кристалдық тордың түрі арқылы қорытындылайды.
Дескриптор: - кристалдық тор типін анықтайды -балқу температурасын анықтайды - электрөткізгіштігін табады -ерігіштігін анықтайды «Диірмен» әдісі. Түрі- өзара бағалау
|
Оқулық бейнежазба https://www.youtube.com/watch?v=-yXx8ZTmoHg
The-Hat.html
Үлестірме қағаздар
|
|||||||||||||||||||||||||
8 минут |
Оқыту түрі: Жұптық жұмыс №2 тапсырма. ФС. Заттардың қасиеттері Айналамыздағы қоршаған заттың барлығы үш түрлі агрегаттық күйде болады, алайда басым бөлігі қатты заттар. Олардың кейбір қасиеттері бір-біріне ұқсас, мысалы, ас тұзы, металдар және мұз. Осы заттардың үшеуінде де жылтырлық қасиеті бар. Бірақ мұз морт сынғыш, металл электр тоғын өткізеді, ал ас тұзы суда жақсы ериді. Осы айырмашылық пен ұқсастықтың сырын білу үшін бөлшектер заттың ішінде өзара қалай орналасқанын білу керек. Сұрақ :
ЕББҚ бар оқушы бұл тапсырмада жұбынан қолдау көмек алып, тапсырманы бірге орындайды. Дағды: оқылым арқылы түсініп оқу дағдысы, шешім қабылдау, сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |