Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні |
| 5 - сыныбы
| Алтайбаев негізгі орта мектебі
|
Күні |
| сабақ |
Сабақтың атауы | Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... разряд бірліктеріне көбейту және бөлу №141 сабақ |
Сілтеме | математика 5- сынып, слайдтар |
Жалпы мақсаты | Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... разряд бірліктеріне көбейту және бөлуді үйренеді |
Міндеттер
| Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйренеді.Күнделікті өмірде қолдана білу, мағынасынтүсіне білу |
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқуға бағыт-бағдар беру;Топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгерту;Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасауға үйрету |
Әдіс- тәсілдер | Жұпта жұмыс істеу, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен және жеке жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту |
Сабақтың түрі | Жаттығу сабағы |
Сабақтың көрнекілігі | Интертақта , тақырыпқа сай слайдтар, видеокамера, фотоаппарат, үлестірме парақтар, топтық тапсырмалар жазылған карточкалар , бағалау парағы |
Күтілетін нәтиже | Ондық бөлшектерді 10, 100, 1000... разряд бірліктеріне көбейту және бөлу арқылы есептер шығара алады |
Сабақтың барысы |
2. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті 8 мин |
Ауызша жаттығулар
Өткенді қайталау «Миға шабуыл» | Оқушылар сұрақтарға жауап береді (слайд) |
Білу | Топтық жұмыс 10 мин |
Ұйымдастыру кезеңіОй-қозғау-8 мин.Өткенді қайталау «Ұтқыр ойдан ұтымды жауап» 101-беттегі мысалды қарастырамыз № 2 тапсырма : Ондық бөлшекті жай бөлшекті айналдырып тапсырманы орындап нәтижесін ондық бөлшекке айналдырыңдар 3,4•10 ; 5,6:10 ; 3,4•100 ; 5,6:100; 3,4•100 ; 5,6:1000;
| Топқа бөлу . (үш түрлі түс) сол арқылы топқа бөлінеді. Көк түс 1-топ, сары түс 2-топ,жасыл түс 3-топ.
Бұл тапсырма топта орындалып әр топтан бір оқушы тақтаға шығады |
Түсіну | Жұптық жұмыс 10мин. |
№1312 Топта орындауға | Оқушыларға топта отырған екі оқушыға бірдей тапсырма беріледі шығарып болып салыстырып тексереді. |
Жинақтау топтық жұмыс 5 мин |
3. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Қолдану (топтық жұмыс)№ 1313,1315 есеп 10 минут | 1313,1315, есеп 10 минут топтар ауызша орындайды |
4. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сабақты қорытындылау 9 мин |
4. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Топпен осы сабақты өткенде қандай тақырыпты қамтыды соны топпен постерге түсіріп қорғауға тапсырма беріледі. | Топ мүшелері ортақ шешім шығарып топта талдайды.Тақтаға шығып қорғайды. |
5. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Үй тапсырмасын беру: 1) Формула жаттау2)№1314-1316,1317
| Оқушылар күнделіктерін ашып бағалау парағындағы бағаларын қояды, үйге тапсырманы жазып алады.
|
Рефлексия (кері байланыс): 2 мин |
6. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
«Менің түйгенім» | Оқушылар өз ойларын жалғастырады. |