Материалдар / Ашық сабақ 1-сынып "Қызықты есептер шығару"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 1-сынып "Қызықты есептер шығару"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне қосымше керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қаңтар 2018
1303
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Математика


Мектеп:Қ. Өскенбай атындағы Қима орта мектебі.

Сабақ тақырыбы:


Қызықты есептер шығару

Күні : 13.04.17ж.


Мұғалімнің есімі:

Биримжанова Л.А.

СЫНЫП: 1

Қатысқандар саны: 13


Қатыспағандар саны:

Оқумақсаты:

Әртүрлі есептер құрастырады және шығарады;

есепті сызба, сурет, теңдеулер, логикалық есептер шығарады.


Оқушылардың көбі жасай алады:

Теңгелермен есептер шығарады.

Барлық оқушылар:

Оқушылардың басым бөлігі:

Кейбіроқушылар:

Ресурстар:

Әр түрлі есептер шығару.

Тірек сөздер

Әр оқушыға арналған: ламинатталған қағаз парағы;

маркер;

сан кестесі;

0-ден 20-ға дейінгі сандар жазылған сандық сәуле. Әр топқа арналған:

лото ойын алаңының жиынтығы (5есеп ­ 2 ойын алаңы, есептің жауабы көрсетілген­ 10парақша);

А 3 парағы. А 4 параы

Сабақтың мақсаты:

Берілген есептерді құрастыру дағдысын­ қалыптастыруға жағдай жасау.

Әр тапсырма сайын оқушыларды бағалап отыру

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы:



















Қызығушылықты ояту


























































А) Оқушыларды отырғызу; 
Ә) Сабаққа көңілдерін аудару; 
Б) Шаттық шеңбері тренингі.

  • Қайырлы таң, ұстазым!

  • Қайырлы таң, достарым!

  • Шеңберге тұрайық,

  • Жылулық сыйлайық!

  • Доброе утро, учитель!

  • Доброе утро, друзья!

  • Посмотрите друг на друга,

  • Пожелайте всем добра!

  • Good morning, good morning,

  • Good morning to you,

  • Good morning, good morning,

  • We are glad to see you!


  1. Ширату жаттығуы:


1-Тапсырма

Ауызша есеп шығару.

Ауызша  жұмыстар жүргізу барысында оқушылардың дайындық деңгейін анықтау.


(ЖЖ) Жеке жұмыс: «Киндер» ойыны ойнату арқылы өткізу.

Көлшіктің үстінде балықтар жаттады. Балықтарда есептің нөмірлері берілген. Аулап алған балықтарының шешуін ауызша айтады.


  1. 5 суықторғай жем жеп отыр, оған 5 торғай ұшып келді. Барлығы неше торғай? (10 торғай)

  2. Жем салғышта 7 қарға отырды. Біраздан кейін 2 қарға ұшып кетті. Жем салғышта неше қарға қалды? (5 қарға)

  3. Алмагүл мен Ербол қол бұйым жасау үшін қарағай бүршіктерін терді. Алмагүл 12 бүршік, ал Ербол 8 бүршік терді. Балалар барлығы қанша бүршік жинады? (20 бүршік)

  4. Біздің сыныпта 8ұл,8 қыз бар барлығы қанша оқушы? (16 оқушы)

  5. Себеттен 5 алма алынды. Себетте тағы 5 алма қалды. Себеттің ішінде қанша алма болған? ( 10 алма)

  6. Мектеп ауласында 25оқушы доппен ойнап жүр, 13-і ұл, нешеуі қыз бала?

(12 қыз)

  1. Нұржанның 8 жеңіл және 4 жүк мәшинасы бар. Нұржанда барлығы неше мәшина бар? (12 мәшина)

  2. Әжем 2 сиырдан 20 литр сүт алды.Ал бір сиырдан қанша литр сүт алар еді?

(10 литр)

  1. Көлде 7 үйрек және 8 балапан жүзіп жүр. Көлде барлығы неше құс жүзіп жүр? (15 құс)

  2. Айнұрда 14 қызыл және 4 көк шар бар. Айнұрда барлығы қанша шар бар? (18 шар)

  3. Марат 12 жолды дәптер және 12 торкөз дәптер сатып алды. Марат қанша дәптер сатып алды?

(24 дәптер)

  1. Жалғаста 18 шар бар еді.Ол 7- еуін Бануға берді. Жалғаста неше шар қалды? (11 шар)

  2. Олжастың 19 кәмпиті бар еді,ол 19 – ын жеді.Олжаста неше кәмпит қалды?

(0 кәмпит)



БАҒАЛАУ

  1. Тапсырма бойынша оқушыларды бағалау.





Шаттық шеңбері











































































Смайлингтер



Жұпқа бөлу





Сабақтың ортасы










2- тапсырма

(ЖЖ) Жұптық жұмыс:

  1. Есеп шығару. Есеп құрастыр.Есептің бөліктері мен оған сәйкес атауларын сызық арқылы қос. Есептің шешуін аяқтау.


1-тапсырма

  1. Шарты:

  2. Сұрағы:

  3. Шешуі:

  4. Жауабы:

Ақгүлдің 10 теңгелік және 5 теңгеліктен 2 монеталары бар.


Ақгүлдің қанша ақшасы бар?

Есеп құрастыру.


2.-тапсырма

  1. Шарты:

  2. Сұрағы:

  3. Шешуі:

  4. Жауабы:

Нұргүл дүкеннен жұмыртқа мен нан сатып алды. Наның бағасы 60 теңге. Жұмыртқаның бағасы 20 теңге. Нұргүл қанша ақша жұмсады?

2-Тапсырма бойынша оқушыларды бағалау.












Слайд





















Смайлингтер

Мағынаны тану






Оқушыларды топқа бөліп отырғызу

1-топ 10 000

2-топ 5 000

3-топ 1 000


3- тапсырма

(ТЖ) Топтық жұмыс 3 топқа бөлу.

  1. Сурет бойынша.Салыстыру.

5+5+10< 20+10

20+20+20 >10+1+1+1+1+1

20+10+10< 20+20+10+10


3-Тапсырма бойынша оқушыларды бағалау.













Смайлингтер

Сергіту сәті

4 қадам алға

АКТ




Жеке дара жұмыс












Сабақтың аяғы




4-тапсырма:

Өздік жұмыс.

Оқушыларды тақтаға шығару. Теңдеу шешу.

У – 20 =10

X -20 =70

У +20 =100

a +40 =80


4-Тапсырма бойынша оқушыларды бағалау


5-тапсырма: «Лото» ойыны

Әр оқушыға сандар таратылады. Мұғалім өрнектерді көрсетеді. Балалар жауаптарын көтереді.

14 – 4=10

40 – 20=20

30 – 30=0

17 – 2 =15

25 +5 =30

10 – 5 =5

9 - 6 =3

10 +3=13

16 + 2=18

30+ 20=50

5-Тапсырма бойынша оқушыларды бағалау

қортынды жасау.









Смайлингтер

















Смайлингтер



-Рефлексия.

- Балалар, сабағымызға қорытынды жасау сәті келді.

Бәрін жақсы түсіндім деген оқушы №1, әлі де сұрақтарым бар деген оқушы №2, ешнәрсе түсінбедім деген оқушы №3 суретті қасына бару арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!