Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ 1сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
материал 1 сынып мұғалімденріне дүниетану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарын дайындауға керек болар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
630
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Пән: ДүниетануҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғамКүні: 13.04.2018Сынып: 1 сынып | Мектеп: Жансүгіров атындағы орта мектебіМұғалімнің аты-жөні: Акылбекова А.СҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы: | Отбасындағы мерекелер | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.6.1 отбасылық мерекелердің бірін сипаттау. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттай алады. Көптеген оқушылар: Отбасы дәстүрлері туралы айта отырып,мерекелерді ажыратады.Кейбір оқушылар: Отбасылық мерекелердің маңызын түсінеді, мерекені өткізуді жоспарлай алады. | |
Бағалау критерийлері | отбасылық мерекелердің бірін сипаттайды. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады: отбасы мерекелерін атай алады,Пәнге тән лексика мен терминология: мереке,оқиға,салт -дәстүрДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Отбасы мүшелерін ата.Отбасында қандай мерекелер аталып өтеді?Туыстық атауларды ата. | |
Құндылықтарды дарыту | шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау,қарым-қатынас жасау қабілеті,денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету,өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау. | |
Пәнаралық байланыстар | Сауаташу,көркем еңбек,музыка | |
АКТ қолдану дағдылары | Слайд | |
Бастапқы білім | Отбасы мерекелері туралы түсініктері бар. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут 6 минут | Шаттық шеңберін құра отырып психологиялық ахуал қалыптастыру.Отбасы - ол бақыт.Отбасы - ол ата-ана.Отбасы-туыстарымыз.Отбасы -ол шаңырақ. Оқу мақсатын жариялау үшін Ребус арқылы «Сұрақ –жауап» әдісі жүзеге асырылады.Бугін тақырыбымыз не туралы болады?Отбасындағы мерекелерге қандай мерекелерді жатқызуға болады?Отбасылық мерекелердің ішінде қай мереке саған ерекше ұнайды? (Ұ) Т1 «Серпілген доп» әдісі арқылы жүзеге асады.Есте қалған ең қызықты мерекені еске түсір.Өз отбасы мүшелерін ата.Отбасында өткен бір мерекені сипатта.ҚБ: «От шашу» әдісі арқылы бағаланады.3 шапалақ: Отбасында ең қызықты өткен мерекені еске түсірсе, өз отбасы мүшелерін толық атай алса, мерекені сипаттай алса.2 шапалақ: Отбасындағы ең қызықты өткен мерекені атай алса, өз отбасының мүшелерін атағанда көмек қажет етсе.1 шапалақ: Отбасындағы ең қызықты мерекені атай алмаса, өз отбасы мүшелерін атай алмаса, мерекені толық сипаттай алмаса. | Ребус |
Сабақтың ортасы 10 минут 2 минут 7 минут | (Т) Т2 «Топтас, талқыла» әдісі арқылы жүзеге асады.Топта отбасындағы бір дәстүрді талқыла.Қағазға сурет түрінде түсір.Басқа топ суретке қарап,қандай дәстүр екенін болжау керек.Дәстүрді түсіндіріп бер.ҚБ: «Киіз үй» әдісі арқылы бағаланады.Толық жабдықталған: Топ отбасындағы дәстүрді талқылап,қағаз бетіне түсіре алса.Жартылай жабдықталған: : Топ отбасылық дәстүрді талқылауда,қағаз бетіне тусіру кезінде көмек қажет етсе.Жабдықталмаған: Топ отбасындағы мерекелерді атай алмасы,қағаз бетіне түсіре алмаса.Сергіту сәтіБіз балдырған тең басқан,Дос құшағын елге ашқан.Тілегіміз бейбіт күн,Ашық болсын бейбіт күн(Ж) Т3 «Коллаж» әдісі арқылы топтастыру. Суреттегі мерекелердің қайсысы отбасында тойланатынын топтастыр. (ортаға көптеген мерекеге байланысты суреттер тасталады) Оқушылар сол суреттерден отбасылық мерекелерді топтастырады ҚБ: «Жеңіс тұғыры» әдісі арқылы жүзеге асадыАлтын медаль: Отбасылық мерекені толық топтастыра алса.Күміс медаль: Отбасылық меркені топтастыруда көмек қажет етсе.Қола медаль: Отбасылық мерекені топтастыра алмаса. | Суреттер, сөздер жазылған карточкалар Суреттер,желім, флипчарт |
Сабақтың соңы 7 минут 3 минут | (Д) Т 4 «Еркін микрафон» әдісі қолданылады Туған күніңді отбасыларыңмен қалай қызықты өткізесіңдер?Туған күніңе қандай есте қалатындай сыйлық алдың?Отбасы мүшелерін туған күні болғанда,өзің қалай құттқтайсың? ҚБ:«Алма ағашы» әдісі арқылы бағаланадыЖасыл түсті алма: Туған күнді отбасыларымен қызықты өткізгендерін толық айта алса. Сары алма: Туған күнді отбасымен қызықты өткізгендерін айтканда көмек қажет етсе. Қорытынды сұрақтар қойылады1.Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе?2.Отбасылық мерекеге қандай мереке жатады?3. Қандай тапсырмалар қиындық туғызды?4.Қандай тапсырмалар жеңіл болды?5.Сабақ ұнады ма? Кері байланыс: «Торт» әдісі арқылы жүргізіледі.Толық торт: сабақты толық түсіндім.Жарты торт :түсінетін жерлерім әлі бар.Бір бөлігі: мүлдем түсініксіз болды. | |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
№ 1 тапсырмада –«Дерексөздер» тәсілі арқылы қабілет деңгейі жоғары оқушыларға отбасалық мерекелердің бірін сипаттау барысында қосымша тапсырма беру жоспарланады.№ 2 тапсырмада-«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушылар тапсырманы орындау барысында кейбір оқушыларға: отбасында атап өтілетін мерекені ойлан тап?көмек қажет оқушыларға Наурыз мерекесі отбасылық мерекеге жата ма?.деген қосымша сұрақтар қойылады. №3 тапсырмада « Жіктеу » тәсілі арқылы орындауда топқа бөлуде талаптары әртүрлі оқушылар топтастырылады.№4 тапсырмада «Қарқын» тәсілі көрінеді.Қарқыны баяу оқушыларға тапсырмаларды орындау барысында уақыт беріледі.Қарқыны жылдам оқушыларға мереке өткізуге қажетті заттардың тізімін жаса?деген қосымша тапсырма беріледі. | -Қалыптастырушы бағалау:»От шашау»,«Алма ағашы»,«Жеңіс тұғыры « Киіз үй » әдістерімен бағаланады«Кері байланыс» «Торт » әдісі арқылы жүргізіледі.Толық торт: сабақты толық түсіндім.Жарты торт: түсінетін жерлерім әлі бар.Бір бөлігі: мүлдем түсініксіз болды. | Топтық жұмыс жасағанда топ ережесін сақтау.-Партада дұрыс отыру.№2 тапсырмадан кейін сергіту сәті жүргізіледі |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)