Материалдар / Ашық сабақ, 3 сынып

Ашық сабақ, 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 3 сынып. Оқушыларға көптеген тақырыптың мән мағынасын түсіндіреміз. Тапсырмалар өте қызықты.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2021
469
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні:

Жасұланова Құралай

Күні:

08.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Қозғалмалы және спорттық ойындардағы ролдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.8. Қозғалыс белсенділігі нің мән мәтініндегі рольдер

Сабақтың барысы:

3.2.8.1 - қозғалыс белсенділігінд егі рольдерді анытау және көрсету

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Бой сергіту жаттығулары. Біреуден сапқа тұру. Сапта әдеттегі адыммен, оң және сол бүйірмен қосымша адыммен жүру. Орташа қарқынмен жүгіру, тізелерді жоғары көтеріп жүгіру. Жүгіруден кейін тынысты қалыпқа келтіру. Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.

Бой сергіту жаттығуларын жасайды. Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде санамақ айтуды ұсынады.


Шапалақтау әдісі


Психологиялық ахуал.


Жаттығулар көрсетілімі

Ортасы

Сергіту сәті.

Зал ортасына арқан тастау арқылы залды екіге бөледі. Командалардың арқайсысы өз алаңына орналасады. «Жүгір!» деген білгі бойынша балалар өз алаңымен тым-тырақай жүгіре жөнеледі. «Ауысыңдар!» деген белгі бойынша командалар орын алмасады. Қарсы жаққа толық құрамда бірінші жүгіріп өткен команда жеңімпаз болады.

Сергіту сәтін орындайды.









Форматив

ті бағалау.


ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.


Сергіту сәті

Соңы

«Аңшылар» ойыны. Ойынға қатынасушылар араларынан біреуін ойын жүргізуші етіп сайлап алады да, кең жазық алаңға жиналады. Жүргізуші күні бұрын белгіленіп сызылған шеңбердің (радиусы 5—10 м) бойына, қолына доп беріп, үш жерге үш ойыншыны тұрғызады,— бұлар «аңшылар». Қалған ойыншылар «үйрек» болып, ойын жүргізушінің берген белгісі бойынша шеңбердің ішіне жамырай жүгіріседі де, «Тоқта!» деген кезде бәрі орындарында қозғалмай тұра қалады. Осы кезде «аңшылар» қолдарындағы доптарымен «үйректерді» атқылай бастайды. «Аңшылар» атқылаған кезде «үйректерге» доптан бұлтаруға болады, бірақ тұрған орнынан жүріп кетуге болмайды. «Өлген үйректер» аңшыны алмастырады, ал «үйректерге» тигізе алмаған Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы, пішіндерді белгілеуге арнаған бор, конусы, ысқырық «аңшылар» доптарын алып қайтадан атқылайды. Осылайша үш «аңшы» орындарын ауыстырғаннан кейін ойын қайта жалғасады.

Рөлді ойын ойнайды.

Мадақтау сөздер апқылы бағаланады

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

Бүгінгі дене шынықтыру сабағы сендерге ұнады ма?

Несімен ұнады?

Келесіде қандай ойын ойнағыларың келеді?



«Білім шыңы» кері ан

Мүғалімнің сұрағына жауап беріп, сабақтан алған әсерлерін ауызша айтып береді.

Шапалақтау әдісі.

Кері байланыс



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ