Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 3 сынып - Музыка және поэзия
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5 бөлім: «Өнер» Сабақ: 1 |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Адамбекова С.С. |
|||||
Сыныбы: 3 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақ тақырыбы: |
Музыка және поэзия |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.1- әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтаужәне салыстыру 3.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару және импровизация жасау үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар:
|
|||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||
Тілдік мақсаттар:
|
Оқушылар:
Пәндік лексика мен терминология:
Талқылауға арналған сұрақтар: - музыка мен поэзияның байланыстыратын әндер мен шығармалар жайында не білесіз? -тыңдалған музыкалық шығармалардың қандай айырмашылықтары бар? |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларға шығармашлық тапсырма кезінде балалардың шығарған өлеңдері ұсынылады. Өзге балалардың поэзияға деген қызығушылығы оқушылардың құрмет жіне еңбек құндылықтарын дарытуына септігін тигізеді. Топтық жұмыс барысында еңбек жіне шығармашылық, ынтымақтастық құндылықтары дамиды. |
|||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі пәнімен байланыс – сабақтың юасына оқушыларға Абайдың өлеңі оқытылады. |
|||||
АКТ дағдылары |
АКТ дағдылары сабақта ресурстарды көрсету мақсатында қолданылады. |
|||||
Бастапқы білім |
4 бөлімде оқушылар әннің формасымен таныс болды (шумақтық, шумақты-қайырмасы бар формалар). Музыканы әр-түрлі екпінде, регистрде және динамикада орындай алады. Staccato, Legato музыкалық ұғымымен танысып, практикалық жұмыста қолданды. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 2 мин 5 минут 3 мин 8 мин 2 мин 1 мин 2 мин 6 мин 5 мин 3 мин |
Музыкалық сәлемдесу
(соль, соль, ми, соль,соль, ми, ми, соль)
(соль, соль, ми, соль,соль, ми, ми, соль)
(соль, соль, соль, до, до )
(соль, соль, соль, соль, до, до )
(ми, соль, ми, до)
(ми, соль, ми, до) Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Өзін-өзі реттеуі және жинақталуы үшін білімді кинесиология жаттығуын орындау. «Ырғақты гимнастика» («Ритмирование») жаттығуы. Бұл жаттығуды орындау үшін мұғалім нұсқау айтумен қатар жасалатын қимылдарды оқушыларға өзі көрсетіп тұруы қажет.
Сабақ мақсаты мен тақырыбын өлең оқу арқылы ашу. Мұғалім сөзі:
Қазір, мен сіздерге өлең оқимын. Өлеңді мұқият тыңдаңыздар. Тыңдау барысында өлең қандай дикциямен оқылды, не туралы екенін назар аударып отырыңыздар. Абайдың «Әсемпаз болма әрнеге» өлеңі оқылады Талдау үшін сұрақтар:
Мұғалім сабақ тақырыбы мен мақсатын оқушыларға айтады Сабақ тақырыбы: Музыка мен поэзия. Бүгінгі сабақта біз
Жаңа тақырыпты ашу
Келесі тапсырмаға көшу үшін сіздерге 2 үлкен топтарға бірігу керек. Миға шабуыл Сыныпты 2 топқа бөлу. 1 топ – музыка дегеніміз не? Адамға қалай әсер етеді? 2 топ – поэзия дегеніміз не? Адамға қалай әсер етеді?
1 тапсырма. Музыка тыңдау және талдау
Және ойналған музыка қай жанрға жататынына назар аударыңыздар. 1. «Көңіл толқыны» Секен Тұрысбеков 2. «Мелодия Рая» Фридерик Шопен Музыканы талдауға арналған сұрақтар:
Қазір сіздер оны өздеріңіз топта зерттеп көресіздер. Біз түстер бойынша 3 топқа бірігуіміз қажет. 1 топ-қызыл 2 топ-жасыл 3 топ-көк
Дифференциация тапсырма түрі бойынша жүргізіледі. Түсті карточкалардың артқы жағында сандар жазылған. Оқушылар топқа бірігу үшін сандарға емес түстерге негізделеді. Сандар оқушыларға топта нақты қандай тапсырманы орындау керектігін білдіреді.
1 топ - «Табиғатпен сырласу» өлеңі Қарсыбай Рамазан Жазық
дала, таулы өлке, жасыл орман – айналым,
2 топ
«Дана Абай атам» өлеңі Кемел Ділназ Құнанбайдан тараған, Даңқы
биік, асыл мұра, Жырлады ақын халық
жайын,
3 топ - «Мен елімді сүйемін» өлеңі Серікжан Тілек Еңселі елім, көркейе бер ұлы
елім, 2 тапсырма. Музыкалық импровизация Топтарыңызда өзара рөлдерді бөлісіңіздер. Кімнің карточкасын 1 саны бар ол оқушылар өлең оқиды; 2 саны көрсетілген оқушылар металлофон аспабында ойнайды; 3 саны көрсетілген оқушылар ұрмалы аспаптарда ойнайды; 4 саны көрсетілген оқушылар шулы аспаптарда ойнайды.
Тапсырма
Қандай динамиканың сәйкес келетіні жөнінде ойланыңыздар. Дайындыққа 6 минут уақыт беріледі Презентация және бағалау Топтар шығармашылық жұмыстарын «Сахна» әдісі арқылы сыныпқа таныстырады. 1 топ әртіс, қалған екі топ көрермен болып, бір-бірінің жұмысын шапалақтау арқылы бағалайды. Өзін-өзі бағалау Қалыптастырушы бағалау әр топ шығармашылық жұмысын таныстырып болған соң мұғалімнің қойған сұрақтарына ауызша жауап беру түрінде өткізіледі.
Сабақты қорытындылау Музыка мен поэзияны қалай байланыстыруға болады? Бүгінгі сабақтың мақсаттарына оралайықшы. Оқушылар «Иә, жоқ» әдісі арқылы сабақты бекітеді. Мұғалім оқушыларға поэзия мен музыкаға, сабақта болған әрекетке байланысты сөйлемдер оқиды. Оқушылар сөйлем дұрыс па, әлде қате ма екенін анықтап кабырғада ілініп тұрған «иә» және «жоқ» сөздерінің қасына барып тұра қалуы керек. Поэзия мен музыканы байланыстыруға болады. (Иә) «Көңіл Толқыны» Ф. Шопеннің музыкасы. (Жоқ) Абайдың «Әсемпаз болма әрнеге» деген өлеңі бар. (Иә) Бүгінгі сабақта біз өлең оқыдық және тыңдадық. (Иә) Бүгінгі оқыған өлеңдер таным ақындардың өлеңдері болып табылады. (Жоқ) |
Синтезатор немесе фортепиано аспабы
Презентация
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |