|
Ұзақ мерзімді жоспар |
Мектеп |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу тақырыбы |
Графикалық редактордағы фигуралар |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану.. 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы:
Басым бөлігі:
Кейбірі:
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар:
|
Диалог ұйымдастыру: Paint графикалық редакторы Ашу – Открыть – Open; Бояу – Краска – Paint; Сақтау – Сохранить – Save; Мәзір – меню – menu |
||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастыққа, патриоттыққа, ұқыптылыққа, бәсекелестікке, талпынысқа және ынталануға, ойлау қабілетінің дамытуға, өмір бойы білім алуға бағыттау. Бірін- бірі бағалау; |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу, ағылшын тілі, орыс тілі, математика |
||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Компьютерлік программаларды меню командаларын қолдануды, дыбыс өңдеуді біледі; |
||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин 1 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі;
«Ұшты-ұшты, не ұшты?» ойыны арқылы оқушыларымыздың көңілін сергітіп аламыз. Ұшты-ұшты, не
ұшты? Ұшты-ұшты, не
ұшты? Кеме ұшты. Топқа біріктіру. Оқушыларға тінтуір мен пернетақтаның суреттері беріледі. Тінтуірлер бір топқа ал пернетақталар бір топқа бөлінеді. І топ – тінтуір; ІІ топ – пернетақта Өткенге шолу "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі Қима қағаздарда сұрақтар жасырылған. Топтан бір оқушы сұрақты таңдап, топпен ойласып, жауабын көппен бөліседі. Дыбыс жазу бағдарламасын ашу? Пуск – Все программы ---- Развлечения--- Звукозапись
Табиғи дыбыс және жасанды дыбыс.
А.
60 секунд Жауаптың дұрыс, дұрыс еместігін топтар өзара бір-бірін смайлик арқылы бағалайды. |
|
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||
|
«Ойлан, жұптас, бөліс», «Домино» ойыны, жеке практикалық жұмыс, «Жұптық жұмыс», «Венн» диаграммасы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруда деңгейлік тапсырмалар орындатамын. Соның бірі «Ойлан, жұптас, бөліс» ойынын алғаным қабілеті жоғары оқушылармен қабілеті төмен оқушылар бірге жұмыс жасап, ойларымен бөлісіп, қарама қарсы топпен бәсекелестікте боп, жақсы құндылыққа баулиды. Қабілеті жоғары оқушылар үшін қосымша тапсырма әзірледім.
|
Оқушылар бағдаршам арқылы бағалау әдісін пайдаланады. Жұмысына сенімді оқушылар жасыл , түсінуге жақын болса сары , сенімді болмаса қызыл түспен бағаланады. Егер қызыл түс көтерсе тапсырма барысында кері байланыс жасау арқылы сұрақ-жауаппен қолдап отырамын. Қалыптастырушы бағалау балаға сабаққа белсене қатысуына талпыныс береді.
|
Денсаулық сақтаушы технологиялар. Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар. 1) информатика зерттеуде қауіпсіздігі ережелерін сақтауға. 2) білім алушылардың қалыпты гигиенасы турал
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 3-сынып Графикалық редактордағы фигуралар
Ашық сабақ 3-сынып Графикалық редактордағы фигуралар
|
Ұзақ мерзімді жоспар |
Мектеп |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабаққа негізделген оқу тақырыбы |
Графикалық редактордағы фигуралар |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.2.1 - компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру; 3.1.2.4 - компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану.. 3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлығы:
Басым бөлігі:
Кейбірі:
|
||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар:
|
Диалог ұйымдастыру: Paint графикалық редакторы Ашу – Открыть – Open; Бояу – Краска – Paint; Сақтау – Сохранить – Save; Мәзір – меню – menu |
||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастыққа, патриоттыққа, ұқыптылыққа, бәсекелестікке, талпынысқа және ынталануға, ойлау қабілетінің дамытуға, өмір бойы білім алуға бағыттау. Бірін- бірі бағалау; |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Бейнелеу, ағылшын тілі, орыс тілі, математика |
||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Компьютерлік программаларды меню командаларын қолдануды, дыбыс өңдеуді біледі; |
||||||||||
|
Сабақбарысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 1 мин 1 мин 2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі;
«Ұшты-ұшты, не ұшты?» ойыны арқылы оқушыларымыздың көңілін сергітіп аламыз. Ұшты-ұшты, не
ұшты? Ұшты-ұшты, не
ұшты? Кеме ұшты. Топқа біріктіру. Оқушыларға тінтуір мен пернетақтаның суреттері беріледі. Тінтуірлер бір топқа ал пернетақталар бір топқа бөлінеді. І топ – тінтуір; ІІ топ – пернетақта Өткенге шолу "Ойлан, жұптас, бөліс" әдісі Қима қағаздарда сұрақтар жасырылған. Топтан бір оқушы сұрақты таңдап, топпен ойласып, жауабын көппен бөліседі. Дыбыс жазу бағдарламасын ашу? Пуск – Все программы ---- Развлечения--- Звукозапись
Табиғи дыбыс және жасанды дыбыс.
А.
60 секунд Жауаптың дұрыс, дұрыс еместігін топтар өзара бір-бірін смайлик арқылы бағалайды. |
|
|||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||||||||
|
«Ойлан, жұптас, бөліс», «Домино» ойыны, жеке практикалық жұмыс, «Жұптық жұмыс», «Венн» диаграммасы әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін қанағаттандыруда деңгейлік тапсырмалар орындатамын. Соның бірі «Ойлан, жұптас, бөліс» ойынын алғаным қабілеті жоғары оқушылармен қабілеті төмен оқушылар бірге жұмыс жасап, ойларымен бөлісіп, қарама қарсы топпен бәсекелестікте боп, жақсы құндылыққа баулиды. Қабілеті жоғары оқушылар үшін қосымша тапсырма әзірледім.
|
Оқушылар бағдаршам арқылы бағалау әдісін пайдаланады. Жұмысына сенімді оқушылар жасыл , түсінуге жақын болса сары , сенімді болмаса қызыл түспен бағаланады. Егер қызыл түс көтерсе тапсырма барысында кері байланыс жасау арқылы сұрақ-жауаппен қолдап отырамын. Қалыптастырушы бағалау балаға сабаққа белсене қатысуына талпыныс береді.
|
Денсаулық сақтаушы технологиялар. Пайдаланылатын жаттығу минуттары және белсенді қызмет түрлері. Қауіпсіздік техникасы ережелерінен осы сабақта қолданылатын тармақтар. 1) информатика зерттеуде қауіпсіздігі ережелерін сақтауға. 2) білім алушылардың қалыпты гигиенасы турал
|
|||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
|
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|
шағым қалдыра аласыз




















