Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
3.4.2.1* негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз
жасау, түбірлес сөздердің мағынасын
ажырату
3.2.5.1* берілген тақырып, сұрақ бойынша түрлі
дереккөздерден (мәтін, кесте) алған ақпараттарда кездесетін кесте
арқылы ашу, жүйелеу, мағлұматтардың маңызды тұстарын
анықтау
|
Құндылық
|
Әр ісіне, қадамына жауапкершілікпен қарайды, әдепті және
мейірімді, сөзіне берік, ісіне адал, кішіге ізет, үлкенге құрмет
көрсетеді, ар-ұятты жоғары
бағалайды.
|
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
5
минут
Сабақты
қорыту
3
минут
Рефлексия
5
мин
|
Психологиялық
ахуал
«
(Күн,
аспан» әдісі
Қуанамын
менде,
Қуанасың
сенде.
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан
күнге.
Топқа
бөлу
«Молекула
атом» әдісі
Үй тапсырмасын
тексеру
«Сырмақ» әдісі
-шы, -гер, -хана, -паз
жұрнақтары бар сөздерді тауып, сырмақты үзіп алмау
қажет.
Жаңа
тақырып
Айтылым.
Оқылым
ФС
тапсырмасы
«Көгершіннен
хат» әдісі.
1. Мәтін бойынша бір-біріне
сұрақ қояды.
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
1.
Ә. Қастеев
кім?
2. Ә. Қастеев қай жерде
дүниеге келген?
ЕББҚ
Ә.Қастеев туралы не
білдің?
2. Кесте бойынша мәтінді
әңгімеле. Сұрақтар таратылып
беріледі
«Алтын
сандық» әдісі
1904
жылы
1928
жылы
1929-1932
жылдары
1944
жылы
1945-1956
жылдары
3.
Тыңдалым
Түбірлес сөздердің ережесін
мұғалім оқып, мысалдар
келтіреді.
Бір түбірден тараған сөздерді
түбірлес сөздер деп атайды: біл – білім – білімді – білгіш;
өнер – өнерлі – өнерпаз.
4.
23-жаттығу
«Сәйкестендіру» әдісі
Жас атауларын, суреттермен
сәйкестендір және өсу ретімен жүйеле. Түбірлес сөздерді
тап.
ЕББҚ
Тапсырманы орындауда қолдау
көрсету
Сергіту
сәті
Жылдамдықты
анықтаймыз
5.
Жазылым
24-жаттығу
Жаңылтпашты жатқа
жаз.
Түбірлес сөзді
тап.
Шежіреші кісі шежіре
айтты,
Ішіндегі шежіресін шешіле
айтты.
ЕББҚ
Жаңылтпашты көшіріп
жаз
Талқылау
сұрақтары
Мұғалім сұрақтар
қояды.
Түбірлес сөз дегеніміз
не?
Ережесін жатқа айтып беретін
оқушы бар ма?
Үй
тапсырмасы.
25-жаттығу.
Түбірлес сөздерді оқып,
түбірлес сөздерге жататын сөздерді көшіріп
жаз.
|
Амандасады
Жақсы тілектер
айтады.
-хана, -кер, -хана, -паз
жұрнақтары бар сөздерді
табады.
Мәтінмен жұмыс
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді.
Ә. Қастеев Қазақстанның халық
суретшісі.
Ә.Қастеев Алматы облысы
Жаркент өңірі Шежен ауылында дүниеге
келген.
Тапсырманы
орындайды.
Мұғалімнің айтқанын тыңдап,
ережені қайталайды.
Жас атауларын, суреттермен
сәйкестендіреді және өсу ретімен жүйелейді. Түбірлес сөздерді
табады.
Жаңылтпашты жатқа жазып
түбірлес сөздерді
табады
Мұғалімнің сұрақтарына жауап
береді
Үй тапсырмасын
орындайды
Рефлексия
жасайды.
|
Дескриптор
2б:
«Палитра» әдісі
Бір сөз
тапса-1б
Дескриптор
2б:
Палитра әдісі
Бір-біріне қойылған сұраққа
жауап береді-1б
Мұғалімнің қойған сұрағына
жауап береді-1б
Өте жақсы
оқыдың!
Дескриптор:
1б
Сұраққа жауап береді.
1б
Дескриптор
3б:
«Палитра» әдісі
Жас атауларын суретпен
сәйкестендіреді-1б
Өсу ретімен жүйелейді-
1б
Түбірлес сөзді
табады-1б
Дескриптор:
«Палитра»
әдісі
Жаңылтпашты жатқа жазып
түбірлес сөздерді табады
2б
«Керуен» әдісі
|
Басбармақ
Оқулық
22-жаттығу
83
бет
Таратпа
парақтар
Оқулық
83
бет
Оқулық
23-жаттығу
84
бет
Суреттер
Суреттер
Оқушы
жұмысы
Оқулық
24
жаттығу
84
бет
Басбармақ
Оқушы
жұмысы
|