Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
15
минут
Сергіту
сәті
5мин
Сабақты
қорыту
10минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық
ахуал
«Амандасу»
әдісі
Музыка әуенімен қозғала
отырып, амандасу түрлерін көрсетеді
Үй тапсырмасын
тексеру
Оқу тапсырмасын
тексеру:
«Алтын көмбе»
әдісі
Сұрақтарға жауап
береді.
12-жаттығу.
Мәтінді оқы. Уақыт
есебі
• Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріңе сұрақ қой. • Күн ұзарғанда тәуліктегі сағат саны өзгере
ме? • Қожанасыр нені түсінбеді деп
ойлайсың?
• Қожанасырдың орнында
болсаң, қалай жауап берер едің? • Мәтіндегі қарамен берілген
сөздердің қандай мағынада қолданылып тұрғанын
түсіндір.
ЕБҚ
13-
жаттығу
Суретте көрсетілген 12
әріптен 21 сөз шығарып көр. Ол үшін ешқандай әріп тастамай
рет-ретімен оқи бер. • Тапқан сөздеріңді жаз. • Жазған сөздердің
мағынасын түсіндір.
Сергіту
сәті
Оқушылар мұғаліммен
бірше іс қимылдарды қайталайды.
ФС
тапсырмасы
«Қаламсап»
әдісі
Оқушылар әрбір
қаламсаптағы сөздердің мағынасын
табады.
ФС
тапсырмасы
«Додекаэдр»
әдісі
Барлық оқушылар
додекаэдрдағы сұрақтарға жауап
береді.
Үй
жұмысы
14-
жаттығу.
Өлеңдегі қарамен
берілген бұрыш сөзінің екі мағынада қолданылып тұрғанын дәлелде.
Мен таба алмай бұрышты, Қарадым бар қуысты. Таусылған соң шыдамым,
Інімнен кеп сұрадым. Мен іздесем бұрышты, Көрсетті-ау ол
бұрышты.
Өтепберген
Ақыпбекұлы
«Почта»
әдісі
Бұл әдісте берілген
хаттарға бүгінгі сабақтың өтілу барысын
жазады.
|
Амандасады
Жақсы тілектер
айтады.
Үй тапсырмасын
тексертеді.Үй тапсырмасынң дұрыстығын қадағалап
отырады
Мәтінмен жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Мұғаліммен бірге қимылды
қайталайды
Тапсырманы
орындайды.
Тапсырманы
орындайды.
Үй жұмысын белгілеп
алады.
Кері байланыс
жасайды.
|
ҚБ: «Палитра»
әдісі
Дескриптор:
Оқу тапсырмасын
тексереді-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
ҚБ: «Палитра»
әдісі
Дескриптор:
Мәтінді
оқиды-1б
Мәтін мазмұны бойынша
бір-біріне сұрақ қойады-1б
Өте жақсы
оқыдың!
ҚБ: «Палитра»
әдісі
Дескриптор:
Суретте көрсетілген 12
әріптен 21 сөз шығарып көреді-1б
Тапқан сөздеріңді
жазады-1б
ҚБ: «Палитра»
әдісі
Дескриптор:
Өлеңдегі қарамен
берілген бұрыш сөзінің екі мағынада қолданылып тұрғанын
дәлелдейді-1б
«Бас бармақ»
әдісі
«Бас бармақ»
әдісі
Өте жақсы
оқыдың!
Өте жақсы
оқыдың!
|
|
|