Материалдар / Ашық сабақ 4- сынып Қазақ тілі Жай және құрмалас сөйлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 4- сынып Қазақ тілі Жай және құрмалас сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 4- сынып Қазақ тілі Жай және құрмалас сөйлем 4.3.6 Каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру; 4.3.7.1 Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2021
706
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі

Пәні:

Қазақ тілі

Мектеп: Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі

Күні :

20.10.2021 ж

Мұғалімнің есімі: Тогызбаева А.Х

СЫНЫП:

4-сынып

Қатысқандар саны: 17


Қатыспағандар саны:- 0

Сабақ тақырыбы:

Жай сөйлем және құрмалас сөйлем

Оқу мақсаты:

4.3.6 Каллиграфиялық нормаларды сақтау және жазу техникасын жетілдіру;

4.3.7.1 Құрмалас сөйлемнің тыныс белгісін қою.

Күтілетін нәтиже

барлығы: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемді ажырата біледі, каллиграфиялвқ нормаларды сақтап жаза алады.


көбі: жай, құрмалас сөйлемдерді ажырата алады, мәтін ішінен табады.Сөйлем мүшелеріне талдайды.


кейбірі: сурет бойынша құрмалас сөйлемі бар мәтін құрастырады , сөйлем мүшелерінің сызбасы арқылы сөйлем құрай алады.


Тілдік мақсат:

Жай сөйлем, құрмалас сөйлем, сөйлем мүшелері

Құндылықтарға баулу

Адамгершілік, ынтымақтастық.

Алдыңғы оқу

Сөйлем туралы қайталау

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар

Оқушы әрекеті

Сабақтың басы

3 мин

Психологиялық көңіл-күйді реттеу.

« Амандаса білейік» әдісі


Мақсаты: жағымды эмоция орнату.


Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру.

Сабақ мақсатын түсіндіру.

Бір-бірімен амандасады.

Сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысады

3 мин




2 мин



Үй тапсырмасын тексеру.

63- жаттығу Тапсырмаларды оқиды, дәлелдейді. Құрмалас сөйлемді жай сөйлемге айналдырады.

-Қай ертегіден алынған үзінді?

«Қарлығаш пен дәуіт» мультфильмі



. Құрмалас сөйлемді жай сөйлемге айналдырады

Өз ойларын ортаға салады



ІІ.Сабақтың ортасы

20 мин



























Дәптермен жұмыс.

Күннің жады, тақырып жазу.

Ой шақыру. Сөйлем мүшелері деген не?

Оқулықпен жұмыс.

64-жаттығу. Жатқа жазу. Дескриптормен таныстыру.

.66- жаттығу. Топтық жұмыс. Сызба бойынша сөйлем құрау.





67-жаттығу

Өзіндік жұмыс. Тыныс белгісін қойып, көшіріп жаз.



68-жаттығу. Жұптық жұмыс. Сурет бойынша

2 Жай сөйлем және 2 құрмалас сөйлемдер құрастырып жаз. Ауызша талдау.


Қосымша тапсырмалар

Топтық жұмыс.

  1. топ «Сурет бойынша 2 құрмалас сөйлем құрастырып жаз.»

  2. топ. «Жай сөйлемді құрмалас сөйлемге айналдырып жаз.

Жел тұрды. Жапырақтар түсе бастады.


3-топ «Сурет атауын пайдаланып, мақал жаз»

Кітап.

4-топ. «Жұмбақтың шешуін тап, сөйлемнің қай түрі екенін айт»

Қанаты бар, ұшпайды,

Су астында қыстайды.

(балық)



Слайд көреді. сөйлем мүшелері туралы білетіндерін еске түсіреді

Сызба бойынша сөйлем құрап жазады.

Оқып, талдайды, дәлелдейді.



Дәптерге жазады, тақтамен тексереді, өзін-өзібағалайды.


Оқулықтағы сурет бойынша жұптаса отырып сөйлем құрайды. Жазады.







Топта жұмыс жасайды

.

ІІІ.Сабақтың аяқталуы

3 мин








сұрақ

иә

жоқ

1

Құрмалас сөйлем екі не одан да көп жай сөйлемнен құралады



2

Құрмалас сөйлемде баяндауыш болмайды, тек бастауыш қана болады.



3

Құрамындағы жай сөйлемдер мағыналық жағынан байланысады



4

Құрмалас сөйлем соңына нүкте қойылмайды



5

Бірінші жай сөйлемнен кейін үтір арқылы ажыратылады




Үй тапсырмасы: 65- жаттығу 66- бет

Слайд № 4



Тақтада белгілеп дұрысын не бұрысын айтады, ойын дәлелдейді.













Рефлексия

5 мин



« Нысана»




Жинаған ұпайларына қарай сабаққа рефлексия жасай отырып тақтада белгі жасайды

Саралау –Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бердіңіз?

Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.Ақпарат

тық –коммуникация

лық технологиялар

ды қолдану




Қорытынды

бағамдау



























Тапқырларға арналған әзіл викторина
Елекпен су тасуға болады ма? (болады, мұз күйінде)
Аңшы көлде жүзіп жүрген үйректерді бір оқпен атса, көлде неше үйрек қалады? (қалмайды, бәрі үркіп ұшып кетеді)

Есік пен терезенің арасында не тұр? («пен» тұр)
Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай қай ай? (Май- үш әріптен тұрады)
Қай өзен ең қорқынышты ? (Тигр өзені)
Страус өзін құспын деп айта алады ма? (Жоқ, ол сөйлей алмайды)
Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды? (сабақты)
Жасыл доп Сары теңізге құласа не болады? (су болады)

Қай қолмен шәйді араластырған дұрыс? (шәйді қасықпен араластырған дұрыс)
Қандай сұраққа «иә» деп жауап бере алмаймыз? (ұйықтап жатырсыз ба?)
Жаңа жылда адамдарды жаппай құлататын табиғат құбылысы ? (мұзтайғақ)
Он жұмыртқа салынған себетті екі рет түсіріп алсаң нешеуі қалады?
(бәрі жарылып қалады)





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!