Материалдар / Ашық сабақ 5 сынып Роботтехниканың тарихы және оның келешегі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 5 сынып Роботтехниканың тарихы және оның келешегі.

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған сабақ жоспары. Тақырыбы "Роботтехниканың тарихы және оның келешегі".
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қаңтар 2023
507
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Роботтехника

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Роботтехниканың тарихы және оның келешегі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.4.3 – робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Робот» ұғымына анықтама береді.

Көптеген оқушылар:

Робототехниканың даму кезеңдерін біледі

Кейбір оқушылар:

Бүгінгі таңдағы робототехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин


1. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгелдеу.

Психологиялық ахуал жүргізу.

«Сағат бойынша достар». Білім алушылар бір-бірлеріне жағымды көңіл-күй сыйлайды.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



Сабақтың ортасы

Білу

7 минут




Түсіну

5 минут










Қолдану

5 минут









Талдау

10 минут





















Практикалық жұмыс

10 минут








Жинақтау


3 минут

Жаңа тақырыпты түсіндіру. «Робот» дегенде біздің көз алдымызға көбінесе ғылыми-фантастикалық фильмдер мен кітаптарда бейнеленген роботтар келеді.

Робот –бүгінгі таңда фантастика емес, шындыққа айналған дүние. Оған кіржуғыш мәшине, авиалайнер және минатазалаушылар сияқты көптеген мысал келтіруге болады.

Роботтың келешегі.(бейнеролик көрсету)

1-тапсырма. /жеке, дәптермен жұмыс/

Дескриптор:

Робототехника ұғымына анықтама береді

ҚБ: стикер /1 балл/

2 тапсырма / жұптық жұмыс/

Сәйкестендіру


Дескриптор:

Роботтардың даму кезеңдерін біледі

ҚБ: стикер /4 балл/


3-тапсырма./ топтық жұмыс/

Топқа бөлу 3ке санау арқылы

1 топ

-Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне қандай мысалдар келтіруге болады?

2 топ

- Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде басқаларға жеткізіңдер

3 топ

- Роботтың дамуы біздің тіршілігімізге, экономикаға қалай әсер етеді?

Дескриптор:

-Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіреді.


ҚБ: стикер /2 балл/


4-тапсырма. Компьютермен жұмыс

Интернеттен ең алғашқы роботтар туралы ақпарат ізде

Компьютерде олар туралы шағын хабарлама жаз

Дескриптор:

-Интернетте ақпарат іздей алады


ҚБ: стикер /2 балл/


5-тапсырма. Жеке жұмыс.

-Адам мен роботтың қандай басты айырмашылығын атай аласың?


Дескриптор:

-Адам мен роботтың басты айырмашылықтарын атайды.


ҚБ: стикер /1 балл/

Мұғалімді тыңдайды








1-тапсырманы орындайды











2-тапсырманы орындайды









3 Тапсырма орындайды





















4-тапсырманы орындайды




















1 балл









Стикер

4 балл





















Стикер

2 балл









Стикер

2 балл










Стикер

1 балл


https://www.youtube.com/watch?v=xgQzFKTqE_A









таратпа қағаздар











Кластер –карточка















Карточка












Сабақтың соңы

2 минут

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «табыс баспалдағы»

Өзін-өзі бағалау.

Стикерді санау арқылы жиған баллды анықтау

Стикер

Үй тапсырмасы

§ 17, 75-бет , «Үй тапсырмасы»


















Роботтың қасиеттері


1770 жылы пайда болды

Алғашқы механикалық көгершін

ХХ ғасырдың екінші жартысында пайда болды

Алғашқы механикалық адам

Біздің дәуірімізден 350 жыл бұрын пайда болды

Алғашқы цифрлық басқаруы бар програмаланатын робот

Ешқашан жалықпайды және жұмысты адамдарға қарағанда тиімді ісстейді



Роботтың қасиеттері


1770 жылы пайда болды

Алғашқы механикалық көгершін

ХХ ғасырдың екінші жартысында пайда болды

Алғашқы механикалық адам

Біздің дәуірімізден 350 жыл бұрын пайда болды

Алғашқы цифрлық басқаруы бар програмаланатын робот

Ешқашан жалықпайды және жұмысты адамдарға қарағанда тиімді ісстейді



Роботтың қасиеттері


1770 жылы пайда болды

Алғашқы механикалық көгершін

ХХ ғасырдың екінші жартысында пайда болды

Алғашқы механикалық адам

Біздің дәуірімізден 350 жыл бұрын пайда болды

Алғашқы цифрлық басқаруы бар програмаланатын робот

Ешқашан жалықпайды және жұмысты адамдарға қарағанда тиімді ісстейді



Роботтың қасиеттері


1770 жылы пайда болды

Алғашқы механикалық көгершін

ХХ ғасырдың екінші жартысында пайда болды

Алғашқы механикалық адам

Біздің дәуірімізден 350 жыл бұрын пайда болды

Алғашқы цифрлық басқаруы бар програмаланатын робот

Ешқашан жалықпайды және жұмысты адамдарға қарағанда тиімді ісстейді











1 топ

-Бүгінгі таңдағы роботтехника саласы бойынша адамзаттың техникалық жетістіктеріне қандай мысалдар келтіруге болады?

2 топ

- Айзек Азимовтың тұжырымдаған үш заңына талдау жасаңдар. Осы үш заңды қарапайым түсінікті тілде басқаларға жеткізіңдер

3 топ

- Роботтың дамуы біздің тіршілігімізге, экономикаға қалай әсер етеді?































































«Мұхаммед Хайдар Дулати» атындағы орта мектеп











Ашық сабақ тақырыбы:

Мұғалімі: Турдибаева С.К.









2021-2022 оқу жылы





DrawObject1

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!