Ашық сабақ 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қайталау есептері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Математика Сынып: 6 Күні: _______________


Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу.

Есеп шығару. Қайталау


Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақты, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру.

Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық білімін, практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Қайталау, қорытынды сабақ.
Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, ойын элементтерін қолдану, деңгейлеп оқыту 

Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, карточкалар, интерактивті тақта
Сабақ барысы:

 І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру 
Бүгінгі сабақта бізді сан алуан белестер мен асулар күтуде, олай болса бір-бірімізге сәттілік тілейік!


Оқушылардың топқа бөлінуі:

1 топ – «Білгірлер» тобы

2 топ – «Ақылдылар» тобы

3 топ – «Шапсандық» тобы

4 топ – «Тапқырлар» тобы


ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:

(Оқушылар бір-бірінің дәптерлерімен алмасып, бағалайды)

Т. 12(x+3)-5x-21; х=0,5; Ж: 18,5

У. -3(8,2y-7)+4,6y; y=1,6; Ж: -11

Д. 0,9(4x+3)-(1,6x-0,3); x=-1 Ж: 1

Е. 7(x+5)-2(x-3); x=-3 Ж: 26

Ң. (а+0,4)(а-0,4), а=0,6 Ж: 0,2

Е. 7(x+5)-2(x-3); x=5 Ж:66

- Оқушылар қалай ойлайсыңдар неге мен «ТЕҢДЕУ» сөзін жасырдым?

- Иә, бүгінгі өтілетін, шығарылатын есептеріміздің бәрі теңдеу есептері.



ІІІ. Жаңа сабақ:

Енді сабақты бастамас бұрын, ережелерімізді есімізге түсіре кетейік.

І.Өз ара тәң икки санлиқ ипадиниң тәңлик «=» бәлгүси арқилиқ йезилиши санлиқ тәңлик дәп атилиду. Мисал: 15=15; 9*(-2)+2=-16

Shape3 Shape2

х+2=5

х=5-2

х=3

ТЕҢДЕУ

ІІ. ах=b көрүнүшидики тәңлимә (буниңдики х – өзгәргүчи, а вә b – халиған санлар) бир өзгәргүчигә егә сизиқлиқ тәңлимә дәп атилиду.







3. Тәңлиминиң йилтизи дегинимиз - өзгәргүчиниң тәңлимини тоғра тәңликкә айландуридиған мәнаси.

4. Тәңлимини йешиш дегинимиз – униң барлиқ йилтизини тепиш яки йилтизиниң йок екәнлигини дәлилләш.

5. Йилтизи бирдәк яки йилтизи болмайдиған тәңлимиләр мәнадаш тәңлимиләр дәп атилиду.

IV. «Қарлы кесек» оюни (Тәңлимини йешиңлар):

І топ: 4x+5(3-2x)=5-11x 5(3-2y)-4(9-y)=3(y+9)

ІІ топ 8x+3(7-2x)=4x+3 5(2y-9)+6y=4(3y-2)-21

III топ 5(2y-9)+6y=4(3y-2)-21 9(3x-7)+3(8x-11)=3(9x+8)

IV топ 7(3-2x)=15(1-x) 6(7x-11)-13([-6)=14(2x+1)

Жауаптары:

1топ 2 ТОП

4x+5(3-2x)=5-11x 8x+3(7-2x)=4x+3

4x+15-10x=5-11x 8x+21-6x=4x+3

4x-10x+11x=5-15 8x-6x-4x=3-21

5x=-10 -2x=-18

x=-10:5 x= -18:(-2)

x=-2 x=9

4*(-2)+5(3-2*(-2))=5-11*(-2) 8*9+3(7-2*9)=4*9+3

27=27 39=39

3 ТОП 4 ТОП

5(2y-9)+6y=4(3y-2)-21 7(3-2x)=15(1-x)

10y-45+6y=12y-8-21 21-14x=15-15x

10y+6y-12y=-8-21+45 -14x+15x=15-21

4y=16 x=-6

y=16:4 7(3-2*(-6))=15(1-(-6))

y=4 105=105

5(2*4-9)+6*4=4(3*4-2)-21

19=19

1топ

5(3-2y)-4(9-y)=3(y+5)

15-10y-36+4y=3y+15

-10y+4y-3y=15-15+36

-9y=36

y=36/-9

y=-4

5(3-2*(-4))-4(9-(-4))=3((-4)+5)

3=3

2 ТОП

5(2y-9)+6y=4(3y-2)-21

10y-45+6y=12y-8-21

16y-45=12y-29

16y-12y=45-29

4y=16

y=16/4

y=4

5(2*4-9)+6*4=4(3*4-2)-21

19=19

3 ТОП

9(3x-7)+3(8x-11)=3(9x+8)

27x-63+24x-33=27x+24

27x+24x-27x=24+63+33

24x=120

X=120/24

x=5

9(3*5-7)+3(8*5-11)=3(9*5+8)

159=159

4 ТОП

6(7x-11)-13(x-6)=14(2x+1)

42х-66-13x+78=28x+14

42x-13x-28x=14+66-78

x=2

6(7*2-11)-13(2-6)=14(2*2+1)

70=70

СЕРГІТУ СӘТІ”

V. «Ким чапсан» Сұрақ-жауап:

1. Йәттә күнгә тәң, вақитниң өлчәм бирлиги? (һәптә)

2. Чәмбәр селишқа арналған қурал? . (циркуль)

3. Булуңни градус һесави билән өлчәш үчүн немә қоллиниду?(транспортир)

4. Чәмбәрниң радиуси 6 см тәң. Диаметри қанчигә тәң? (12)

5. Миллиард санида қанчә нөл бар? (9)

6. 2-гә қалдуқсиз бөлүндиған санлар қандақ атилиду? (жүп)

7. Төрт жилда қанчә ай бар? (48)

8. Үчниң квадрати тоққузға тәң, төртниң квадрати он алтиға тәң. Һә квадраттики булуң қанчигә тәң? 900

9. Айқашқан икки таяк, туриду йоқни сорап? (Х - икс)

10. 1-дин 50-кичә санларда 7 сани қанчә қетим учришиду? (5)

Чапсан чапсан сана:
биринчи қуш, биринчи илан, иккинчи қуш,…

VI. ТЕСТ

1. Алгебрилиқ қошундини ихчамлаңлар: а+5,6-9

А) а+3,4

В) -3,4

С) а-3,4

 2. Тирнақчини ечип йезиңлар: а-(b+c)

А) a-b+c

В) a-b-c

С) a+b+c

 3. Тирнақчини ечип йезиңлар: 3(a-b)

А) 3a-b

В) 3a+b

С) 3a-3b

 4. Охшаш қошулғучларни бириктүрүңлар: 2a-8a+3a

А) a

В) 5a

С) -3a

5. Тирнақчини ечип, ипадини ихчамлаңлар: (3х+у)-(-х-4у)

А) 2х+3у

В) 4х+5у

С) 4х-4у

Тест жаваплири.

1. С

2. В

3. С

4. С

5. В

VІІ. Өйгә тапшурма

Тәңлимини йешиңлар:

  1. 2х+1=0,5x+4

  2. 1,5x+2=1,5x-2

  3. 5x-3=3x+1

  4. -4/3x+8=2/3x+2

  5. -2x-4=x+5

  6. -3/2x+6=1/2x+2

VIII. Кері байланыс:

Түсінбедім

Жартылай түсіндім

Түсіндім


IX. Оқушыларды бағалау.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.03.2018
436
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі