Материалдар / Ашық сабақ 6 сынып

Ашық сабақ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қайталау есептері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2018
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Математика Сынып: 6 Күні: _______________Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. Есеп шығару. Қайталау Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Тақырып бойынша алған білімдерін тиянақты, есеп шығару барысында оқушылардың ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын қалыптастыру.Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдарысын жетілдіру. Белсенділіктерін арттыру, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру.Тәрбиелік: Оқушылардың теориялық білімін, практикалық шеберлікпен ұштастыру, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Қайталау, қорытынды сабақ.Сабақтың әдістері: сұрақ-жауап, ойын элементтерін қолдану, деңгейлеп оқыту Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, карточкалар, интерактивті тақтаСабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру Бүгінгі сабақта бізді сан алуан белестер мен асулар күтуде, олай болса бір-бірімізге сәттілік тілейік! Оқушылардың топқа бөлінуі:1 топ – «Білгірлер» тобы2 топ – «Ақылдылар» тобы 3 топ – «Шапсандық» тобы4 топ – «Тапқырлар» тобы

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:(Оқушылар бір-бірінің дәптерлерімен алмасып, бағалайды) Т. 12(x+3)-5x-21; х=0,5;Ж: 18,5 У. -3(8,2y-7)+4,6y; y=1,6;Ж: -11 Д. 0,9(4x+3)-(1,6x-0,3); x=-1Ж: 1 Е. 7(x+5)-2(x-3); x=-3 Ж: 26Ң. (а+0,4)(а-0,4), а=0,6 Ж: 0,2Е. 7(x+5)-2(x-3); x=5 Ж:66- Оқушылар қалай ойлайсыңдар неге мен «ТЕҢДЕУ» сөзін жасырдым? - Иә, бүгінгі өтілетін, шығарылатын есептеріміздің бәрі теңдеу есептері.

ІІІ. Жаңа сабақ: Енді сабақты бастамас бұрын, ережелерімізді есімізге түсіре кетейік.І.Өз ара тәң икки санлиқ ипадиниң тәңлик «=» бәлгүси арқилиқ йезилиши санлиқ тәңлик дәп атилиду. Мисал: 15=15; 9*(-2)+2=-16 ІІ. ах=b көрүнүшидики тәңлимә (буниңдики х – өзгәргүчи, а вә b – халиған санлар) бир өзгәргүчигә егә сизиқлиқ тәңлимә дәп атилиду.





3. Тәңлиминиң йилтизи дегинимиз - өзгәргүчиниң тәңлимини тоғра тәңликкә айландуридиған мәнаси.4. Тәңлимини йешиш дегинимиз – униң барлиқ йилтизини тепиш яки йилтизиниң йок екәнлигини дәлилләш.5. Йилтизи бирдәк яки йилтизи болмайдиған тәңлимиләр мәнадаш тәңлимиләр дәп атилиду.IV. «Қарлы кесек» оюни (Тәңлимини йешиңлар):І топ: 4x+5(3-2x)=5-11x 5(3-2y)-4(9-y)=3(y+9)ІІ топ 8x+3(7-2x)=4x+35(2y-9)+6y=4(3y-2)-21III топ 5(2y-9)+6y=4(3y-2)-219(3x-7)+3(8x-11)=3(9x+8)IV топ 7(3-2x)=15(1-x) 6(7x-11)-13([-6)=14(2x+1) Жауаптары: 1топ2 ТОП4x+5(3-2x)=5-11x 8x+3(7-2x)=4x+3 4x+15-10x=5-11x 8x+21-6x=4x+3 4x-10x+11x=5-15 8x-6x-4x=3-21 5x=-10-2x=-18 x=-10:5x= -18:(-2) x=-2x=94*(-2)+5(3-2*(-2))=5-11*(-2)8*9+3(7-2*9)=4*9+3 27=2739=39 3 ТОП4 ТОП5(2y-9)+6y=4(3y-2)-21 7(3-2x)=15(1-x)10y-45+6y=12y-8-21 21-14x=15-15x10y+6y-12y=-8-21+45 -14x+15x=15-214y=16 x=-6y=16:47(3-2*(-6))=15(1-(-6))y=4105=1055(2*4-9)+6*4=4(3*4-2)-21 19=19
1топ5(3-2y)-4(9-y)=3(y+5)15-10y-36+4y=3y+15-10y+4y-3y=15-15+36-9y=36y=36/-9y=-45(3-2*(-4))-4(9-(-4))=3((-4)+5) 3=32 ТОП5(2y-9)+6y=4(3y-2)-2110y-45+6y=12y-8-2116y-45=12y-2916y-12y=45-294y=16y=16/4y=45(2*4-9)+6*4=4(3*4-2)-21 19=19
3 ТОП9(3x-7)+3(8x-11)=3(9x+8)27x-63+24x-33=27x+2427x+24x-27x=24+63+3324x=120X=120/24x=59(3*5-7)+3(8*5-11)=3(9*5+8) 159=1594 ТОП6(7x-11)-13(x-6)=14(2x+1)42х-66-13x+78=28x+1442x-13x-28x=14+66-78x=26(7*2-11)-13(2-6)=14(2*2+1) 70=70
“СЕРГІТУ СӘТІ”V. «Ким чапсан» Сұрақ-жауап:1. Йәттә күнгә тәң, вақитниң өлчәм бирлиги? (һәптә)2. Чәмбәр селишқа арналған қурал? . (циркуль)3. Булуңни градус һесави билән өлчәш үчүн немә қоллиниду?(транспортир)4. Чәмбәрниң радиуси 6 см тәң. Диаметри қанчигә тәң? (12)5. Миллиард санида қанчә нөл бар? (9)6. 2-гә қалдуқсиз бөлүндиған санлар қандақ атилиду?(жүп)7. Төрт жилда қанчә ай бар? (48)8. Үчниң квадрати тоққузға тәң, төртниң квадрати он алтиға тәң. Һә квадраттики булуң қанчигә тәң? 9009. Айқашқан икки таяк, туриду йоқни сорап? (Х - икс)10. 1-дин 50-кичә санларда 7 сани қанчә қетим учришиду? (5) Чапсан чапсан сана: биринчи қуш, биринчи илан, иккинчи қуш,…VI. ТЕСТ1. Алгебрилиқ қошундини ихчамлаңлар: а+5,6-9 А) а+3,4 В) -3,4 С) а-3,4 2. Тирнақчини ечип йезиңлар: а-(b+c)А) a-b+cВ) a-b-c С) a+b+c 3. Тирнақчини ечип йезиңлар: 3(a-b)А) 3a-bВ) 3a+bС) 3a-3b 4. Охшаш қошулғучларни бириктүрүңлар: 2a-8a+3aА) aВ) 5aС) -3a 5. Тирнақчини ечип, ипадини ихчамлаңлар: (3х+у)-(-х-4у)А) 2х+3уВ) 4х+5уС) 4х-4уТест жаваплири.1. С 2. В 3. С 4. С 5. ВVІІ. Өйгә тапшурмаТәңлимини йешиңлар:
  • 2х+1=0,5x+4
  • 1,5x+2=1,5x-2
  • 5x-3=3x+1
  • -4/3x+8=2/3x+2
  • -2x-4=x+5
  • -3/2x+6=1/2x+2
VIII. Кері байланыс: Түсінбедім Жартылай түсіндімТүсіндімIX. Оқушыларды бағалау.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ