Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: 6.2 А Ақпаратты
ұсыну
|
Мектебі:
|
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Сынып: 6
|
Сабақта бар оқушылар
саны:
|
жоқ оқушылар
саны:
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ақпаратты
тасымалдау
|
|
Осы сабақта қолжеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілетеме)
|
6.2.1.3 – ақпаратты беруші және қабылдаушы
арналарына мысал келтіру
|
|
Сабақтың
мақсаты
|
Қатысушылар ақпарат
жіберу үрдісінің қатынаушыларын анықтайды: көзі, қабылдаушы және
байланыс каналы.
|
|
Бағалау критерийлері
|
-
ақпаратты жіберу мысалдарын келтіре алады,
-
көздерді анықтай алады,
- қабылдаушы және байланыс каналы.
|
|
Тілдік
мақсаты
|
Қатысушылар
істей
алады:
Ақпаратты жіберудің
мысалдарын келтірген
кезде ойларымен
бөліседі
Пәнге тән лексика және
терминология:
Ақпарттық процесс, ақпаратты
жіберу, байланыс каналы, ақпарат көзі, ақпарат
қабылдаушы.
Диалогтар мен хат алмасу
үшін пайдалы тілдесу
түрлері:
Ақпаратты жіберу – бұл
ақпараттық процесс, …
Ақпаратты жіберудегі
қатысушылар … болып табылады
Байланыс каналы (көз,
қабылдаушы) – бұл …
Ақпарат көзі … болып табылады,
қабылдаушы – …
Ақпараттыф жіберу үшін …
каналын қолданды
|
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Практикалық жұмыс кезінде
академиялық адалдықты сақтау, өзара бағалау. Топта жұмыс істеу,
бір-бірін тыңдау, обьективті баға беру, этика нормаларын сақтау
арқылы бір-бірін құрметтеу.
|
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Математика
|
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Жаңа
білімді
қоршаған
ортаны
білуге, өмірлік
тәжірибеге, білім
интеграциясы мен
пәнаралық
байланыс
негізінде
игеруге
мотивация.
|
|
Бастапқы білім
|
Бұл
сабақ
оқушылардың ақпараттық процестер
туралы
біледі
|
|
Сабақ
жоспары
|
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сыныптағы жоспарланған
іс-шаралар
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
басы
0-5
мин
|
Ой
қозғау. Ойын:
тек бір оқушыға арналған
ақпарат: «Мен секілді тыныш, класстағы кез келген оқушыға айтып
бар, оған тақтаға шықсын деп».
Іс-әрекетке қатыспаған
оқушыларға арналған сұрақтар:
Неге бірінші оқушы екіншісіне
бірнәрсе айтуға барды? (Өйткені, мұғалім оған бірнәрсе
айтты).
Неге екінші оқушы тақтаға
шықты?(Өйткені бірінші бірнәрсе айтты).
Біз бір-біріміздің құлағына
айтқан кезде қандай процесс жүрді?
(жіберу).
Біз не жібердік?
(ақпарат).
Ақпаратты кім жіберді? Кім
алды? Ақпаратты жіберу және қабылдау үшін, біз қандай құралдар
қолдандық? (сөйлеу, ауыз, құлақ).
Бұл қандай ақпарат болды?
(дыбыстық).
Қатысушылар ой жүгіртіп,
сабақтың тақырыбы мен мақсатын тұжырымдайды. Бағалау кезінде қандай
критериялар қажет.
|
Презентация
Слайд
1
Презентация
Слайд
2-4
|
|
Сабақтың
ортасы
6-12
мин
13-20
мин
21-26
мин
27-30
мин
|
Тіректі білімдерді өзекті
қылу.
Карточкалармен жұмыс істеу үшін
оқушыларды топтарға біріктіріңіз
Ақпаратты көрсету
формасы
1 тапсырма.
Ақпаратты көрсетудің әртүрлі
формалары бар суреттерді қарастырып, оларды топтарға бөліңдер. Әр
топқа атау беріңдер, және өз мысалдарынды келтіріндер сәйкес
формаларға.
Ақпараттық процесстердің
түрлері.
2 тапсырма. Мұғалім тапсырманы
таратады, Дифференциация үшін – *-дан
тапсырма
Өзара
бағалау. Алынған нәтижелерді топпен
қарастыру
№1 тапсырма бойынша
ақпаратты жіберу сызбасын қарастыру үшін мұғалім сұрақтар
қояды.
Ақпаратты жіберудің қандай
әдістері қолданылған?
Ақпараттың беруші кім болып
табылады?
Ақпаратты қабылдаушы -
кім?
Ақпараттың беруші (қабылдаушы)
тағы кім бола алады? Мысал келтіріңдер.
Қандай байланыс каналдарын
білесіңдер?
|
1.1 қосымшасы немесе
онлайн-ресурс
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/aqparat-turleri
1.2
қосымшасы
1.3
қосымшасы
|
|
31-36
|
Формативті
бағалау.
3
тапсырма*.
Көзді, қабылдаушыны және
байланыс каналын анықтау.
Өзара
бағалау
|
1.4
қосымшасы
|
|
Сабақтың
соңы
37-40
мин
|
Қорытындылау:
(И) Рефлексия. «Рефлексивті
нысана» техникасы
Әр секторларда параметрлер жазылады –
рефлексия сұрақтары.
Мысалы, 1-ші сектор – ақпарат көзін
анықтаймын;
2-ші сектор – ақпарат жіберудің мысалдарын
келтіре аламын;
3-ші сектор – ақпарат қабылдаушыны
анықтаймын;
4-ші сектор – байланыс каналын анықтаймын. Әр
оқушы сабақтың материалдарын меңгеруіне байланысты өз
жапсырмаларында белгі қояды. Егер оқушы нәтижелерді өте төмен
бағаласа, онда нысанада «0» қояды, егер жоғары болса, онда «5».
Рефлексивті нысанаға «ату» өзара іс әрекеттен кейін, нысана жалпы
көрініске қойылады, мұғалім насананың қысқа сараптамасын
ұйымдастырады.
|
1.5
қосымшасы
Презентация
Слайд
5
|
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|
|
Активити алмастыру (көріністік
іс әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі
формалары).
|
Активити алмастыру (көріністік
іс әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі
формалары).
|
Активити алмастыру (көріністік
іс әрекетті ұйымдастырудың әр түрлі
формалары).
|
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге
асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды
ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай
өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді
осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
|
|
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
-
Топтық
жұмыс
-
Саралау
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін
қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
|