
![]()

![]()
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары
________
Күні:
Сыныбы: 7 сынып
Тақырыбы: «Есептер шығару»
Мақсаты: Оқушылардың есеп шығару қабілеттері бойынша білімдерін жүйелеу, жетілдіру, бекіту.
Күтілетін нәтиже: Физикалық есептеулерде кездесетін кейбір үлкен және кіші сандарды ықшамдап жаза алады.
Бағалау критерийлері:
-
Үлкен және кіші сандарды ықшамдап, яғни стандарт түрде жаза аламын
-
Өлшем бірліктер жүйесін «Халықаралық бірліктер жүйесіне» келтіре аламын
-
Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жаза отырып, оларға амалдар қолдана аламын
-
Өтілген тақырыптарды жүйелеп, қорытынды жасай аламын
Әдіс-тәсілдер: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс. Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу. АКТ қолдану.
Сабақтың барысы:
|
Кезеңі / уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе 2-3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Сыныптың ішінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сыныпты «Жасырылған сөздер» бойынша 3 топқа бөлемін. «Жол» «Уақыт» «Масса» |
Ақылдаса отырып топ басшыларын сайлайды. |
Ынталандыру, мадақтау. |
Оқулық:Физика 7-сынып Р.Башарұлы Тоқбергенова |
|
Тұсаукесер 15-20 мин |
«Ой қозғау»
Ұзындықтың өлшем бірлігі тек қана метр
Уақыттың өлшем бірлігі тек қана секунд
Массаның өлшем бірлігі тек қана килограмм «Құрастыр одан кейін жауап бер»
|
1 км = 1000 м =103 м 1 мг = 0,000001 кг = 10-6 кг М = 1 000 000 = 106 м = 0,001 = 10-3
1 т = 1000 кг = 103 кг К = 1 000 = 103 мк = 0,000 001 = 10-6
1 г = 0,001 кг = 10-3 кг санти = 0,01 = 10-2 н = 10-9 көбейту болған кезде бөлу болған кезде қосу, азайту болған кезде дәрежесіндегі сандар (+) болған кезде дәрежесіндегі сандар (-) болған кезде дәрежесіндегі сандардың бірі (-) болған кезде |
Критерий бойынша бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Оқулық, интерактивті тақта,презентация, постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы |
|
Негізгі бөлім 10-15 мин |
«Стандарт түрге келтіру»
«ХБЖ келтіру»
«Амалдар қолдану»
|
12000, 550000, 0,00000003, 0,0003 130000, 49000, 0,000007, 0,000009 150000, 17500, 0,00000004, 0,000125 0,0005 км, 0,00066 т, 0,00074 мг 0,00006 дм, 0,004 ц, 4 мин 0,003 см, 15000 мм, 0,0145 г 104 * 10-7; 3 * 105 * 4 * 103 ; 108 / 107 10-3 * 101; 5 * 10-7 * 10 * 10-3; 103 / 10-5 10-5 * 10-6; 3 * 101 * 8 * 103 ; 108 / 10-10 |
Критерийлер бойынша бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Оқулық, есептер жинағы. |
|
Қорытынды 5 мин |
«Шындық детекторы» |
Берілген сұрақтарға Ия/жоқ деп жауап қайтарады |
Бағалау критерийлері арқылы өзара бағалау формативтік бағадан, суммативті баға шығару |
|
«Топтастыру стратегиясы»
Оқушыларды «Жасырылған сөздер» бойынша топқа бөлемін. Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топ «Топ басшысын» сайлайды.
«Жол» «Уақыт» «Масса»
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
«Ой қозғау»
-
Сұрақ - жауап
-
«Жол» тобына
Ұзындықтың өлшем бірлігі тек қана метр
1 км = 1000 м =103 м
1 мг = 0,000001 кг = 10-6 кг
1 сағ = 60 мин =3600 с
1 см2 = (1 см)2 = (1*10-2 м)2 = 1*10-4 м2
М = 1 000 000 = 106
м = 0,001 = 10-3
-
«Уақыт» тобына
Уақыттың өлшем бірлігі тек қана секунд
1 см = 0,01 м = 10-2 м
1 т = 1000 кг = 103 кг
1 тәулік = 24 сағ = 1440 мин = 86400 с
1 км2 = (1 км)2 = ( 1*103 м)2 = 1*106 м2
К = 1 000 = 103
мк = 0,000 001 = 10-6
-
«Масса» тобына
Массаның өлшем бірлігі тек қана килограмм
1 мм = 0,001 м = 10-3 м
1 г = 0,001 кг = 10-3 кг
1 мин = 60 с
1 мм2 = (1 мм)2 = (1*10-3 м)2 = 1*10-6 м2
с = 0,01 = 10-2
н = 10-9
-
«Құрастыр одан кейін жауап бер»
«Ережелерді сұрау»
«Жол» тобына көбейту болған кезде
«Уақыт» тобына бөлу болған кезде
«Масса» тобына қосу, азайту болған кезде
«Жол» дәрежесіндегі сандар (+) болған кезде
«Уақыт» дәрежесіндегі сандар (-) болған кезде
«Масса» дәрежесіндегі сандардың бірі (-) болған кезде
ІІІ. Жаңа сабақ.
«Қызығушылығын ояту»
-
Тақтамен жұмыс.
«Стандарт түрге келтіру»
0,0000000003, 0,0000000005, 0,0003, 0,00015,
0,000000004, 0,0000007, 0,00000009, 0,0000010
100000, 70000000, 80000, 400000000,
12000, 4000, 85000000, 10000000
«ХБЖ келтіру»
-
0,0005 км, 0,00006 дм, 0,003 см, 15000 мм
-
13000 км, 0,00002 дм, 1000 см, 850 мм
-
0,0045 км, 0,85 дм, 3,55 см, 0,16 мм
-
0,00066 т, 13,4 г, 0,004 ц, 0,00074 мг
-
0,09 г, 0,1 ц, 120000г, 0,006 мг
-
0,12 г, 0,005 ц, 0,0008 г, 1500000 мг
«Амалдар қолдану»
103 * 108 = 104 * 10-7 = 108 * 10-1 = 10-3 * 101 = 10-5 * 10-6 =
104 * 10-9 = 109 * 1010 = 103 * 107 = 106 * 10-6 = 104 * 10-3 = 2 * 102 * 2 * 103 =
5 * 105 * 2 * 108 =
3 * 105 * 4 * 103 =
5 * 10-7 * 10 * 10-3 =
3 * 101 * 8 * 103 =
2 * 10-9 * 7 * 10-7 =
108 / 107 = 103 / 10-5 = 108 / 10-10 = 104 / 108 = 1014 / 107 = 10-9 / 107 =
-
Сергіту сәті
ІV. Пысықтау
Cұрақ-жауап
«Жол»
-
Физика - табиғат туралы ғылым. а) иә б) жоқ
-
10-6 дәрежесі кило деп аталады а) иә б) жоқ
-
Күннің тұтылуы - физикалық құбылыс а) иә б) жоқ
-
«Фюзис»-грек тілінен аударғанда табиғат деген мағынаны білдіреді?
а)иә б) жоқ
-
Ұзындықтың халықаралық бірліктер жүйесіндегі өлшемі километр
а) иә б) жоқ
-
200000 стандарт түрде 2*105 а) иә б) жоқ
«Уақыт»
-
Әлем кеңістігінде не бар болса, соның бәрі материя деп аталады:
а)иә б) жоқ.
2. Бір зат үш түрлі күйде бола ала ма? а) иә б) жоқ.
3. 100 = 0 дұрыс па? а) иә б) жоқ.
4. Космонавтика – жұлдыздарды зерттейтін ғылым. а) иә б) жоқ
5. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы – микроскоп. а) иә б) жоқ
6. 27000000 ═ 2,7 ∙ 106. а) иә б) жоқ
«Масса»
1. 22 шілде – ең ұзақ жазғы тоқырау күні. а) иә б) жоқ
2. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы - телескоп а) иә б) жоқ
3. Найзағайдың пайда болуы туралы шынайы (ақиқат) болжамды ұсынған ғалым -В.Франклин
а) иә б) жоқ
4. Сұйықтық көлемін өзгерту өте қиын. а) иә б) жоқ.
5. 0,0005 стандарт түрде 5*104 а) иә б) жоқ
6. Зат атомдар мен молекулалардан тұрады. а) иә б) жоқ
V. Бағалау
Әр тапсырманы орындағаны үшін жұлдызшамен бағалау
VІ. Үйге тапсырма
Қайталау
|
10а+в 10а-в + - 10+ 10- 10+ 10- 10а+в 10а-в + - 10+ 10- 10+ 10- |
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
Өзін-өзі бағалау парағы
-
№
Критерийлер
Дескрипторлар
«3»
«2»
«1»
1
А
(Білу және түсіну)
Үйге берілген тапсырманы орындадым
2
Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін білемін.
3
Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра аламын.
4
Формулаларды білемін.
5
Формулаларды түрлендіре аламын
6
В
(Қолдану)
Есептердің берілгенін жаза аламын.
7
Сандарды стандарт түрде жаза аламын.
8
Не? табу керек екенін анықтап, формуласын жаза аламын.
9
Есептеуді дұрыс шығара аламын.
10
Бір ережемен бір ережені байланыстырып, есептеуде қолдана аламын
11
С
(Талдау)
Есепті ықшамдап шешудің тәсілдерін білемін.
12
Толық жауабын жазамын
28-36 балл-5 деген баға қойылады;19-27 балл-4 деген баға қойылады; 10-18 балл-3 деген баға қойылады
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
Өзін-өзі бағалау парағы
-
№
Критерийлер
Дескрипторлар
«3»
«2»
«1»
1
А
(Білу және түсіну)
Үйге берілген тапсырманы орындадым
2
Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін білемін.
3
Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра аламын.
4
Формулаларды білемін.
5
Формулаларды түрлендіре аламын
6
В
(Қолдану)
Есептердің берілгенін жаза аламын.
7
Сандарды стандарт түрде жаза аламын.
8
Не? табу керек екенін анықтап, формуласын жаза аламын.
9
Есептеуді дұрыс шығара аламын.
10
Бір ережемен бір ережені байланыстырып, есептеуде қолдана аламын
11
С
(Талдау)
Есепті ықшамдап шешудің тәсілдерін білемін.
12
Толық жауабын жазамын
28-36 балл-5 деген баға қойылады;19-27 балл-4 деген баға қойылады; 10-18 балл-3 деген баға қойылады
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 7 сынып "Есептер шығару"
Ашық сабақ 7 сынып "Есептер шығару"

![]()

![]()
«Тексерілді»
Директордың оқу ісі
жөніндегі орынбасары
________
Күні:
Сыныбы: 7 сынып
Тақырыбы: «Есептер шығару»
Мақсаты: Оқушылардың есеп шығару қабілеттері бойынша білімдерін жүйелеу, жетілдіру, бекіту.
Күтілетін нәтиже: Физикалық есептеулерде кездесетін кейбір үлкен және кіші сандарды ықшамдап жаза алады.
Бағалау критерийлері:
-
Үлкен және кіші сандарды ықшамдап, яғни стандарт түрде жаза аламын
-
Өлшем бірліктер жүйесін «Халықаралық бірліктер жүйесіне» келтіре аламын
-
Үлкен және кіші сандарды ықшамдап жаза отырып, оларға амалдар қолдана аламын
-
Өтілген тақырыптарды жүйелеп, қорытынды жасай аламын
Әдіс-тәсілдер: Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс. Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу. АКТ қолдану.
Сабақтың барысы:
|
Кезеңі / уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе 2-3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Сыныптың ішінде ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сыныпты «Жасырылған сөздер» бойынша 3 топқа бөлемін. «Жол» «Уақыт» «Масса» |
Ақылдаса отырып топ басшыларын сайлайды. |
Ынталандыру, мадақтау. |
Оқулық:Физика 7-сынып Р.Башарұлы Тоқбергенова |
|
Тұсаукесер 15-20 мин |
«Ой қозғау»
Ұзындықтың өлшем бірлігі тек қана метр
Уақыттың өлшем бірлігі тек қана секунд
Массаның өлшем бірлігі тек қана килограмм «Құрастыр одан кейін жауап бер»
|
1 км = 1000 м =103 м 1 мг = 0,000001 кг = 10-6 кг М = 1 000 000 = 106 м = 0,001 = 10-3
1 т = 1000 кг = 103 кг К = 1 000 = 103 мк = 0,000 001 = 10-6
1 г = 0,001 кг = 10-3 кг санти = 0,01 = 10-2 н = 10-9 көбейту болған кезде бөлу болған кезде қосу, азайту болған кезде дәрежесіндегі сандар (+) болған кезде дәрежесіндегі сандар (-) болған кезде дәрежесіндегі сандардың бірі (-) болған кезде |
Критерий бойынша бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Оқулық, интерактивті тақта,презентация, постер, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы |
|
Негізгі бөлім 10-15 мин |
«Стандарт түрге келтіру»
«ХБЖ келтіру»
«Амалдар қолдану»
|
12000, 550000, 0,00000003, 0,0003 130000, 49000, 0,000007, 0,000009 150000, 17500, 0,00000004, 0,000125 0,0005 км, 0,00066 т, 0,00074 мг 0,00006 дм, 0,004 ц, 4 мин 0,003 см, 15000 мм, 0,0145 г 104 * 10-7; 3 * 105 * 4 * 103 ; 108 / 107 10-3 * 101; 5 * 10-7 * 10 * 10-3; 103 / 10-5 10-5 * 10-6; 3 * 101 * 8 * 103 ; 108 / 10-10 |
Критерийлер бойынша бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау «Жұлдызшалар» арқылы бағалау |
Оқулық, есептер жинағы. |
|
Қорытынды 5 мин |
«Шындық детекторы» |
Берілген сұрақтарға Ия/жоқ деп жауап қайтарады |
Бағалау критерийлері арқылы өзара бағалау формативтік бағадан, суммативті баға шығару |
|
«Топтастыру стратегиясы»
Оқушыларды «Жасырылған сөздер» бойынша топқа бөлемін. Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топ «Топ басшысын» сайлайды.
«Жол» «Уақыт» «Масса»
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
«Ой қозғау»
-
Сұрақ - жауап
-
«Жол» тобына
Ұзындықтың өлшем бірлігі тек қана метр
1 км = 1000 м =103 м
1 мг = 0,000001 кг = 10-6 кг
1 сағ = 60 мин =3600 с
1 см2 = (1 см)2 = (1*10-2 м)2 = 1*10-4 м2
М = 1 000 000 = 106
м = 0,001 = 10-3
-
«Уақыт» тобына
Уақыттың өлшем бірлігі тек қана секунд
1 см = 0,01 м = 10-2 м
1 т = 1000 кг = 103 кг
1 тәулік = 24 сағ = 1440 мин = 86400 с
1 км2 = (1 км)2 = ( 1*103 м)2 = 1*106 м2
К = 1 000 = 103
мк = 0,000 001 = 10-6
-
«Масса» тобына
Массаның өлшем бірлігі тек қана килограмм
1 мм = 0,001 м = 10-3 м
1 г = 0,001 кг = 10-3 кг
1 мин = 60 с
1 мм2 = (1 мм)2 = (1*10-3 м)2 = 1*10-6 м2
с = 0,01 = 10-2
н = 10-9
-
«Құрастыр одан кейін жауап бер»
«Ережелерді сұрау»
«Жол» тобына көбейту болған кезде
«Уақыт» тобына бөлу болған кезде
«Масса» тобына қосу, азайту болған кезде
«Жол» дәрежесіндегі сандар (+) болған кезде
«Уақыт» дәрежесіндегі сандар (-) болған кезде
«Масса» дәрежесіндегі сандардың бірі (-) болған кезде
ІІІ. Жаңа сабақ.
«Қызығушылығын ояту»
-
Тақтамен жұмыс.
«Стандарт түрге келтіру»
0,0000000003, 0,0000000005, 0,0003, 0,00015,
0,000000004, 0,0000007, 0,00000009, 0,0000010
100000, 70000000, 80000, 400000000,
12000, 4000, 85000000, 10000000
«ХБЖ келтіру»
-
0,0005 км, 0,00006 дм, 0,003 см, 15000 мм
-
13000 км, 0,00002 дм, 1000 см, 850 мм
-
0,0045 км, 0,85 дм, 3,55 см, 0,16 мм
-
0,00066 т, 13,4 г, 0,004 ц, 0,00074 мг
-
0,09 г, 0,1 ц, 120000г, 0,006 мг
-
0,12 г, 0,005 ц, 0,0008 г, 1500000 мг
«Амалдар қолдану»
103 * 108 = 104 * 10-7 = 108 * 10-1 = 10-3 * 101 = 10-5 * 10-6 =
104 * 10-9 = 109 * 1010 = 103 * 107 = 106 * 10-6 = 104 * 10-3 = 2 * 102 * 2 * 103 =
5 * 105 * 2 * 108 =
3 * 105 * 4 * 103 =
5 * 10-7 * 10 * 10-3 =
3 * 101 * 8 * 103 =
2 * 10-9 * 7 * 10-7 =
108 / 107 = 103 / 10-5 = 108 / 10-10 = 104 / 108 = 1014 / 107 = 10-9 / 107 =
-
Сергіту сәті
ІV. Пысықтау
Cұрақ-жауап
«Жол»
-
Физика - табиғат туралы ғылым. а) иә б) жоқ
-
10-6 дәрежесі кило деп аталады а) иә б) жоқ
-
Күннің тұтылуы - физикалық құбылыс а) иә б) жоқ
-
«Фюзис»-грек тілінен аударғанда табиғат деген мағынаны білдіреді?
а)иә б) жоқ
-
Ұзындықтың халықаралық бірліктер жүйесіндегі өлшемі километр
а) иә б) жоқ
-
200000 стандарт түрде 2*105 а) иә б) жоқ
«Уақыт»
-
Әлем кеңістігінде не бар болса, соның бәрі материя деп аталады:
а)иә б) жоқ.
2. Бір зат үш түрлі күйде бола ала ма? а) иә б) жоқ.
3. 100 = 0 дұрыс па? а) иә б) жоқ.
4. Космонавтика – жұлдыздарды зерттейтін ғылым. а) иә б) жоқ
5. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы – микроскоп. а) иә б) жоқ
6. 27000000 ═ 2,7 ∙ 106. а) иә б) жоқ
«Масса»
1. 22 шілде – ең ұзақ жазғы тоқырау күні. а) иә б) жоқ
2. Астрономиядағы ең негізгі зерттеу құралы - телескоп а) иә б) жоқ
3. Найзағайдың пайда болуы туралы шынайы (ақиқат) болжамды ұсынған ғалым -В.Франклин
а) иә б) жоқ
4. Сұйықтық көлемін өзгерту өте қиын. а) иә б) жоқ.
5. 0,0005 стандарт түрде 5*104 а) иә б) жоқ
6. Зат атомдар мен молекулалардан тұрады. а) иә б) жоқ
V. Бағалау
Әр тапсырманы орындағаны үшін жұлдызшамен бағалау
VІ. Үйге тапсырма
Қайталау
|
10а+в 10а-в + - 10+ 10- 10+ 10- 10а+в 10а-в + - 10+ 10- 10+ 10- |
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
Өзін-өзі бағалау парағы
-
№
Критерийлер
Дескрипторлар
«3»
«2»
«1»
1
А
(Білу және түсіну)
Үйге берілген тапсырманы орындадым
2
Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін білемін.
3
Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра аламын.
4
Формулаларды білемін.
5
Формулаларды түрлендіре аламын
6
В
(Қолдану)
Есептердің берілгенін жаза аламын.
7
Сандарды стандарт түрде жаза аламын.
8
Не? табу керек екенін анықтап, формуласын жаза аламын.
9
Есептеуді дұрыс шығара аламын.
10
Бір ережемен бір ережені байланыстырып, есептеуде қолдана аламын
11
С
(Талдау)
Есепті ықшамдап шешудің тәсілдерін білемін.
12
Толық жауабын жазамын
28-36 балл-5 деген баға қойылады;19-27 балл-4 деген баға қойылады; 10-18 балл-3 деген баға қойылады
Оқушының аты-жөні: ____________________________________________________
Өзін-өзі бағалау парағы
-
№
Критерийлер
Дескрипторлар
«3»
«2»
«1»
1
А
(Білу және түсіну)
Үйге берілген тапсырманы орындадым
2
Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін білемін.
3
Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра аламын.
4
Формулаларды білемін.
5
Формулаларды түрлендіре аламын
6
В
(Қолдану)
Есептердің берілгенін жаза аламын.
7
Сандарды стандарт түрде жаза аламын.
8
Не? табу керек екенін анықтап, формуласын жаза аламын.
9
Есептеуді дұрыс шығара аламын.
10
Бір ережемен бір ережені байланыстырып, есептеуде қолдана аламын
11
С
(Талдау)
Есепті ықшамдап шешудің тәсілдерін білемін.
12
Толық жауабын жазамын
28-36 балл-5 деген баға қойылады;19-27 балл-4 деген баға қойылады; 10-18 балл-3 деген баға қойылады
шағым қалдыра аласыз













