Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

    Мектеп:Жанында интернаты бар

    А.Үкібаев атындағы орта мектебі

    Күні:14.12.2017

    Мұғалімнің аты-жөні:Сайдалина Ж.Қ

    Сынып: 7

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Мұхит суының қозғалыстары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді.

    Сабақ мақсаттары

    Оқулықты қолдана отырып мұхиттардың ерекшелігін анықтау

    Атлас қартаны қолдана отырып мұхит суының қозғалыстарын сипаттау

    Жетістік критерийлері

    «Жетті» деп есептеледі, егер:

    • Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен

    толқындарды ажырата алады.

    • Мұхиттағы толқындардың түрлерін біледі

    • Дүниежүзілік кескін картаға ағыстарды сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады.

    • Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды


    Тілдік мақсаттар


    Пәнге тән лексика мен терминология: Мұхит суының қозғалыстары

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Гидросфера.....................

    Ағыстар....................................

    Толқын....................................

    Цунами..............................

    Толқын элементтері....................................

    Мұхит...................................

    Құндылықтарды дарыту

    Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

    Пәнаралық байланыстар

    Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды

    математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.

    АКТ қолдану дағдылары

    АКТ дағдыларын дамыту. өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар қолдану барысында жүзеге асады.

    Бастапқы білім


    Алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қасиеттері,

    5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен алған мұхит туралы білімдері


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    • сәлемдесу

    • тугелдеу

    • ынтымақтастық атмосферасын құру


    Шаттық шеңбері: «Сәттілік тілеу»

    ӘPicture 1 р оқушыға тәтті кәмпит тарату арқылы топқа бөлу






    Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа бөлу

    1. Тынық

    2. Атлант

    3. Үнді

    1.Жер шарындағы мұхиттарды ата?картадан көрсет

    2.Мұхит суының басты қасиеттері?

    3.Қазіргі кезде судың ластануларын ата?



    Топта жұмыс істеу ережесінің сақталуы:

    1. Топтағы ұйымшылдық

    2. Тапсырманы уақытында орындап,уақытты үнемдеу

    3. Топ мүшелерінің белсенді қатысуы

    4. Мазмұндылығы мен тақырыптың ашылуы




    Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 3 балл.


    Оқушының аты

    Сұрақтарға жауап беру

    Жеке жұмыс

    «Еске түсіру ойыны»

    Жаңа ой-пікірлер ұсынды

    Топта белсенді жұмыс істеді

    Тақырыпты аша білуі

    Жоғары балл-3

    Орташа балл-2

    Төмен -1





































    Ұпайларды бағаға айналдыру шкаласы

    Жинап алған ұпайлар саны

    Баға

    14-15ұпай -«5»

    10 -13 ұпай «4»

    5-9 ұпай-«3»

    0-4 ұпай-«2»






    3 минут











    2 минут






    3 минут







    16 минут






    • Өткен сабақты қайталау.

    "Еске түсіру ойыны" жеке жұмыс. дәптерге орындалады.

    Берілген сөздерді кестеде жіктеңіз: өзен, теңіз, көл, бұғаз, мұздық, жер асты суы, гейзерлер, айсберг, батпақ, шығанақ.

    Құрлық сулары

    Дүниежүзілік мұхит бөліктері






    1. Сендер табиғатта су қозғалысының қандай түрлерін бақыладыңдар?

    2. Осы қозғалыстардың пайда болуының себебі қандай деп ойлайсыңдар?

    3. Серфинг дегеніміз қандай спорт түрі?


    Оқушылар видео тамашалайдыhttps://www.youtube.com/watch?v=XDe1KqRTFaU


    Жаңа сабақтағы терминдік сөздерді дәптерлеріне жабыстырып алу


    «Джигссо» әдісі арқылы Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысы туралы мәтін тартылып, топпен постер қорғау

    1.Тынық тобы

    Табиғаттағы су айналымы

    Табиғаттағы су айналымы — жер шарындағы судың күн қуаты мен салмақ күшінің әсерінен үздіксіз тұйық айналу процесі. Су жер шарындағы мұхиттар мен құрлықтардың бетінен буланады. Су булары ауа ағындарымен жоғары көтеріледі де, қоюланып тамшыға айналады. атмосфералық жауын-шашын түрінде мұхитқа қайта оралса, бұл құбылыс - кіші немесе мұхиттық айналым болады. Мұхит пен атмосфераға қоса құрлықты қамтитын су айналымы - үлкен немесе дүниежүзілік су айналымы деп аталады. Дүниежүзілік су айналымына қатысып, құрлыққа жауған судың біразы өзендер арқылы (жер бетінгі ағын) мұхиттарға қайтадан ағып барады. Қалған бөлігі топыраққа сіңіп, нәтижесінде топырақтағы суды өсімдіктер сіңіріп, қайта буландырады. Ал одан қалған су бөлігі топыраққа тереңірек сіңіп, сулы қабатпен (жерасты ағын) қайта мұхитқа оралады. Құрлықтан мұхитқа қосыла алмайтын су көздері де бар. Оларды ішкі "ағынды" немесе "ағынсыз" сулар деп атайды. Бұл аумаққа түскен жауын-шашын толық буланып кетеді. Атмосферадағы судың (ылғал) 87%-ға жуығы дүниежүзілік мұхит суынан булануға ұшырайды. Жергілікті немесе құрлық ішіндегі су айналымы да болады. Құрлықтан буланған су (ылғал, газды күй) мұхитқа жетпей тұрып, бірнеше рет жауын күйінде жауып, осылай құрлық ішінде де кіші су (ылғал) айналымы жүреді. Табиғаттағы су (ылғал) айналымы — күн энергиясы мен салмақ күші әсерінен туындай отырып, жер шарына тән ылғалдың (судың) толассыз қозғалысын камтамасыз ететін тұйықталған процесс: ауа ағындарымен аспанға көтерілген Әлемдік мұхит айдыны мен құрлық бетінен буланған ылғал (су) түйіршіктері конденсацияға ұшырайды да жауын-шашындар түрінде жер бетіне (Әлемдік мұхит және кұрлық бетіне) қайтадан оралып (жауып) отырады.

    Су айналымына өсімдіктер де қатысады. Олар құрлыққа жауған жауынның (ылғалды) бойына сіңіріп, қайта буландырады. Алайда адамзат күн сайын ормандарды кесіп жатыр. Үлкен аумақтардағы ормандарды кесу өзендердің су ағынын арттырады. Олардың ағыны саға, саласынан асып, адамдарға және шаруашылыққа үлкен зардабын тигізеді. Көптеген су тасқыны нақ осындай мәселенің болуынан туындайды.

    Су айналымының маңызы өте зор. Айналым жер бетінен шексіз көрінетін су қорымен қамтамасыз етеді. Жердегі судың жаңарып отыруына септігін тигізеді. Бірақ судың жаңаруына кететін уақыт ұзақ мерзімді талап етеді. Мысалы, жерасты суларының жаңаруына жүз мың, миллиондаған жылдар кетеді. Өзен сулары 11-14 тәулік, атмосфераның құрамындағы су 8-9 тәулік сайын жаңарып отырады. 

    2.Атлант тобы

    Ағыс дегеніміз – мұхит суының көлденең бағыттағы қозғалысы

    Алғаш рет солтүстіктен экваторға қарай бағытталған ағысты Христофор Колумб анықтаған. Ол Солтүстік Пасссат ағысын ашты.

    1513 жылы испандықтар ГОЛЬФСТРИМ ағысын ашыты.

    Ағыс бағытына әсер етеді:

      1. Жел

      2. Мұхит түбі рельефі.

      3. Материк жағалауы

      4. Жердің өз білігінен айналуы

    Ағыс түрлері



    Жылы ағыс суық ағыс

    Ағыс суының температурасы Ағыс суының температурасы

    Судың бірнеше градусқа төм

    маңындағы судың

    температурасынан

    бірнеше градусқа жоғары

    Ағыстардың пайда болуы

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Сайдалина Жанна Конысбековна
      09 Қазан 2020
      563
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Ашық сабақ. 7 сынып география.Тақырыбы:Мұхит суының қозғалыстары

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Ашық сабақ. 7 сынып география.Тақырыбы:Мұхит суының қозғалыстары

      Материал туралы қысқаша түсінік
      Мұхит суының қозғалыстары
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

      Мектеп:Жанында интернаты бар

      А.Үкібаев атындағы орта мектебі

      Күні:14.12.2017

      Мұғалімнің аты-жөні:Сайдалина Ж.Қ

      Сынып: 7

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар саны:

      Сабақ тақырыбы

      Мұхит суының қозғалыстары

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді.

      Сабақ мақсаттары

      Оқулықты қолдана отырып мұхиттардың ерекшелігін анықтау

      Атлас қартаны қолдана отырып мұхит суының қозғалыстарын сипаттау

      Жетістік критерийлері

      «Жетті» деп есептеледі, егер:

      • Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен

      толқындарды ажырата алады.

      • Мұхиттағы толқындардың түрлерін біледі

      • Дүниежүзілік кескін картаға ағыстарды сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады.

      • Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды


      Тілдік мақсаттар


      Пәнге тән лексика мен терминология: Мұхит суының қозғалыстары

      Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

      Гидросфера.....................

      Ағыстар....................................

      Толқын....................................

      Цунами..............................

      Толқын элементтері....................................

      Мұхит...................................

      Құндылықтарды дарыту

      Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

      Пәнаралық байланыстар

      Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды

      математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.

      АКТ қолдану дағдылары

      АКТ дағдыларын дамыту. өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар қолдану барысында жүзеге асады.

      Бастапқы білім


      Алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қасиеттері,

      5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен алған мұхит туралы білімдері


      Сабақ барысы

      Сабақтың жоспарланған кезеңдері


      Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



      Ресурстар

      Сабақтың басы

      5 мин

      • сәлемдесу

      • тугелдеу

      • ынтымақтастық атмосферасын құру


      Шаттық шеңбері: «Сәттілік тілеу»

      ӘPicture 1 р оқушыға тәтті кәмпит тарату арқылы топқа бөлу






      Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа бөлу

      1. Тынық

      2. Атлант

      3. Үнді

      1.Жер шарындағы мұхиттарды ата?картадан көрсет

      2.Мұхит суының басты қасиеттері?

      3.Қазіргі кезде судың ластануларын ата?



      Топта жұмыс істеу ережесінің сақталуы:

      1. Топтағы ұйымшылдық

      2. Тапсырманы уақытында орындап,уақытты үнемдеу

      3. Топ мүшелерінің белсенді қатысуы

      4. Мазмұндылығы мен тақырыптың ашылуы




      Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 3 балл.


      Оқушының аты

      Сұрақтарға жауап беру

      Жеке жұмыс

      «Еске түсіру ойыны»

      Жаңа ой-пікірлер ұсынды

      Топта белсенді жұмыс істеді

      Тақырыпты аша білуі

      Жоғары балл-3

      Орташа балл-2

      Төмен -1





































      Ұпайларды бағаға айналдыру шкаласы

      Жинап алған ұпайлар саны

      Баға

      14-15ұпай -«5»

      10 -13 ұпай «4»

      5-9 ұпай-«3»

      0-4 ұпай-«2»






      3 минут











      2 минут






      3 минут







      16 минут






      • Өткен сабақты қайталау.

      "Еске түсіру ойыны" жеке жұмыс. дәптерге орындалады.

      Берілген сөздерді кестеде жіктеңіз: өзен, теңіз, көл, бұғаз, мұздық, жер асты суы, гейзерлер, айсберг, батпақ, шығанақ.

      Құрлық сулары

      Дүниежүзілік мұхит бөліктері






      1. Сендер табиғатта су қозғалысының қандай түрлерін бақыладыңдар?

      2. Осы қозғалыстардың пайда болуының себебі қандай деп ойлайсыңдар?

      3. Серфинг дегеніміз қандай спорт түрі?


      Оқушылар видео тамашалайдыhttps://www.youtube.com/watch?v=XDe1KqRTFaU


      Жаңа сабақтағы терминдік сөздерді дәптерлеріне жабыстырып алу


      «Джигссо» әдісі арқылы Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысы туралы мәтін тартылып, топпен постер қорғау

      1.Тынық тобы

      Табиғаттағы су айналымы

      Табиғаттағы су айналымы — жер шарындағы судың күн қуаты мен салмақ күшінің әсерінен үздіксіз тұйық айналу процесі. Су жер шарындағы мұхиттар мен құрлықтардың бетінен буланады. Су булары ауа ағындарымен жоғары көтеріледі де, қоюланып тамшыға айналады. атмосфералық жауын-шашын түрінде мұхитқа қайта оралса, бұл құбылыс - кіші немесе мұхиттық айналым болады. Мұхит пен атмосфераға қоса құрлықты қамтитын су айналымы - үлкен немесе дүниежүзілік су айналымы деп аталады. Дүниежүзілік су айналымына қатысып, құрлыққа жауған судың біразы өзендер арқылы (жер бетінгі ағын) мұхиттарға қайтадан ағып барады. Қалған бөлігі топыраққа сіңіп, нәтижесінде топырақтағы суды өсімдіктер сіңіріп, қайта буландырады. Ал одан қалған су бөлігі топыраққа тереңірек сіңіп, сулы қабатпен (жерасты ағын) қайта мұхитқа оралады. Құрлықтан мұхитқа қосыла алмайтын су көздері де бар. Оларды ішкі "ағынды" немесе "ағынсыз" сулар деп атайды. Бұл аумаққа түскен жауын-шашын толық буланып кетеді. Атмосферадағы судың (ылғал) 87%-ға жуығы дүниежүзілік мұхит суынан булануға ұшырайды. Жергілікті немесе құрлық ішіндегі су айналымы да болады. Құрлықтан буланған су (ылғал, газды күй) мұхитқа жетпей тұрып, бірнеше рет жауын күйінде жауып, осылай құрлық ішінде де кіші су (ылғал) айналымы жүреді. Табиғаттағы су (ылғал) айналымы — күн энергиясы мен салмақ күші әсерінен туындай отырып, жер шарына тән ылғалдың (судың) толассыз қозғалысын камтамасыз ететін тұйықталған процесс: ауа ағындарымен аспанға көтерілген Әлемдік мұхит айдыны мен құрлық бетінен буланған ылғал (су) түйіршіктері конденсацияға ұшырайды да жауын-шашындар түрінде жер бетіне (Әлемдік мұхит және кұрлық бетіне) қайтадан оралып (жауып) отырады.

      Су айналымына өсімдіктер де қатысады. Олар құрлыққа жауған жауынның (ылғалды) бойына сіңіріп, қайта буландырады. Алайда адамзат күн сайын ормандарды кесіп жатыр. Үлкен аумақтардағы ормандарды кесу өзендердің су ағынын арттырады. Олардың ағыны саға, саласынан асып, адамдарға және шаруашылыққа үлкен зардабын тигізеді. Көптеген су тасқыны нақ осындай мәселенің болуынан туындайды.

      Су айналымының маңызы өте зор. Айналым жер бетінен шексіз көрінетін су қорымен қамтамасыз етеді. Жердегі судың жаңарып отыруына септігін тигізеді. Бірақ судың жаңаруына кететін уақыт ұзақ мерзімді талап етеді. Мысалы, жерасты суларының жаңаруына жүз мың, миллиондаған жылдар кетеді. Өзен сулары 11-14 тәулік, атмосфераның құрамындағы су 8-9 тәулік сайын жаңарып отырады. 

      2.Атлант тобы

      Ағыс дегеніміз – мұхит суының көлденең бағыттағы қозғалысы

      Алғаш рет солтүстіктен экваторға қарай бағытталған ағысты Христофор Колумб анықтаған. Ол Солтүстік Пасссат ағысын ашты.

      1513 жылы испандықтар ГОЛЬФСТРИМ ағысын ашыты.

      Ағыс бағытына әсер етеді:

        1. Жел

        2. Мұхит түбі рельефі.

        3. Материк жағалауы

        4. Жердің өз білігінен айналуы

      Ағыс түрлері



      Жылы ағыс суық ағыс

      Ағыс суының температурасы Ағыс суының температурасы

      Судың бірнеше градусқа төм

      маңындағы судың

      температурасынан

      бірнеше градусқа жоғары

      Ағыстардың пайда болуы

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        География Барлық материалдар 7 сынып
        09.10.2020
        563
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Сайдалина Жанна Конысбековна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации