Материалдар / Ашық сабақ. 7 сынып география.Тақырыбы:Мұхит суының қозғалыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. 7 сынып география.Тақырыбы:Мұхит суының қозғалыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұхит суының қозғалыстары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қазан 2020
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп:Жанында интернаты бар

А.Үкібаев атындағы орта мектебі

Күні:14.12.2017

Мұғалімнің аты-жөні:Сайдалина Ж.Қ

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Мұхит суының қозғалыстары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.6 мұхит суының қозғалыстарын жіктеп, түсіндіреді.

Сабақ мақсаттары

Оқулықты қолдана отырып мұхиттардың ерекшелігін анықтау

Атлас қартаны қолдана отырып мұхит суының қозғалыстарын сипаттау

Жетістік критерийлері

«Жетті» деп есептеледі, егер:

  • Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысын түсінеді, ағыстар мен

толқындарды ажырата алады.

  • Мұхиттағы толқындардың түрлерін біледі

  • Дүниежүзілік кескін картаға ағыстарды сыза алады. Карта арқылы ағыстардың (жылы, суық) құрлықтарға, жеке аймақтарға әсерін сипаттай алады.

  • Мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды


Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология: Мұхит суының қозғалыстары

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Гидросфера.....................

Ағыстар....................................

Толқын....................................

Цунами..............................

Толқын элементтері....................................

Мұхит...................................

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысыды

математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту. өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар қолдану барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


Алдыңғы сабақта өткен мұхит суының қасиеттері,

5-6 сыныптың Жаратылыстану пәнінен алған мұхит туралы білімдері


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

  • сәлемдесу

  • тугелдеу

  • ынтымақтастық атмосферасын құру


Шаттық шеңбері: «Сәттілік тілеу»

ӘPicture 1 р оқушыға тәтті кәмпит тарату арқылы топқа бөлу






Оқушыларды 3 мұхит бойынша топқа бөлу

  1. Тынық

  2. Атлант

  3. Үнді

1.Жер шарындағы мұхиттарды ата?картадан көрсет

2.Мұхит суының басты қасиеттері?

3.Қазіргі кезде судың ластануларын ата?



Топта жұмыс істеу ережесінің сақталуы:

  1. Топтағы ұйымшылдық

  2. Тапсырманы уақытында орындап,уақытты үнемдеу

  3. Топ мүшелерінің белсенді қатысуы

  4. Мазмұндылығы мен тақырыптың ашылуы




Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 3 балл.


Оқушының аты

Сұрақтарға жауап беру

Жеке жұмыс

«Еске түсіру ойыны»

Жаңа ой-пікірлер ұсынды

Топта белсенді жұмыс істеді

Тақырыпты аша білуі

Жоғары балл-3

Орташа балл-2

Төмен -1





































Ұпайларды бағаға айналдыру шкаласы

Жинап алған ұпайлар саны

Баға

14-15ұпай -«5»

10 -13 ұпай «4»

5-9 ұпай-«3»

0-4 ұпай-«2»






3 минут











2 минут






3 минут







16 минут






  • Өткен сабақты қайталау.

"Еске түсіру ойыны" жеке жұмыс. дәптерге орындалады.

Берілген сөздерді кестеде жіктеңіз: өзен, теңіз, көл, бұғаз, мұздық, жер асты суы, гейзерлер, айсберг, батпақ, шығанақ.

Құрлық сулары

Дүниежүзілік мұхит бөліктері






  1. Сендер табиғатта су қозғалысының қандай түрлерін бақыладыңдар?

  2. Осы қозғалыстардың пайда болуының себебі қандай деп ойлайсыңдар?

  3. Серфинг дегеніміз қандай спорт түрі?


Оқушылар видео тамашалайдыhttps://www.youtube.com/watch?v=XDe1KqRTFaU


Жаңа сабақтағы терминдік сөздерді дәптерлеріне жабыстырып алу


«Джигссо» әдісі арқылы Дүниежүзілік мұхит суының қозғалысы туралы мәтін тартылып, топпен постер қорғау

1.Тынық тобы

Табиғаттағы су айналымы

Табиғаттағы су айналымы — жер шарындағы судың күн қуаты мен салмақ күшінің әсерінен үздіксіз тұйық айналу процесі. Су жер шарындағы мұхиттар мен құрлықтардың бетінен буланады. Су булары ауа ағындарымен жоғары көтеріледі де, қоюланып тамшыға айналады. атмосфералық жауын-шашын түрінде мұхитқа қайта оралса, бұл құбылыс - кіші немесе мұхиттық айналым болады. Мұхит пен атмосфераға қоса құрлықты қамтитын су айналымы - үлкен немесе дүниежүзілік су айналымы деп аталады. Дүниежүзілік су айналымына қатысып, құрлыққа жауған судың біразы өзендер арқылы (жер бетінгі ағын) мұхиттарға қайтадан ағып барады. Қалған бөлігі топыраққа сіңіп, нәтижесінде топырақтағы суды өсімдіктер сіңіріп, қайта буландырады. Ал одан қалған су бөлігі топыраққа тереңірек сіңіп, сулы қабатпен (жерасты ағын) қайта мұхитқа оралады. Құрлықтан мұхитқа қосыла алмайтын су көздері де бар. Оларды ішкі "ағынды" немесе "ағынсыз" сулар деп атайды. Бұл аумаққа түскен жауын-шашын толық буланып кетеді. Атмосферадағы судың (ылғал) 87%-ға жуығы дүниежүзілік мұхит суынан булануға ұшырайды. Жергілікті немесе құрлық ішіндегі су айналымы да болады. Құрлықтан буланған су (ылғал, газды күй) мұхитқа жетпей тұрып, бірнеше рет жауын күйінде жауып, осылай құрлық ішінде де кіші су (ылғал) айналымы жүреді. Табиғаттағы су (ылғал) айналымы — күн энергиясы мен салмақ күші әсерінен туындай отырып, жер шарына тән ылғалдың (судың) толассыз қозғалысын камтамасыз ететін тұйықталған процесс: ауа ағындарымен аспанға көтерілген Әлемдік мұхит айдыны мен құрлық бетінен буланған ылғал (су) түйіршіктері конденсацияға ұшырайды да жауын-шашындар түрінде жер бетіне (Әлемдік мұхит және кұрлық бетіне) қайтадан оралып (жауып) отырады.

Су айналымына өсімдіктер де қатысады. Олар құрлыққа жауған жауынның (ылғалды) бойына сіңіріп, қайта буландырады. Алайда адамзат күн сайын ормандарды кесіп жатыр. Үлкен аумақтардағы ормандарды кесу өзендердің су ағынын арттырады. Олардың ағыны саға, саласынан асып, адамдарға және шаруашылыққа үлкен зардабын тигізеді. Көптеген су тасқыны нақ осындай мәселенің болуынан туындайды.

Су айналымының маңызы өте зор. Айналым жер бетінен шексіз көрінетін су қорымен қамтамасыз етеді. Жердегі судың жаңарып отыруына септігін тигізеді. Бірақ судың жаңаруына кететін уақыт ұзақ мерзімді талап етеді. Мысалы, жерасты суларының жаңаруына жүз мың, миллиондаған жылдар кетеді. Өзен сулары 11-14 тәулік, атмосфераның құрамындағы су 8-9 тәулік сайын жаңарып отырады. 

2.Атлант тобы

Ағыс дегеніміз – мұхит суының көлденең бағыттағы қозғалысы

Алғаш рет солтүстіктен экваторға қарай бағытталған ағысты Христофор Колумб анықтаған. Ол Солтүстік Пасссат ағысын ашты.

1513 жылы испандықтар ГОЛЬФСТРИМ ағысын ашыты.

Ағыс бағытына әсер етеді:

    1. Жел

    2. Мұхит түбі рельефі.

    3. Материк жағалауы

    4. Жердің өз білігінен айналуы

Ағыс түрлері



Жылы ағыс суық ағыс

Ағыс суының температурасы Ағыс суының температурасы

Судың бірнеше градусқа төм

маңындағы судың

температурасынан

бірнеше градусқа жоғары

Ағыстардың пайда болуы

  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!