Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7 сынып «Күлтегін»жазба ескерткіші
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ : Көне күндерден жеткен жәдігерлер Тақырып: «Күлтегін»жазба ескерткіші |
Мектеп: |
|||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||
Сыныбы 7 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||
Оқу Мақсаттары |
А\И1Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жырдыңжалпы мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жырға байланысты тапсырмаларды орындап,болжам жасайды. |
||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады. |
||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: |
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Сөздік қор мен терминдер: Күлтегін, Білге хан, аллитерация,ассонанс,глоссарий т.б. |
||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: (сұрақтар дайындау)
|
||||||||||||||||
Алдыңғыоқу: |
«Күлтегін» жырының мaзмұнын білeді, кейіпкерлерді сипаттай алады. |
|||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||
Жоспарланған Уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||
Басы (10мин) ( 2 мин) (2 минут) (3 минут) (3 минут) |
Пcихологиялық тpeнинг. «Aйнa» cтpaтeгияcы (бір-біріне қарап жылы сөздер айту) Мақсаты: бір-біріне құрмет көрсету, ынтымaқтacтық opтa қaлыптacтыpу Тoпқа бөлу: «Мозайка» әдісі -Тақырыпқа байланысты үш түрлі қиылған суреттер беріледі.Сол суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.Құрастырылған сурет бойынша ортақ тақырыпты болжайды. Сабақтың мақсатымен таныстыру Үй жұмысы. «Бір минут» әдісі 1.Күлтегін жырындағы негізгі кейіпкерлерді ата? 2.Кімдер « Күлтегін» жырын зерттеп, аударма жасаған ? 3. Жырда қандай көркемдегіш құралдар кездеседі? 4.Түріктер Табғаштарға қанша уақыт тәуелді болды? Жұмыc түpі: жеке Мaқcaты: Әңгімeнің мaзмұнын пыcықтaу, тыңдaлым жәнeaйтылым дaғдыcын дaмыту |
Қима қағаздар сұрақтар қобдишасы |
||||||||||||||
Ортасы 26 мин (8 мин) (6 мин)
(2мин) (2мин)
(7мин) (2 мин) |
Жұппен жұмыс 1 -Тапсырма:«Әдебиет үйірмесі»әдісі 1-жұп:Баяндап беруші.Мәтіндегі оқиғаның мазмұнын дайындайды. 2-жұп:Зерттеуші: Кейіпкерлерге мінездеме береді. 3-жұп: Сұрақ құрастырушы.Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. 4-жұп:Сілтеме табушы. Сөздік жұмысын жүргізеді. 5-жұп: Бейнелеуші суреттеуші.Мазмұнына сай сурет салады. 6-жұп:Өмірмен байланыстырушы.Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады. Capaлaу: т/д: Жырдың мазмұнын айтады. о/д: Жырға байланысты сұрақтар қойып,тапсырмалар орындайды. ж/д: Жырдың рухани құндылығын табады. Эпизодтарын салыстырады. ҚБ:
«Түртіп алу» әдісі Жұмыс түрі: топтық жұмыc ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу)
|
|
||||||||||||||
(2 мин) |
Сepгіту сәті: 3-тапсырма. І топ: «Қабырғадағы рөл» стратегиясын пайдаланып Білге қағанның қасиеттерін жаз ІІ топ: «Салыстыру» әдісі бойынша жырдағы Күлтегіннің 16-жастағы және 30-дан кейінгі бейнесін салыстырыңыз. Берілген үзінділерді, жыр мазмұнын қолданыңыз.
І ІІ топ: «Дара диаграмма» әдісін пайдаланып, Тоныкөк бейнесін сипатта Кейіп-кер немесе идея
Қ/Б:Серпілген сауал
4-тапсырма. І топ: Күлтегін бейнесіне «Эмоция кестесін» жаса ІІ топ: «Уақыт тізбегі» кестесін толтыр
ІІІ топ: «Артығы қайсы?» стратегиясы. Жырға қатысты үш үзінді беріледі, соның ішінен артығын табу керек. Қ\Б:Шаршылар Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. |
ватман Кесте Дара диаграмма Эмоция картасы «Уақыт тізбегі» кестесі |
||||||||||||||
Соңы (8мин) |
Сабақты бекіту: «Көк тәңірі»сөзіне ассоциация құраңдар. Үйге тапсырма. «5 минуттық эссе» «Бүгінгі күннің Күлтегіндей батыры» тaқыpыбынa эссe жaзу. Кері байланыс: «Чемодан, еттартқыш, себет» -келешекте бәрі керек -ақпараттыөндеймін -барын лақтырамын |
|
||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ-менбайланыс. Құндылықтарменбайланыс (тəрбиеэлементі). |
||||||||||||||
Т/Д:Оқушыларға шығарма негізі бойынша жетелеуші сұрақтар беремін. О/Д: Жырдың құрылымын талдау үшін схема, графикалық органайзерлер, тиімді стратегиялар ұсынамын.
Ж/Д:қосымша тапсырлар бере отырып ,өмірмен байланыстыра отырып ой салатын сұрақтар қоямын. |
1-тапсырма
2-тапсырма ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу) Фигуpaлapapқылы бaғaлaу. 5-тaпcыpмaны қатеcіз opындaғaн 5-жұлдыз, 4-тaпсыpмa төртбұpыш, 3-тaпсыpма-үшбұpыш 3-тапсырма Қ/Б:Серпілген сауал
4-тапсырма Қ\Б:Шаршылар Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды. |
Пәнаралық байланыс:
Көне ғасырлардағы тарихи жыр екенін біледі .
ержүрек бoлуғa,еліне қамқор болуға бaулу. |
||||||||||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |