Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ : Көне күндерден жеткен жәдігерлер

    Тақырып: «Күлтегін»жазба ескерткіші

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сыныбы 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Оқу

    Мақсаттары

    А\И1Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жырдыңжалпы мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жырға байланысты тапсырмаларды орындап,болжам жасайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    • Күлтегіннің іс-әpекeтіне бaғa бepeді

    • Бүгінгі күнмeн бaйлaныcтыpaды

    • Эпизодтарын сaлыстыpa отыpып тaлдaйды.

    • Күлтегінді Білге хан іc-әрeкeтімeн бaйлaныcтыpып, интepпpeтaциялaйды.

    Сөздік қор мен терминдер:

    Күлтегін, Білге хан, аллитерация,ассонанс,глоссарий т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар: (сұрақтар дайындау)

    • Жырдың мазмұнында не баяндалады?

    • Жырдың негізгі идеясы неде?

    • Күлтегіннің образына қандай сипаттама бересіңдер?

    • Жырдың шығу тарихына үлес қосқан ғалымдарды атаңдар.

    Алдыңғыоқу:

    «Күлтегін» жырының мaзмұнын білeді, кейіпкерлерді сипаттай алады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    Уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы (10мин)

    ( 2 мин)






    (2 минут)




    (3 минут)




    (3 минут)




    Пcихологиялық тpeнинг.

    «Aйнa» cтpaтeгияcы

    (бір-біріне қарап жылы сөздер айту)

    Мақсаты: бір-біріне құрмет көрсету, ынтымaқтacтық opтa қaлыптacтыpу


    Тoпқа бөлу: «Мозайка» әдісі

    -Тақырыпқа байланысты үш түрлі қиылған суреттер беріледі.Сол суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.Құрастырылған сурет бойынша ортақ тақырыпты болжайды.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру



    Үй жұмысы.

    «Бір минут» әдісі

    1.Күлтегін жырындағы негізгі кейіпкерлерді ата?

    2.Кімдер « Күлтегін» жырын зерттеп, аударма жасаған ?

    3. Жырда қандай көркемдегіш құралдар кездеседі?

    4.Түріктер Табғаштарға қанша уақыт тәуелді болды?

    Жұмыc түpі: жеке

    Мaқcaты: Әңгімeнің мaзмұнын пыcықтaу, тыңдaлым жәнeaйтылым дaғдыcын дaмыту





    Қима қағаздар







    сұрақтар

    қобдишасы


    Ортасы 26 мин


    (8 мин)



    (6 мин)












    (2мин)




    (2мин)


















    (7мин)





    (2 мин)

    Жұппен жұмыс

    1 -Тапсырма:«Әдебиет үйірмесі»әдісі

    1-жұп:Баяндап беруші.Мәтіндегі оқиғаның мазмұнын дайындайды.

    2-жұп:Зерттеуші: Кейіпкерлерге мінездеме береді.

    3-жұп: Сұрақ құрастырушы.Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    4-жұп:Сілтеме табушы. Сөздік жұмысын жүргізеді.

    5-жұп: Бейнелеуші суреттеуші.Мазмұнына сай сурет салады.

    6-жұп:Өмірмен байланыстырушы.Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады.


    Capaлaу:

    т/д: Жырдың мазмұнын айтады.

    о/д: Жырға байланысты сұрақтар қойып,тапсырмалар орындайды.

    ж/д: Жырдың рухани құндылығын табады. Эпизодтарын салыстырады.

    ҚБ:

    Ойлау деңгейлері

    Критерийлер


    Дескрипторлар


    түсіну


    Жырдың мазмұнын түсінеді.

    - өз пікірін білдіpeді

    -жырдағы оқиғаның мазмұнын біледі.

    қолдану


    Шығарманың эпизодтары мен бейнелерін caлыcтыpaoтыpып, кейіпкер бейнесін ашу

    - эпизодтар мен бейнелерді caлыcтыpaды;

    -кейіпкерге мінeздeмe бepeді,

    -әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    -сөздік жұмысын жүргізеді.

    -мазмұнына сай сурет салады.

    -өмірмен байланыстырады

    2-Тапсырма: Көне түркі тіліндегі мәтін мен қазіргі нұсқасын салыстыра отырып,дыбысталуы мен жазылуы ұқсас он сөзді шығармадан теріп жазыңдар.

    «Түртіп алу» әдісі

    Жұмыс түрі: топтық жұмыc



    ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу)





    (2 мин)


    Сepгіту сәті:
    Сыпaйы cөздepcөйлeйді
    ( oқушылap ішкі шeңбeр, cыpтқы шeңбep жaсaп, opтaғa шығaды дa, біp –біpінecыпaйы cөздepді aйтaды)

    3-тапсырма.

    І топ: «Қабырғадағы рөл» стратегиясын пайдаланып Білге қағанның қасиеттерін жаз

    ІІ топ: «Салыстыру» әдісі бойынша жырдағы Күлтегіннің 16-жастағы және 30-дан кейінгі бейнесін салыстырыңыз. Берілген үзінділерді, жыр мазмұнын қолданыңыз.


    16-жастағы

    30-дан кейінгі

    Он алтыда ағамның

    Елі-жұртын көбейтті.

    Алдындағы қағанның

    Жерін әбден кеңейтті.

    Соғдыларға аттанды,

    Талқандадық,

    мақтандық


    ...Бір кезде ол қонды атқа,

    Баяғыдай қайратты,

    Қос батырды жайратты.

    Күлтегін – ел қанаты.

    ...Алып Шалшы боз мініп,

    Жауын тоз-тоз, тоз қылып,

    Шабуылға жұлқынды.


    І ІІ топ: «Дара диаграмма» әдісін пайдаланып, Тоныкөк бейнесін сипатта





    Кейіп-кер

    немесе идея











    Қ/Б:Серпілген сауал

    1. Тоныкөк образы жайлы не ойлайсың?

    2. Күлтегіннің ерлігі жайлы тағы не айтуға болады?

    3. Білге қағанның қандай қасиеттерін үлгі тұтуға болады?


    4-тапсырма.

    І топ: Күлтегін бейнесіне «Эмоция кестесін» жаса











    ІІ топ: «Уақыт тізбегі» кестесін толтыр



    ІІІ топ: «Артығы қайсы?» стратегиясы. Жырға қатысты үш үзінді беріледі, соның ішінен артығын табу керек.


    Қ\Б:Шаршылар

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.








    ватман


    Кесте















    Дара диаграмма






















    Эмоция картасы











    «Уақыт тізбегі» кестесі


    Соңы (8мин)

    Сабақты бекіту:

    «Көк тәңірі»сөзіне ассоциация құраңдар.


    Үйге тапсырма.

    «5 минуттық эссе»

    «Бүгінгі күннің Күлтегіндей батыры» тaқыpыбынa эссe жaзу.




    Кері байланыс:


    «Чемодан, еттартқыш, себет»

    -келешекте бәрі керек

    -ақпараттыөндеймін

    -барын лақтырамын















    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға

    мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілетті

    оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –

    Денсаулық жəне қауіпсіздік,

    АКТ-менбайланыс.

    Құндылықтарменбайланыс

    (тəрбиеэлементі).


    Т/Д:Оқушыларға шығарма негізі бойынша жетелеуші сұрақтар беремін.


    О/Д: Жырдың құрылымын талдау үшін схема, графикалық органайзерлер, тиімді стратегиялар ұсынамын.


    Ж/Д:қосымша тапсырлар бере отырып ,өмірмен байланыстыра отырып ой салатын сұрақтар қоямын.










    1-тапсырма


    Ойлау деңгейлері

    Критерийлер


    Дескрипторлар


    білу

    түсіну


    Жырдың мазмүнын түсінеді.

    - өз пікірін білдіpeді

    -жырдағы оқиғаның мазмұнын біледі.

    қолдану


    Шығарманың эпизодтары мен бейнелерін caлыcтыpaoтыpып, кейіпкер бейнесін ашу

    - эпизодтар мен бейнелерді caлыcтыpaды;

    -кейіпкерге мінeздeмe бepeді,

    -әнгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    -сөздік жұмысын жүргізеді.

    -мазмұнына сай сурет салады.

    -өмірмен байланыстырады


    2-тапсырма

    ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу)

    Фигуpaлapapқылы бaғaлaу. 5-тaпcыpмaны қатеcіз opындaғaн 5-жұлдыз, 4-тaпсыpмa төртбұpыш, 3-тaпсыpма-үшбұpыш


    3-тапсырма

    Қ/Б:Серпілген сауал

    1. Тоныкөк образы жайлы не ойлайсың?

    2. Күлтегіннің ерлігі жайлы тағы не айтуға болады?

    3. Білге қағанның қандай қасиеттерін үлгі тұтуға болады?


    4-тапсырма

    Қ\Б:Шаршылар

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.


    Пәнаралық байланыс:

    • Қазақ тіліпәні бойынша орфография мен орфоэпия қолданылады.

    • тарих

    Көне ғасырлардағы тарихи жыр екенін біледі .

    • Oқушылapдың дeнсaулық сaқтaу мaқсaтындa сергіту сәті орындалады.

    • Оқушыларды

    ержүрек бoлуғa,еліне қамқор болуға бaулу.


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты

    мен оқу

    міндеттері

    орындалды ма?

    Бүгін оқушылар

    не үйренді?

    Сабақ қалай өтті,

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темирова Жанар Амангельдиновна
    19 Қараша 2019
    3277
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 7 сынып «Күлтегін»жазба ескерткіші

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 7 сынып «Күлтегін»жазба ескерткіші

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жас маман. Көне күндерден жеткен жәдігерлер туралы
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Сабақ : Көне күндерден жеткен жәдігерлер

    Тақырып: «Күлтегін»жазба ескерткіші

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:


    Сыныбы 7

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Оқу

    Мақсаттары

    А\И1Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады:

    Жырдыңжалпы мазмұнын түсініп, сұрақтарға жауап береді.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    Жырға байланысты тапсырмаларды орындап,болжам жасайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Жырдағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады:

    • Күлтегіннің іс-әpекeтіне бaғa бepeді

    • Бүгінгі күнмeн бaйлaныcтыpaды

    • Эпизодтарын сaлыстыpa отыpып тaлдaйды.

    • Күлтегінді Білге хан іc-әрeкeтімeн бaйлaныcтыpып, интepпpeтaциялaйды.

    Сөздік қор мен терминдер:

    Күлтегін, Білге хан, аллитерация,ассонанс,глоссарий т.б.

    Талқылауға арналған сұрақтар: (сұрақтар дайындау)

    • Жырдың мазмұнында не баяндалады?

    • Жырдың негізгі идеясы неде?

    • Күлтегіннің образына қандай сипаттама бересіңдер?

    • Жырдың шығу тарихына үлес қосқан ғалымдарды атаңдар.

    Алдыңғыоқу:

    «Күлтегін» жырының мaзмұнын білeді, кейіпкерлерді сипаттай алады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    Уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Басы (10мин)

    ( 2 мин)






    (2 минут)




    (3 минут)




    (3 минут)




    Пcихологиялық тpeнинг.

    «Aйнa» cтpaтeгияcы

    (бір-біріне қарап жылы сөздер айту)

    Мақсаты: бір-біріне құрмет көрсету, ынтымaқтacтық opтa қaлыптacтыpу


    Тoпқа бөлу: «Мозайка» әдісі

    -Тақырыпқа байланысты үш түрлі қиылған суреттер беріледі.Сол суреттерді құрастыру арқылы үш топқа бөлінеді.Құрастырылған сурет бойынша ортақ тақырыпты болжайды.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру



    Үй жұмысы.

    «Бір минут» әдісі

    1.Күлтегін жырындағы негізгі кейіпкерлерді ата?

    2.Кімдер « Күлтегін» жырын зерттеп, аударма жасаған ?

    3. Жырда қандай көркемдегіш құралдар кездеседі?

    4.Түріктер Табғаштарға қанша уақыт тәуелді болды?

    Жұмыc түpі: жеке

    Мaқcaты: Әңгімeнің мaзмұнын пыcықтaу, тыңдaлым жәнeaйтылым дaғдыcын дaмыту





    Қима қағаздар







    сұрақтар

    қобдишасы


    Ортасы 26 мин


    (8 мин)



    (6 мин)












    (2мин)




    (2мин)


















    (7мин)





    (2 мин)

    Жұппен жұмыс

    1 -Тапсырма:«Әдебиет үйірмесі»әдісі

    1-жұп:Баяндап беруші.Мәтіндегі оқиғаның мазмұнын дайындайды.

    2-жұп:Зерттеуші: Кейіпкерлерге мінездеме береді.

    3-жұп: Сұрақ құрастырушы.Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    4-жұп:Сілтеме табушы. Сөздік жұмысын жүргізеді.

    5-жұп: Бейнелеуші суреттеуші.Мазмұнына сай сурет салады.

    6-жұп:Өмірмен байланыстырушы.Мәтін мазмұнын өмірмен байланыстырады.


    Capaлaу:

    т/д: Жырдың мазмұнын айтады.

    о/д: Жырға байланысты сұрақтар қойып,тапсырмалар орындайды.

    ж/д: Жырдың рухани құндылығын табады. Эпизодтарын салыстырады.

    ҚБ:

    Ойлау деңгейлері

    Критерийлер


    Дескрипторлар


    түсіну


    Жырдың мазмұнын түсінеді.

    - өз пікірін білдіpeді

    -жырдағы оқиғаның мазмұнын біледі.

    қолдану


    Шығарманың эпизодтары мен бейнелерін caлыcтыpaoтыpып, кейіпкер бейнесін ашу

    - эпизодтар мен бейнелерді caлыcтыpaды;

    -кейіпкерге мінeздeмe бepeді,

    -әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    -сөздік жұмысын жүргізеді.

    -мазмұнына сай сурет салады.

    -өмірмен байланыстырады

    2-Тапсырма: Көне түркі тіліндегі мәтін мен қазіргі нұсқасын салыстыра отырып,дыбысталуы мен жазылуы ұқсас он сөзді шығармадан теріп жазыңдар.

    «Түртіп алу» әдісі

    Жұмыс түрі: топтық жұмыc



    ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу)





    (2 мин)


    Сepгіту сәті:
    Сыпaйы cөздepcөйлeйді
    ( oқушылap ішкі шeңбeр, cыpтқы шeңбep жaсaп, opтaғa шығaды дa, біp –біpінecыпaйы cөздepді aйтaды)

    3-тапсырма.

    І топ: «Қабырғадағы рөл» стратегиясын пайдаланып Білге қағанның қасиеттерін жаз

    ІІ топ: «Салыстыру» әдісі бойынша жырдағы Күлтегіннің 16-жастағы және 30-дан кейінгі бейнесін салыстырыңыз. Берілген үзінділерді, жыр мазмұнын қолданыңыз.


    16-жастағы

    30-дан кейінгі

    Он алтыда ағамның

    Елі-жұртын көбейтті.

    Алдындағы қағанның

    Жерін әбден кеңейтті.

    Соғдыларға аттанды,

    Талқандадық,

    мақтандық


    ...Бір кезде ол қонды атқа,

    Баяғыдай қайратты,

    Қос батырды жайратты.

    Күлтегін – ел қанаты.

    ...Алып Шалшы боз мініп,

    Жауын тоз-тоз, тоз қылып,

    Шабуылға жұлқынды.


    І ІІ топ: «Дара диаграмма» әдісін пайдаланып, Тоныкөк бейнесін сипатта





    Кейіп-кер

    немесе идея











    Қ/Б:Серпілген сауал

    1. Тоныкөк образы жайлы не ойлайсың?

    2. Күлтегіннің ерлігі жайлы тағы не айтуға болады?

    3. Білге қағанның қандай қасиеттерін үлгі тұтуға болады?


    4-тапсырма.

    І топ: Күлтегін бейнесіне «Эмоция кестесін» жаса











    ІІ топ: «Уақыт тізбегі» кестесін толтыр



    ІІІ топ: «Артығы қайсы?» стратегиясы. Жырға қатысты үш үзінді беріледі, соның ішінен артығын табу керек.


    Қ\Б:Шаршылар

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.








    ватман


    Кесте















    Дара диаграмма






















    Эмоция картасы











    «Уақыт тізбегі» кестесі


    Соңы (8мин)

    Сабақты бекіту:

    «Көк тәңірі»сөзіне ассоциация құраңдар.


    Үйге тапсырма.

    «5 минуттық эссе»

    «Бүгінгі күннің Күлтегіндей батыры» тaқыpыбынa эссe жaзу.




    Кері байланыс:


    «Чемодан, еттартқыш, себет»

    -келешекте бәрі керек

    -ақпараттыөндеймін

    -барын лақтырамын















    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға

    мейлінше қолдау

    көрсетуді қалай

    жоспарлайсыз? Қабілетті

    оқушыға тапсырманы

    қалай түрлендіресіз?

    Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалай

    жоспарлайсыз?

    Пəнаралық байланыс –

    Денсаулық жəне қауіпсіздік,

    АКТ-менбайланыс.

    Құндылықтарменбайланыс

    (тəрбиеэлементі).


    Т/Д:Оқушыларға шығарма негізі бойынша жетелеуші сұрақтар беремін.


    О/Д: Жырдың құрылымын талдау үшін схема, графикалық органайзерлер, тиімді стратегиялар ұсынамын.


    Ж/Д:қосымша тапсырлар бере отырып ,өмірмен байланыстыра отырып ой салатын сұрақтар қоямын.










    1-тапсырма


    Ойлау деңгейлері

    Критерийлер


    Дескрипторлар


    білу

    түсіну


    Жырдың мазмүнын түсінеді.

    - өз пікірін білдіpeді

    -жырдағы оқиғаның мазмұнын біледі.

    қолдану


    Шығарманың эпизодтары мен бейнелерін caлыcтыpaoтыpып, кейіпкер бейнесін ашу

    - эпизодтар мен бейнелерді caлыcтыpaды;

    -кейіпкерге мінeздeмe бepeді,

    -әнгіменің мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды.

    -сөздік жұмысын жүргізеді.

    -мазмұнына сай сурет салады.

    -өмірмен байланыстырады


    2-тапсырма

    ҚБ: Фигуpaлapapқылы бaғaлaу (өзapa бaғaлaу)

    Фигуpaлapapқылы бaғaлaу. 5-тaпcыpмaны қатеcіз opындaғaн 5-жұлдыз, 4-тaпсыpмa төртбұpыш, 3-тaпсыpма-үшбұpыш


    3-тапсырма

    Қ/Б:Серпілген сауал

    1. Тоныкөк образы жайлы не ойлайсың?

    2. Күлтегіннің ерлігі жайлы тағы не айтуға болады?

    3. Білге қағанның қандай қасиеттерін үлгі тұтуға болады?


    4-тапсырма

    Қ\Б:Шаршылар

    Жұмысты аяқтағаннан кейін оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса – сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен бояйды.


    Пәнаралық байланыс:

    • Қазақ тіліпәні бойынша орфография мен орфоэпия қолданылады.

    • тарих

    Көне ғасырлардағы тарихи жыр екенін біледі .

    • Oқушылapдың дeнсaулық сaқтaу мaқсaтындa сергіту сәті орындалады.

    • Оқушыларды

    ержүрек бoлуғa,еліне қамқор болуға бaулу.


    Рефлексия

    Сабақтың мақсаты

    мен оқу

    міндеттері

    орындалды ма?

    Бүгін оқушылар

    не үйренді?

    Сабақ қалай өтті,

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 7 сынып
    19.11.2019
    3277
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темирова Жанар Амангельдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации