Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Тігін машинасымен жұмыс істеу әдістерін жетілдіру
Тәрбиелілік: Тігім жүргізу кезінде ұқыптылыққа, зейінділікке, тігін машиналары мен жабдықтарын күтіп ұстауға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Желтоқсан 2017
1518
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Тігін машинасына арналған айлабұйымдар Білімділік: оқушыларды тігін машинасының айлабұйымдарымен таныстырып, олардың қолданылуы және машинаменен тігілетін тігіс түрлерін, тігін бұйымдарын тігуде тігіс түрлерінің қолданылуын таныстыру.Дамытушылық:Тігін машинасымен жұмыс істеу әдістерін жетілдіруТәрбиелілік: Тігім жүргізу кезінде ұқыптылыққа, зейінділікке, тігін машиналары мен жабдықтарын күтіп ұстауға үйрету.Сабақтың түрі: жаңа сабақСабақтың әдістері: ауызша, көрнекілік, сарамындық жұмыс жасау әдістері | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | Соңғы уақытта шығарылып жүргентігін машиналарында айлабұйымдар кешені бар. Олардың көмегімен еңбек сапасы мен өнімділігі арта түседі.Айлабұйымдар:бауды бүгіп тігуге арналған;қайырып тігетін табан;бүрме жасауға арналған табан;жасырын инешаншым жасауға арналған;шектеулі сызғышты табан;Бауды бүгіп тігуге арналған- бүгіп тігетін табанды әйелдерге және балаларға арналған бұйымдарды әрлеу кезінде қолданылады. Бау материалға қосылып тігілмейді, тігінші материалды қолымен қайырып ұстап, қайырманың ішіне қарай бауды бағыттап отырады.Қайырып тігетін табан- қиықтарды сырып тігуге және киімдердің, төсек жайманың бүктемелі тігістерін бастыра тігуде қолданылады.Бүрме жасауға арналған табан- әйелдер және балалар киіміні әрлейді. Бұл табан ол жағында көлденең оймасы бар, қысқа айлабұйым. Бірдей тегіс жиырылмалар жасауға және астыңғы матасына жиырылмалар жасалған екі қабатталған маталарды қосуға болады.Жасырын инешаншым жасауға арналған табан – бұйымды тез тігуге арналған, Олар көрінбей тұру үшін ұқыпты орындалуы тиіс. Алдымен мата қалдығына тігіп тексеру керек.Шектеулі сызғышты табан-алдыңғы тігім мен кейінгі тігімді параллель түсіру үшін қолданылады. Шектеулі сызғышты табанмен қатар түсітін тігістерді жүргізуге, шаршыларды мақталы бұйымдарды сырып тігуге болады. Оның көмегімен сыдырмалы түймені бастыра тігеді. Осы табандар арқылы тігімде түрлері жүргізіледі.Машина тігістері қолданылуына байланысты: біріктіру, шет және әрлеуіш тігіс болып бөлінеді. | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауЖұмыстың тақырыбы: Жөрмеу тігісін орындау технологиясыҮ. Кіріспе нұсқаулықТапсырманы орындауға оқушыға бағыт бағдар беруМатериалдар мен құралдар: жұмыс қорабы, өлшемі 15*5см мата құрағы,жиектеу тігісі үшін өлшемі, 15*3 см және жөрмеу үшін, 13*5 см қиғаш мата жолағы, тіптер, тігін машинасыЖұмыстың барысы: | ||
Рефлексия | |||
Үйге тапсырма | Әрлеу тігісін орнындап келу | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Тігіс түрлеріТақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | Машина тігістеріне терминологиялық түсінік беру : а) тігіс – бұл екі немесе көп бөлшектің тігіспен біріккен орны . ә) Айыра үтіктеп бекіту тігісі – бұйымның негізгі бөліктерін, сонымен қатар майда бөліктерін бір – бірімен біріктіру үшін оң беттерімен ішке қарай беттестіреді .б) Тігісті бір жаққа қарай жатқыза үтіктеп бекіту тігісі – белдің , бүрменің бөліктерін тігу үшін . Бөліктерді оң беттерімен ішке қарай беттестіреді .в) Жабық кесікті бүгіп тігу – бұл тігіс шеткі тігіске жатады. Бұйымның шетін өңдеуде қолданылады. Операция бастырып тігу деп аталады . | ||
Сергіту сәті | « Бір сабақ жіп » ертегісі бойынша « Салақтан олақ жаман » деген мақалды дәлелдеу . | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауДәптермен жұмысМашина тігістерін орындауға қойылатын талаптармен таныстыру: а) машина жіптерінің және иненің номерлері мата қалындығына сәйкес болу керек .ә) тігістікке қалдырылған қосымша иненің оң жақтан қалдырады.б) ішкі машина тігістері мата түсіне сәйкес таңдалады .в) машина тігісінің басы мен соңы бекітіледі .г) тігіс екі технологиялық картаның нұсқауына сәйкес болу керек .1. Сұрақ – жауап арқылы оқушылардың түсінігін тексеру .а) машина тігістерінің түрлеріә) біріктірулі тігістері не үшін қолданылады ?б) шеттік тігістер не үшін пайдаланылады ? | ||
Ой толғаныс | 2. Бекіту мақсатында практикалық жұмыс орындау .а) тігін машинасымен тігіс түрлерін орындап көрсету .ә) оқушылардың өздігінен тігіс түрлерін тігіп үйрету .б) жұмыс барысында техника қауіпсіздік ережесін сақталуы қадағалау және тігіс сапасына назар аудару .БББ кестесі | ||
Үйге тапсырма | Келесі сабаққа мата кесінділерін әкелу (қайшы, жіп). | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Тігін машинасымен жұмыс істеуге қажет техникалық талаптар Тақырыптың маңыздылығымен танысады, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренеді, тпсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | – Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.Кел, балалар, күлейік!Күлкіменен түлейік!Күлкі- көңіл ажары !Күліп өмір сүрейік! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Шарлар арқылы топтарға бөлу. | ||
Қызығушылықты ояту | Сабақ бастамас бұрын оқушыларға жұмбақ жасырамын.« Өзгеге киін деймін,өзім киінбеймін»(Жауабы: Тігін машинасы)Тігін бұйымдарын дайындауға арналған жабдықтардың ең негізгісі-тігін машинасы. Осы тігін машинасының шығу тарихына,жалпы құрылымына, құрлысына тоқтала өтейік.ХV-ғасырда Леонардо до Винчи –тігін машинасының жобасын ұсынды.1755 жылы Карл Вайзенталь – бір жіпті қол тігісін жүргізетін инесі бар машина ойлап тапты.1834 жылы Уолтер Хант-шөрнекті машина жасады. Бұл машинаның кемшілігі:астыңғы жіптің реттеуіші жоқ еді.1844-1845 жылы Элуос Хоу бір қалыпты жұмыс істейтін тігін машинасын ұсынды.1850-1851 жылы Исакк Зингедің күшімен 10 күн ішінде қазіргі замандағы машина түрлерінің негізі дүниеге келді.Зингер қол жетектеп бастап, аяқпен жүргізетін қондырғыны ойлап тапты.1870 жылдан бастап АҚШ- та «Зингер» фирмасы кеңінен етек жайды.1900 жылы Ресейдегі Подольск қаласында «Зингер»зауытын ашты.Онда шетелден әкелінген машина бөліктерінен тігін машинасын құрастырды.1917 жылдан кейін бұрынғы Кеңес елінде Подольск қаласында тұңғыш механикалық зауыты іске қосылды .Машиналардың сыртқы дизайны да ерекше әшекейленіп,фирманың белгісін жазатын болды.Тұрмыстық тігін машинасы өзінің құрылымы, техникалық мүмкіндігі және сыртқы көрінісі бойынша түрліше болып келеді.машинамен тіккен тігіс қол тігіске қарағанда ,жылдам орындалады әрі сапалы, біркелкі түзу, мықты болады. | ||
Сергіту сәті | «Қаражорға» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындауОқушыларға қолмен және машинамен тігілген тігістерді көрсетіп,артықшылығын айтып өтемін.Қолмен және машинамен тігілген тігістерді салыстыру. Тігін машиналарыҚол жетекті Аяқ жетекті Электр жетекті Тұрмыстық тігін машиналарыҚол машинасы Механикалық машинасыЖұмыс істеуге ең ыңғайлысы электр жетектісі: ол тез жүреді және басқарылуы оңай.Мұндай машина түрлері түзу тігістен басқа ,ирек тігісті де орындайды. Сонымен қатар арнайы қондырғыларды қою арқылы түрлі операциялар жасайды. Қазіргі кезде тігін фабрикалары жылдамдығы жоғары өндірістік машиналармен жабдықталған. Өндірістік тігін машиналары Әмбебеп Жартылай автоматты Арнайы Мысалы: әмбебап түзу тігіс қана жүргізеді, жартылай автоматты машиналар түйме, түймелік теспесін тігеді, арнайы машиналар ашық қиықтарды ілмектеп торлап тігеді. ХХІ—ғасыр тігін машиналарына үлкен талаптар қоя бастады. Бұл талаптарға қазіргі заманғы бағдарламамен басқарылатын жаңа машиналар сәйкес келеді.Жаңа машиналар жәй ғана тігін машиналары болып қана қоймай, тігу білетін машина- компьютерлер болып табылады. Соңғы кезде әсемдік және арнайы тігістер орындай алатын машиналар пайда болды.Мысалы,ине механизмдері мен мата жылжытқышы бағдарламалық құрастырмалы басқарылатын машинаны алайық.Автоматты басқару күрделі суреттер мен қажетті тігістер жасауға көмектеседі.Дисплейде тігістер мен өрнектердің бейнесі көрініп тұрады. Саусағыңды тигізіп,қалаған өрнекті таңдауға болады. Егерде қате кететін болса, машина оны да көрсетеді. Машина кестеге арналған суретті үлкейтеді немесе кішірейтеді, түрлі түске кестелейді, композициясын құрайды. Сарамандық жұмыс.Тігін машинасын жұмысқа дайындау.Сарамандық жұмысты қауіпсіздік ережелерін еске түсіруді бастаймыз.Жұмыстың орындалу реті:-бөлшектердің атауын білу- олардың қолдануы-жіпсіз тігіп үйрену- жоғары және төменгі жіптерді ауыстыру(жіп ауыстырып жаттығу)- тігіп көру(жіптартқыш, жіп бағыттағыш,жоғарғы жіптің керілуін және инешаншым ұзындығын реттегіш сияқты бөлшектерге оқушылардың назарын аудару) Әр оқушыға жеке нұсқау беріліп, қателіктері түзетіліп отырылады.Жұмыс уақытындағы техника қауіпсіздігініңталаптарыЖабдық іске қосылып тұрған кезде:1) дұрыс қойылмаған матаны, немесе басқа жартылай фабрикатты түзетуге;2) тесмаларды түзетуге және кигізуге;3) жабдықты тазалауға, майлауға және ондағы кез - келген олқылықтарды жоюға;4) жабдықты қараусыз қалдыруға, қоршауды алуға, оларға сүйенуге және мініп тұруға, сондай - ақ машинаның қозғалыстағы бөліктеріне жақындауға жол берілмейді.Жұмыс аяқталардағы техника қауіпсіздігініңталаптарыҚызметкер жұмыс аяқталарда:1) машинаны тоқтатады, басқарудан ажыратады;2) жұмыс орнын тәртіпке келтіреді және орындалған жұмыстың жай - күйі туралы күнделікке жазып машинаны шеберге тапсырады;3) жалпы енгізу өшіргішін сөндіреді;4) арнайы киімді, арнайы аяқ - киімді және жеке қорғаныс құралдарын шешіп жеке шкафқа қояды.Апаттық жағдайлардағы техника қауіпсіздігініңталаптарыАпаттық ахуалдар мен жазатайым жағдайлар кезінде "тоқта" түймешесін басу немесе жалпы енгізу өшіргішін сөндіру арқылы машинаны дереу тоқтату керек.Жабдықты электр желісінен ағыту мынадай жағдайларда дереу жүзеге асырылады:1) қозғалтқыштан немесе оның қозғалыс реттеуші аппаратурасынан күйік, түтін немесе от иісі шыққан кезде;2) моторлар мен жабдықтар ұшқындаған кезде;3) қатты діріл кезінде;4) электрэнергия беру тоқтаған кезде. | ||
Рефлексия | Тігіп болған оқушыларға сабақты бекіту мақсатында карточкалар таратылады.Кесте толтырылады, өз ойын жазып мұғаліммен бірге талқылайды. Екі жақты күнделік стратегиясы | ||
Үйге тапсырма | Мазмұндау | Күнделіктеріне жазып беремін | |
Бағалау | Бағалау парақшасын толтырады. | ||
Кері байланыс | Бағалау парақшаларын толтыру.Смайликтер арқылы кері байланыс орнату | Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
Оқу ісінің меңгерушісі:
Пәннің аты | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім |
Сабақтың атауы | Иық бұйымдарын конструкциялау және модельдеуБілімділік: Оқушыларды иық бұйымдары түрлері және сиппаттамасымен, киімге қойылатын талаптармен, сән тарихымен таныстыру, киім силуэті мен стилі туралы түсінік беру, сызба тұрғызу туралы теориялық білім беру.Дамытушылық : эстетикалық талғамы мен ұйымдастырушылық ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық іс-әрекеттерін қалыптастыру. Еңбек пәніне қызығушылықтарын арттыру.Тәрбиелік : оқушыларды әдемілікке, сәндікке, ұқыптылыққа, үнемділікке тәрбиелеу, жүйелі еңбекке баулып, эстетикалық тәрбие беру. | ||
МақсатыКүтілетін нәтиже | |||
Психологиялық ахуал | Психологиялық дайындық«Жүректен - жүрекке» шеңбері– Әрбір еркелетіп айтатын есім гүлге ұқсайды. Гүлдердің бәрі әдемі: раушан да, қызғалдақ та, бәйшешек те – бәрі де өзінше керемет, бәрі де адамға қуаныш сыйлайды. Біздің есіміміз де осындай керемет! | Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. | |
Топқа бөлу | Геометриялық фигуралар үлестіріледі | Оқушылар таңдаған фигураларына сай топтарға бөлініп отырады. | |
Қызығушылықты ояту | |||
Сергіту сәті | «Халықтар» биі | ||
Жаңа сабақ | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |