Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
28 мин.
|
Мұғалім оқушыларға жаңа
сабақпен және сабақтың мақсатымен
таныстырады.
№1-тапсырма.
Топтық жұмыс.
1-топ. «Обал»
тобына семантикалық карта
ұсынылады.
Бұл тапсырмада
кейіпкерлердің сөзін табады.
Кейіпкерлер
сөзі
|
Ана
|
Әке
|
Жылқышы
|
Тәуіп
шал
|
-Мана күндіз тәуіп шал не
деп кетті
|
|
|
|
|
Аққумен баланы
аластаңдар
|
|
|
|
|
-Апыр-ай, қалай барам, қалай
барам?!
|
|
|
|
|
Жалғызыңнан артық па, жалған
бәрі!
|
|
|
|
|
-Ей, кімсіз? Тірісіз бе?
Жаныңыз бар ма?
|
|
|
|
|
2-топ. «Сауап» тобына
шығармадан аққудың
әсемдігін суреттейтін қатарды тауып жазып, ондағы әдебиет
теориясына тән троптарды табыңдар.
3-топ. «Парыз» тобына композициялық талдау
беріледі.
Бұл талдауда аталған топ мүшелері
|
Оқушылар
тыңдайды.
«Обал» тобы өздеріне
ұсынылған тапсырманы орындайды. Яғни, семантикалық картада берілген
кейіпкерлер сөзінің авторын анықтайды.
«Сауап» тобы шығармадан
аққудың әсемдігін суреттейтін қатарды тауып жазады, ондағы әдебиет
теориясына тән троптарды табады.
«Парыз» тобы шығармаға
компазициялық талдау жасайды.
|
Дескриптор:
Жалпы
- 3 балл.
-Семантикалық картада берілген кейіпкерлердің сөзін
анықтайды.
- шығармадан аққудың
әсемдігін суреттейтін қатарды тауып жазады, ондағы әдебиет
теориясына тән троптарды табады.
- шығармаға компазициялық
талдау жасайды.
|
8-сынып
оқулығы,
жұмыс
дәптері. ДК
экраны
|