Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
8.3.2.3 Екінші дүниежүзілік соғыстың себептерін,
сипаты мен салдарын талдау;
8.2.4.3 тарихи оқиғаларға түсіндірме бере
отырып, әскери ғылым мен техниканың және соғыс стратегиялардың
рөлін бағалау
|
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі тексеру
Өткен білімді еске түсіру
|
Ой
шақыру: Оқушылардың сабаққа ынтасын
ояту мақсатында серена ойнатып соғыстың суық ызғарын бір мезетке
таныту .
-Бүл серена нені білдіреді?
Сіз не білесіз? Соғыстың дауысы құлаққа жағымды
ма?
Дей келе саққты бастап кету
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын таныстыру
.
Сабақтың мақсаттарын, бағалау критерийін және
тарихи түсінігін талқылау.
|
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы
Бейне матерялды көрсету
|
Жаңа білім
|
Мәтінмен жұмыс
Мәтінді оқып, неге «Барбаросса жоспары» Гитлердің
басты сәтсіздігі деп аталатынын ойлаңыз.
Барбаросса жоспарының фрагменттері және «фашистік
армия КСРО-ға қарсы соғысты қандай мақсатпен бастады?» деген
сұраққа жауап береді.
1 тапсырма
Бейне материялдағы
ақпарттарға талдау жасап ,сұрақтарға жауап
береді.
2
тапсырма.ҰОС шайқастары туралы
ақпаратты ұйымдастырушы жасаңыз, онда мыналарды
көрсетіңіз:
3
тапсырма. «КСРО-ның Германияға қарсы
соғысы Ұлы Отан деп аталады ...» тақырыбына эссе
жазыңыз.
1945 ж. бірінші Жеңіс шеруінің бейнеролигін
көру
Сөйлемді аяқтаңыз: 9 мамыр Жеңіс Шеруі
.............. символы
|
Оқушылар
Ұлы
Отан
соғыс кезіндегі ірі шайқастардың тарихи
маңызын,Ұлы Отан соғыс кезіндегі кеңес жауынгерлерінің ерлік
дәрежесін анықтайды.
Оқушылар
Ұлы
Отан
кезіндегі КСРО-ның адам және материалдық
шығындарын бағалайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Фашистік Германияның КСРО-ға қатысты
жоспарларынан 2-3 тармақты көрсетеді-Ұлы Отан
соғыс кезіндегі ірі шайқастардың тарихи маңызын
анықтайды,соғыс кезіндегі кеңес жауынгерлерінің ерлік дәрежесін
анықтайды,сонымен қатар соғыс кезіндегі партизандық соғыстың 2-3
ерекшелігін анықтайды
КСРО-ның адам және материалдық шығындарын
бағалайды
|
Ақпарттық материялдар
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау
«Оқушы
үні» арқылы оқушылар сабақ қорытып
ала өз ойларын айтады.
Үйге тапсырма
«Кеңес Одағының фашистік Германияға қарсы соғысын
Отандық деп атауға болады, өйткені ...»
|
Сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
«Ең үздік жауап»
|
Ақпараттық карточка
|
Кері байланыс
|
«Микрафон» әдісі арқы оқушылыр жетікен
жетістіктерімен кемшіліктерін айта алады.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі
келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|