Материалдар / Ашық сабақ. 8 сынып. "Оттек аллотропиясы және озон"

Ашық сабақ. 8 сынып. "Оттек аллотропиясы және озон"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы "Оттектің аллотропиясы және озон". Сабақ жоспарында оттектің аллотропиялық түр өзгерісі - озонның физикалық қасиеттерін сипаттау, тұрақсыз қосылыс, тез ыдырап, оттекке айналуы және күшті тотықтырғыш екенін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
667
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы. Оттектің аллотропиясы және озонСабақтың мақсаты:БілімділікОттектің аллотропиялық түрөзгерісі – озонның физикалық қасиеттерін сипаттау, тұрақсыз қосылыс, тез ыдырап, оттеке айналуын және күшті тотықтырғыш екенін түсіндіру.Дамытушылық: табиғатта таралуын, пайдалы жақтарын айту, логикалық ойларын дамыту.Тәрбиелік: ғылымға, пәнге қызығуға тәрбиелеу.Құрал-жабдықтар: оттек пен озон молекулаларының модельдері.Сабақтың түрі: аралас сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру.Сабақ барысы:
  • Ұйымдастыру кезеңі.
  • Өткенді қайталау
1.Берілген формулалардың оксидтерді теріп жазып, аттарын атаңдар.H2SO4 , Al2O3 , NaOH, K2SO4 , SiO2 , CH4 , MgONaClSO2 , KNO3 ,Fe2O3 , SiO2 ,SiH4 , KOH.H2SO3 ,KCl, H2O, CH4 , P2O5 , NaOH, ZnO.CO2 , Na2SO4 , KNO3,CaO, HCl, Cu, KOH.2. Мына сызбанұсқа бойынша реакция теңдеулерін жазыңдар:1-нұсқа 2-нұсқаMg→MgOZn→ZnON2 →N2О5 Al→Al2O3Na→Na2O H2→H2O3. Жаңа сабақты түсіндіру1.Оттектің аллотропиялық түрөзгерісіозон.ФормуласыО3 грекше «озо» - иісті газ деген ұғымды білдіреді.,Т(көкшілдеу)(өзінетәнерекше), Н2О-да аз ериді, Т=-1120С, Т=-1930С, О2-ден 1,5 есе ауыр. Күшті тотықтырғыш, бояғыш заттарды түссіздендіреді, Оны қолдану арқылы ауыз су мен ағын судағы, бөлме ауасындағы бактерияны жояды.Озон электр зарядтарының әсерінен табиғатта найзағай ойнағанда және ормандарда қылқанды ағаштардың шайыры тотыққан кезде пайда болады.Найзағай жаңбырдан соң шығатын ерекше иісозонға тән.Тұрақсыз қосылыс: О3 → О2 + ОО + О → О2Аллотропиялық түр өзгерісі дегеніміз не? Анықтама беру.О3 + 2КІ + Н2О = О2 ↑+ І2↓ + 2КОНОзоны бар ауаны калий иодиді ерітіндісіне жіберсе иод бос күйінде бөлінеді. Жаңбырдан соң ауада озон мөлшері 0,00001% болғанның өзінде ауаны тазартып, таза оттекпен демалуға мүмкіндік туады.Озон шамамен 25км биіктікте жер бетіндегі ауа атмосферасын түгелдей қоршаған 2-3 мм қабатша түрінде болады. Атмосферадағы озон қабатының қызметі ерекше, ол Күннен келетін ультракүлгін сәулені жұтып, оның күйдіргіш әсерін азайтады.

4. Бекіту
  • Аллотропия, аллотропиялық түр өзгерісі дегеніміз не?
  • Не себепті оттекті тотығу процесінде, ал озонды бактерияны жою үшін пайдаланады?
  • Озонның түзілуі және оның табиғаттағы маңызы қандай?
  • Озонды лабораторияда қалайалуға болады?


Үйгетапсырма беру: §25. 6,7 жаттығу.



































Сынып:8Сабақтың тақырыбы. Жану және баяу тотығу.Оксидтер. Химиялық реакциялардың жылу эффектісі.Термохимиялық теңдеулер.Сабақтың мақсаты.Білімділік: Оксидтермен, жану және баяу тотығу,экзотермиялық,эндотермиялық реакциялар ұғымымен таныстыру.Дамытушылық: Оксидтердің формуласын құрастырып, аттарын дұрыс атауға дағдыландыру.Тәрбиелік: ғылымға, пәнге қызығуға тәрбиелеу.Күтілетін нәтиже :Оксидтердің химиялық формуласын құруды,халықаралық жүйе бойынша аталуын, химиялық реакцияның жылу эффектісін есептеп шығаруды үйренеді .Көрнекілігі:. Тірек сызба,кесте,оқулық.Сабақтың түрі:АраласСабақтың әдіс-тәсілі:сұрақ-жауап,есеп шығару,баяндау.Сабақ барысы:І.Ұйымдастыру.Оқушыларды сабаққа дайындау .Психологиялық дайындық.ІІ.Үй тапсырмасын тексеру:Өткен сабақты қайталау мақсатында оқушыларға тапсырма беруге болады:. 1. Неліктен оттегі газы суды ығыстыру арқылы жиналады?
  • Неліктен оттегі газы ауаны ығыстыру арқылы жиналады?
  • Зертханада оттегін қандай приборд асақтайды?
  • Оттегін зертханада қандай заттардан алады?
  • Өнеркәсіпте оттегін қалай алады?
  • Калий перманганатынан алу реакция теңдеуін жаз.
  • Калий хлоратынаналу реакция теңдеуін жаз.
  • Өршіткі дегеніміз не? ,
Логикалық кесте :

Көміртегі КүкіртОттектің химиялық қасиеттеріФосфор Темір

ІІІ.Жаңа тақырыпты түсіндіруЗаттың оттекпен әрекеттесуі тотығу деп аталады.Me+O2= Me OБе+ O2= БеOЭ+O2= ЭOЭO-Оксидтердің жалпы формуласы.Мысалы:2Cu+O2=2CuOОксидтердіңаталуы

1.Валенттілігін көрсету 2.Грек сандарын қолданып атауCuO-Мыс(ІІ)оксиді 1-моно,2-ди,3-три,4-тетра,т.бCuO-мыс моно оксидіОксид-екі элементтен тұратын оның 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ