Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып "Қызыл кітапқа" енген жануарлар.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ашық сабақ 8 сынып "Қызыл кітапқа" енген жануарлар.
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 8 сыныпқа арналға "Қызыл кітапқа енген жануарлар" тақырыбындағы ашық сабақтың қысқа мерзімдік жоспары. Жоспарда сабақтың тақырыбын толықтай ашылуы үшін және оқушылар толықтай түсінуі үшін бірнеше әдіс-тәсілдер көрсетілген.
Өткен тақырыптар бойынша
білім, білік, дағды қалыптастыру
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары:
8.5.1.1.Тірек сөздер мен
ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау.
8.1.6.1- тыңдалым
материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып,
дәлелді жауап беру.
8.2.5.1- пікірталасқа
қатысушылар берілген тақырып бойынша өз пікірлерін сенімді дәлелдеу
және қойылған сұрақтарға еркін жауап беру.
Сабақтың
мақсаттары:
Барлық
оқушылар: 1) мәтіндегі негізгі
ақпаратты анықтайды; 2) тыңдалым материалдарының мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап береді.
Көптеген
оқушылар: 1) мәтіндегі негізгі
және қосымша ақпаратты анықтайды; 2)берілген сұрақты дұрыс түсініп,
лайықты жауап беру, шағын диалогке
қатысады.
Кейбір
оқушылар: 1)мәтіндегі негізгі және қосымша
ақпаратты анықтайды, түсінеді; 2) Берілген сұрақтарға, тақырыпқа
сәйкес жауап айта біледі.
Сабақ
кезеңі\Уақыты
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
Оқушының
іс-әрекеті:
Бағалау:
Ресурстар:
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу
сабаққа дайындық;
Бейнематериал
тамашалау;
Сабақтың тақырыбын
болжау,мақсаттары мен бағалау
критерийлерімен танысу.
.
Бүгінгі сабақ
тақырыбын рольдік ойындар арқылы
ашу.
1
-"Зерттеушілер"-аялдамасы . Зерттеп, өмірмен
байланыстырады.
2
-"Баяндамашылар"- аялдамасы.«Қызыл кітап»
туралы баяндайды.
3-"Суретшілер"-аялдамасы.Тақырып бойынша
сурет салады немесе суреттерге түсінік
береді..
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқу құралдарын
әзірлейді.
Өз еріктерімен топқа бөлініп
отырады.
Мақсаты:Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Бейнематериал
Сабақтың
ортасы
Қалыптастырушы
бағалау:
Сабақтың
соңы
5
минут
«Ақылды
микрофон»стратегиясы арқылы оқушылармен
сұхбат.
Аң құстардың, өсімдіктердің
қорықта болу себебі туралы не
ойлайсыздар?
Сирек кездесетін жануарлар,
құрып бара жатқан өсімдік түрлері туралы не
білесіздер?
Қызыл түс нені
білдіреді?
«Қызыл кітап» не үшін керек
деп ойлайсындар?
\Оқушылардың жауабы
тыңдалады\
Бұл видео
(слайд) не туралы? Біздің сабақтың тақырыбы қандай? Сабақтың
мақсатын айту.
Мұғалім
сөзі:
Қызыл кітап қауіптің дабылы
және тірі табиғатты сақтау үшін күрестің
нышаны.
1948 жылы дүниежүзінің
ғалымдары халықаралық табиғатты қоғау одағын
құрды.
Бұл одақ жойылып бара жатқан
жануарлар туралы тұңғыш кітап шығарды. Кітап деректердің " Қызыл
кітап" деп аталады. "Қызыл кітап" деген атауды ағылшын зеттеушісі
Питер Скотт ұсынды.
Оқылым алдындағы
жұмыс
Берілген суреттер бойынша
ақпаратты тақырып атауын болжа.
Суреттерге қарап, мәтінді
әңгімелеу.
\Қар барысы, қарақал, қызыл
қасқыр,ақбөкен, үкі\
Дескриптор: Берілген сурет
бойынша негізгі ақпаратты анықтайды, тақырыпты болжайды, мәтінді
әңгімелейді.
Сергіту
сәті
Көбелек те, гүл де
бір
Қызыл-жасыл күллі
өңір.
Аспан төрі ақша
бұлт,
Бау-бақшада барша
жұрт.
Саңқылдаған саз
әні,
Көлде құстың
базары
Оқылым алды
жұмыс.
Сөздікпен жұмыс:Жаңа
сөздермен таныстырады,аудармасын айтады,оқиды,оқушыларға
қайталайды,сөздік дәптермен жұмыс
жасатады.
Дескриптор:-жаңа сөздерді
үйренеді;
-сөздік жұмысын
жүргізеді;
құжат-документ
сирек
кездесетін-редкие
құрып бара
жатқан-исчезающие
енгізілген-занесены
сүтқоректілер-млекопитающие
жойылу қауіпі
төнген-на грани
исчезновения
Мәтінмен
жұмыс
\ Мұғалім мәтін
ұсынады\
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
1 -
тапсырма
Мәтінді жеке оқу,
жұпта әңгімелеу..
2-тапсырма
«Маңыздылық
аймақ» тәсілі
«Қазақстанның Қызыл кітабы»
алғаш рет 1978 жылы шықты
«Қызыл кітап»деген атауды
ағылшын ғалымы Питер Скотт ұсынды.
Әрбір тіркелген жануарлар
суреті, Қазақстанның аумағында таралу картасы және ол туралы
ақпарат көрсетілген.
Олар азайып барады.
Қазір олар қорғауға алынған.
3-
тап
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз