Сабақтың
басы
Қызығушылық
ты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне
тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға
шабуыл»
әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
«Сәйкестендіру»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру
тапсырмасын
орындайды.
Шалкиіздің өмірі туралы не
білесіңдер?
Шалкиіз толғауындағы Би Темір
туралы
қандай ақпарат
білесіңдер?
Жыраудың би Темірге арнаған
неше толғауы бар?
Жыраудың басқа қандай
өлең,толғауларын білесіңдер?
Шалкиіз шығармалары алғаш
қағаз бетіне қашан түсті?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптас
тырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға
«Жарай
сың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталан
дыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
1
-тапсырма.
Толғау идеясы мен пафосын
анықтаңыздар
Оқушылар топпен берілген
сұрақтарды талдайды. 1-топ
Жырау нөсер жауын
алдындағы түнерген аспанды, көкшіліден соққы жеген аққу құстың
жайын неліктен сөз етеді? Өз басындағы жағдай осы құбылыспен
қаншалықты байланысты, яғни, алыстан орағытып келіп нені меңзеп
отыр?
2-топ. Екінші шумағында
өзі үшін Би Темір кім еді, үшінші шумағында Би Темір үшін өзі кім
еді, намысына тигенде ашуға бой алдыруы Толғаудағы би Темір
бейнесінмен жыраудың өз бейнесін қалай
берген?
3 топ. Неліктен Шалкиіз
өз дәуірі үшін бітім-болмысы бөлек ерекше
тұлға екенін қай жыр
жолдарынан көруге болады?
|
Оқушылар толғаудың сюжеттік
желілелерін, автор қолданған сөздердің әсерін
«Ойлан,
жұптас,бөліс» әдісі арқылы мәселені
талқылап,
идеясы мен пафосын
анықтайды
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
Толғауды оқып,мазмұнын
түсінеді-1
Сұрақтарға жауап
береді-1
Толғау идеясын
анықтайды-1
Пафосын
анықтайды-1
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК,
т.б..
https://youtu.be/-nuPN-RQPA0
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
Бағалау
|
2-тапсырма Толғау пафосын ұлттық мүдде
тұрғысынан талдаңыздар
Алп, алп басқан, алп
басқан
Арабы торым
өзіңсің,
Жазылы, алтын, қол
кескен
Алдаспаным
өзіңсің!
Білерді білмес не
демес,
Сұлтан ием, сен
менің
Бармай тапқан
Қағбамсың!
...................................
Ақылсыз
достыдан
Ақылды дұспан
артық-ты,
Дұспаныңнан бір
сақын.
Елі ішінде
айқасып,
Ойнап жүрген достарыңнан мың
сақын
...................................
Жоғары қарап оқ
атпа,
Жуық түсер
қасыңа.
Жаманға сырыңды қосып сөз
айтпа,
Күндердің күні
болғанда........
3-тапсырма
Толғауда көтерілген
мәселені анықтап,өз
көзқарастарыңды
мәтіннен үзінді келтіре
отырып дәлелдеңдер.
Үйге
тапсырма:
Шалкиіз жырауға толғаудан
алған әсерлеріңмен бөлісіп,хат
жазыңдар
Рефлексия:
Не қиын
болды?
Нені жетілдіру
керек?
Не құнды
болды?
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Оқушылар «Т кестесі»әдісін
қолдана отырып ,берілген үзінділерді ұлттық мүдде тұрғысынан
талдайды.
3-тапсырма
Толғауда
көтерілген мәселелерді тауып,
мәселе
неге өзекті екенін
анықтайды.
Мәселе бойынша өз
көзқарастарын мәтіннен үзінді келтіре отырып
дәлелдейді.
|
Дескриптор: Жалпы – 4
балл.
Үзінділердің мәнін
түсінеді-2
Ұлттық мүдде тұрғысынан
талдайды-2
Дескриптор: Жалпы – 2
балл.
Толғауда
көтерілген мәселелерді тауып,
мәселе
неге өзекті екенін
анықтайды-1
Мәселе бойынша өз
көзқарастарын мәтіннен үзінді келтіре отырып
дәлелдейді-1
|
|