Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті
рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар
ұсыну
Топқа бөлу: Арнай
рандом платформасында жүзеге асады.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер
айтады;
Оқушылар
топтасады
1-топ
Бүрлер
2-топ Гүлдер
|
Қошемет сөздермен
ынталандыру.
Жарайсыңдар!
Сәттілік!
Бүгінгі сабақта тек
10балл
Өзін өзі бағалау
домбыра әдісі қолданады
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
"Жеті
қазына»
әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында
берілген тапсырманы ұжымдық талқылау.Өз
орнына орналастыр тапсырмасын ұсынады.
оқушылар тапсырманы бірлесіп орындайды Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
.
|
Бағалау
критерий:
-Өткен тақырыпты еске
түсіреді
-тақтаға бір біреуден
шығып берілген белгідегі сандардың дұрыс жауабын
белгілейді.
-түсініктеме
береді
|
Дескриптор:
-Мүктің құрылысын
көрсетеді
-құрылысын
атайды
-түсініктеме
береді
Барлығы
-1балл
Бағалау домбыра
|
презентация
https://learningapps.org/watch?v=pirkykuwj23
|
Сабақтың ортасы мағынаны
түсіну
|
«
Суретті сөйлет» әдісі
арқылы оқушыларға әртүрлі өсімдік түрлерін
ұсынады. Жаңа тақырыпты ашады
"Стопкадр"
әдісі
Оқушыларға жаңа
тақырыпқа
байланысты бейнеролик
көрстетіледі, белгілі бір уақытта
тоқтатылып,
білім алушылар өз ойларын
білдіреді.
|
Бағалау
критерий:
-Берілген суреттен өзіне таныс
өсімдіктерді атайды?
-Берілген сызбаға
орналастырады
-Олардың бір-бірінен
ерекшеліктерін түсіндіреді
Бейнекөрсетілімді
мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин
сөздердің анықтамасын даптерге жазып
алады.
|
Оқушылардың жауабына қарай
мұғалімнің бағалауы жүзеге
асады.
Жарайсың!
Керемет!
Алғырсың!
Есте сақтау қабілетің
жоғары!
-Өсімдіктің түрлерін
сипаттайды
- таныс емес
өсімдіктерді көрсетеді
-сызбаға
түсіреді
|
презентация
с
уреттер, сызба кагаздар
https://youtu.be/LDz7X30WNgM
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану
|
Ойлан,
бөліс,
бірік "әдісі
1- топ Бүрлер
Ашықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін сипаттайды
2-топ Гүлдер
Жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін сипаттайды
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
- Оқушылар бірлесіп сызба
сызады;
-Тапсырманы
сипаттайды.
Бағалау мұғалім каспийбонустар
береді
|
|
Сабақтың ортасы мағынаны
талдау
|
Функционалдық
сауаттылығын қалыптасытру тапсырмалары
ұсынылады
Танымал сүйікті
-
шырша
Қ
ылқанжапырақты өсімдіктер жүздегенжылдықтардың ішінде ерекше
үлгілерімен адамдарға ерекше әсер қалдырады: Швециядағы «Ескі
Тикко» шырыны (9 мың жылдан астам),
АҚШ-тағы қарағай Метуселасы (шамамен 5 мың). Жер шарында барлығы 20-ға жуық қылқанжапырақты ағаш бар. Суреттерге қарай отырып шыршаның түрлерін
сәйкестендір.
|
Бағалау
критерийі
-Берілген мәтінді
оқиды
-Сәйкестендіру
тапсырмасын орындайды
-ерекшелігін
сипаттайды
|
Дескриптор:
-сәйкестігін
табады-2балл
-ерекшелігін сипаттап
береді-2балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/54674765
|
Сабақтың ортасы мағынаны
жинақтау
|
«Тапсырмалар алаңы»
бөлімінде мағынаны жинақтау үшін жұптық тапсырмалар
ұсынады
оқушаларды топта жұптастырып кестемен жұмыс
жасатады
Сәйкестігін тауып,
айырмашылығын түсіндіреді
|
Бағалау
критерий
-Берілген тапсырманығ
мағынасын жұптасып
талқылайды
-сәйкестігін
табады
Кілтті сөздерді өз
орнына қояды
|
Дескриптор:
-Ашықтұқымдылар мен
жабықтұқымдыларды белгілерін
ажыратады
-кестені
толтырады
Барлығы
3балл
|
|
Сабақтың ортасы мағынаны
бағалау
|
Бекіту үшін Биологиялық
диктант ұсынады
Жеке жұмыс орны
алады
«Биологиялық диктант» әдісі
1.Жыныс жасушалары түзілгенге
дейін аталық бүр мен аналық бүрде ----------
------------------процесі жүреді. 2.Алдымен жаңадан пайда болған
бүрлерде мейоз жолымен -----------------жасушалар түзіледі.
3.Аталық бүрлерде анағұрлым ұсақ болады, сондықтан оларды
---------------------------, ал аналық бүрлерді бұл гаплоидты
жасушалар ірілеу болғандықтан -------------------------- --деп
атайды. 4.Аталық гаметалары-спермийлер --------------------------
болады. 5.Аналық гаметалар –аналық --------------- түзіледі. 6.Ал
гүлді өсімдіктердің тіршілік циклі ашықтұқымдыларға өте ұқсас
болады. 7.Бірақ та аталық гаметалар -тозаңқапта, аналық гаметалар
–түйінде дамиды. 8.Түйіндер де, тозаңқаптар да бүрде емес, гүлде
болады. 9.Тозаңқаптың тозаң түтікшелерінде
-------------------------------- және
-------------------------------------- үдерісі жүреді. Қажетті
сөздер: микрогаметогенез, спорогенез, тозаңқабында, гаплоидты,
мегаспоралар, бүрде, микроспорогенез,
микроспора
|
Бағалау
критерий
-Берілген тапсырманығ
мағынасын түсінеді
-қалып қойған сөздерді
қажетті сөздерден алып
орналастырады
|
Дескриптор:
-Аталық аналық бүрлерді
атайды
-Гүлдің өсімдіктердің
тіршілік циклін дұрыс жазады
Тозаңдарды
ажыратады
Барлығы
-2балл
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Кері
байланыс
43-45
мин
|
Кері байланыс «Білім
қоржыны» әдісі
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері
байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы
қабылдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Оқушылар берілген
асықтарға
Сабаққа түсінуін
Қызықты өткендігін
жазады
Бөлімдеріге өз ойларын
жазып қоржынға салады
|
Мұғалім оқушыларды
домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп
бағалайды
1-5балл-3
5-7балл-4
8-10балл-5
|
|