Материалдар / Ашық сабақ 8сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
44
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

8.4А Көбею

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 8 «»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.1.3 ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклінің ерекшеліктерін сипаттау

Ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдылардың көбеюіндегі айырмашылықты анықтау

Ашықтұқымды және жабықтұқымды өсімдіктердің гаметаларының түзілу ерекшеліктерін салыстыру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Жеті рухани қазық» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне ұлттық рухтар ұсыну

Топқа бөлу: Арнай рандом платформасында жүзеге асады.





Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы рухты сөздер айтады;

Оқушылар топтасады

1-топ Бүрлер

2-топ Гүлдер

Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бүгінгі сабақта тек 10балл

Өзін өзі бағалау домбыра әдісі қолданады





Жаңа сабаққа кіріспе


"Жеті қазына» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында берілген тапсырманы ұжымдық талқылау.Өз орнына орналастыр тапсырмасын ұсынады. оқушылар тапсырманы бірлесіп орындайды Сыныптастырының пікірін толықтырады.

.

Бағалау критерий:

-Өткен тақырыпты еске түсіреді

-тақтаға бір біреуден шығып берілген белгідегі сандардың дұрыс жауабын белгілейді.

-түсініктеме береді



Дескриптор:

-Мүктің құрылысын көрсетеді

-құрылысын атайды

-түсініктеме береді

Барлығы -1балл

Бағалау домбыра

презентация

https://learningapps.org/watch?v=pirkykuwj23


Сабақтың ортасы мағынаны түсіну





« Суретті сөйлет» әдісі арқылы оқушыларға әртүрлі өсімдік түрлерін ұсынады. Жаңа тақырыпты ашады









"Стопкадр" әдісі

Оқушыларға жаңа тақырыпқа

байланысты бейнеролик көрстетіледі, белгілі бір уақытта тоқтатылып,

білім алушылар өз ойларын білдіреді.


Бағалау критерий:

-Берілген суреттен өзіне таныс өсімдіктерді атайды?

-Берілген сызбаға орналастырады

-Олардың бір-бірінен ерекшеліктерін түсіндіреді




Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.


Оқушылардың жауабына қарай мұғалімнің бағалауы жүзеге асады.

Жарайсың!

Керемет!

Алғырсың!

Есте сақтау қабілетің жоғары!



-Өсімдіктің түрлерін сипаттайды

- таныс емес өсімдіктерді көрсетеді

-сызбаға түсіреді


презентация

с уреттер, сызба кагаздар













https://youtu.be/LDz7X30WNgM








Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




Ойлан, бөліс, бірік "әдісі

1- топ Бүрлер

Ашықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін сипаттайды

2-топ Гүлдер

Жабықтұқымды өсімдіктердің тіршілік циклін сипаттайды




(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)






- Оқушылар бірлесіп сызба сызады;

-Тапсырманы сипаттайды.

  • Топта қорғайды

Бағалау мұғалім каспийбонустар береді



Сабақтың ортасы мағынаны талдау



Функционалдық сауаттылығын қалыптасытру тапсырмалары ұсынылады

Танымал сүйікті - шырша

Қ ылқанжапырақты өсімдіктер жүздегенжылдықтардың ішінде ерекше үлгілерімен адамдарға ерекше әсер қалдырады: Швециядағы «Ескі Тикко» шырыны (9 мың жылдан астам), АҚШ-тағы қарағай Метуселасы (шамамен 5 мың). Жер шарында барлығы 20-ға жуық қылқанжапырақты ағаш бар. Суреттерге қарай отырып шыршаның түрлерін сәйкестендір.


Бағалау критерийі

-Берілген мәтінді оқиды

-Сәйкестендіру тапсырмасын орындайды

-ерекшелігін сипаттайды

Дескриптор:

-сәйкестігін табады-2балл

-ерекшелігін сипаттап береді-2балл

https://wordwall.net/ru/resource/54674765

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






«Тапсырмалар алаңы» бөлімінде мағынаны жинақтау үшін жұптық тапсырмалар ұсынады

оқушаларды топта жұптастырып кестемен жұмыс жасатады

Сәйкестігін тауып, айырмашылығын түсіндіреді


Бағалау критерий

-Берілген тапсырманығ мағынасын жұптасып талқылайды

-сәйкестігін табады

Кілтті сөздерді өз орнына қояды

Дескриптор:

-Ашықтұқымдылар мен жабықтұқымдыларды белгілерін ажыратады

-кестені толтырады

Барлығы 3балл


Сабақтың ортасы мағынаны бағалау

Бекіту үшін Биологиялық диктант ұсынады

Жеке жұмыс орны алады

«Биологиялық диктант» әдісі

1.Жыныс жасушалары түзілгенге дейін аталық бүр мен аналық бүрде ---------- ------------------процесі жүреді. 2.Алдымен жаңадан пайда болған бүрлерде мейоз жолымен -----------------жасушалар түзіледі. 3.Аталық бүрлерде анағұрлым ұсақ болады, сондықтан оларды ---------------------------, ал аналық бүрлерді бұл гаплоидты жасушалар ірілеу болғандықтан -------------------------- --деп атайды. 4.Аталық гаметалары-спермийлер -------------------------- болады. 5.Аналық гаметалар –аналық --------------- түзіледі. 6.Ал гүлді өсімдіктердің тіршілік циклі ашықтұқымдыларға өте ұқсас болады. 7.Бірақ та аталық гаметалар -тозаңқапта, аналық гаметалар –түйінде дамиды. 8.Түйіндер де, тозаңқаптар да бүрде емес, гүлде болады. 9.Тозаңқаптың тозаң түтікшелерінде -------------------------------- және -------------------------------------- үдерісі жүреді. Қажетті сөздер: микрогаметогенез, спорогенез, тозаңқабында, гаплоидты, мегаспоралар, бүрде, микроспорогенез, микроспора

Бағалау критерий

-Берілген тапсырманығ мағынасын түсінеді

-қалып қойған сөздерді қажетті сөздерден алып орналастырады

Дескриптор:

-Аталық аналық бүрлерді атайды

-Гүлдің өсімдіктердің тіршілік циклін дұрыс жазады

Тозаңдарды ажыратады

Барлығы -2балл



Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

43-45 мин

Кері байланыс «Білім қоржыны» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын қоржынға салынған асыққа жазу арқылы қабылдайды.





Үй тапсырмасы



Оқушылар берілген асықтарға

Сабаққа түсінуін

Қызықты өткендігін жазады

Бөлімдеріге өз ойларын жазып қоржынға салады

Мұғалім оқушыларды домбыра әдісі арқылы жинаған балдарын есептеп бағалайды

1-5балл-3

5-7балл-4

8-10балл-5







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!