Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 9- сынып Элементті өшіру және қою
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Ұзақ мерзімді жосапр бөлімі: 9.3А бөлім – Деректер ауқымы |
Мектеп: Қалжат орта мектебі |
||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Баратов Дилшат Гожабдуллаевич |
||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Элементті өшіру және қою |
||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
9.3.3.1 – Программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында бір өлшемді массивті қолдана отырып программаны құрастыру. |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Массив элементтерін өшіру және қою жайлы түсінік алады |
||
Оқушылардың басым бөлігі: Бағдарламмалауда массив элементтерін өшіру және қоюды ажыратады және мысалдар келтіреді |
|||
Кейбір оқушылар: Бір өлшемді массив элементтерін С++ бағдарламмалау ортасында құрады |
|||
Бағалау критерийлері: |
Массив және индекс туралы түсінік бере алады; Массивке элементтерді кірістіре алады; Бір өлшемді массивтерді қолдана отырып программа құрастыра алады. |
||
Тілдік мақсат |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Элементті жою – Удаление элемента – Delete an item Элементті қою – Вставка элемента - Inserting an element Орын ауыстыру-перестановка-Retirement Элемент мәндерін өңдеу- обработка значений элементов-Peplacement function elements Қосымша айнымалы допольнительная переменная-Additional wriable Факториал-Факториал-Factorial Массив элементі, өшіру, жою, кірістіру, қою. Массив элементі – элемент массива – array element Өшіру – выключить – switch off Жою – удалить – delete Қою – вставить – insert |
||
Орын ауыстыру терминінің мағынасын калай түсінесіңдер...... Тізімде орын ауыстыру қай уақытта қолданылады...... Орын ауыстыру санын қандай формула бойынша есептеуге болады...... |
|||
Құндылықтарға баулу |
Ынтымақтастық, өзара оқыту, өзін-өзі тану. Бұл құндылықтар өз жобаңызды дамыту кезінде сабақ барысында жүзеге асырылады. |
||
Пəнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Ағылшын тілі, Математика |
||
Алдыңғы оқу |
Өсу және кему бойынша сұрыптау |
Жоспар
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 2 минут
1 минут
5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, жағымды сынып атмосферасын қалыптастыру және сабаққа зейінін аудару. Психологиялық дайындық: Күлім қағып қолымды, Жылы-жылы сөзбенен Бір –екі, үш деп соғайын. Жүрегімді сыйпайын, Қарап тұрған көршіме, Ыстық алақаныммен Қолымды мен бұлғайын Қолыңды бер қысайын, Жылы-жылы жүзбенен, Амандасып өзіңмен, Маңдайыңнан сыйпайын Құшақтасып қысайын. “The Hat” программасы бойынша 2 топқа бөлеміз. 1 топ Бірөлшемді массив 2 топ екіөлшемді массив «Миға шабуыл» әдіс бойынша өткен тақырыпқа шолу 1. Массивті сұрыптау деген не? 2. Массивтерді сұрыптайтын негізгі әдістер туралы не айтуға болады? 3. Сұрыптау алгоритміне қандай талаптар қойылады? 4. Сұрыптаудың басты мақсаты қандай? 5. Сұрыптаудың қандай түрлерін білесіңдер? 6. Мәтін ағын дегеніміз не? « Мақтау, мадақтау» әдісі арқылы бағаланады |
Карточка |
||
Сабақтың ортасы 5 минут 12 минут Сергіту сәті 1 минут 12 минут |
І тапсырма «Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
А) айнымалыны хабарлау Ә) шартты операторлар арқылы мәтінді тексереді Б) барлық әрекеттерді тез есте сақтайды В) компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы. 2. Си бағдарламасы қай жылы пайда болды? А) 1981 Ә) 1982 Б) 1983 В) 1984 3.Бір өлшемді жиым не деп аталады? A) матрица Ә) сандық элемент Б) вектор элементтері В) дұрыс жауабы жоқ 4. Массив индекстерінің саны болмайды? А) иә Ә) жоқ Б) -5 В) 0 5. Егер массивтегі өшірілген элементтер көп болса, онда алгоритмнің бірінші әдісі қалай жұмыс істемейді? А) мүлдем істемейді Ә) Баяу жұмыс істейді Б) жылдам жұмыс істейді В) санына қарай жұмыс істейді «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау «Болжау» әдіс бойынша жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін бейне ролік көрсетіледі және қолдарына материал таратылады. Әр топ бейнеролик және қолдарындағы материалдарды пайдалана отырып постер жасайды. 1 топ. «Элементті жою» туралы постер қорғайды. 2 топ. «Элементі кірістіру» туралы постер қорғайды. Дескриптор:
ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек» «Заряд алу» әдісі. Оқушылар орындарынан тұрып, бір мезгілде көз және қол жаттығуларын жасайды.
ІІ тапсырма. Жеке жұмыс Нақты элементтерден тұратын сызықты массив (а1, а2, a3, … аn) берілген. Осы массивтің ең кіші элементін және оның индекстік нөмерін табу керек. // program 1 #include <iostream> using namespace std; int main() { int n, temp, min, k; cin>>n; int a[n]; for (int i=0; i<n; ++i) {cin>>a[i];} min=a[0]; for (int i=1; i<n; ++i) {if (min>a[i]) {temp=min; min=a[i]; a[i]=temp;k=i;}} cout<<"min="<<min<<endl; cout<<"index="<<k; return 0; } ІI топ тапсырма n элементтен тұратын нақты сандар массивтің элементтерін өсуі бойынша реттеп орналастыру керек. //мысал 2 #include <iostream> using namespace std; int main() { int n, temp; cin>>n; int a[n]; for (int i=0; i<n; ++i) cin>>a[i]; for(int i = 1; i <n; ++i) { for(int r = 0; r <n-i; ++r) { if(a[r] > a[r+1]) { int temp = a[r]; a[r] = a[r+1]; a[r+1] = temp; } } } for (int i=0; i<n; ++i) cout<<a[i]<<" "; return 0; } Дискриптор:
Cмайликтер арқалы бағалау |
Компьютермен жұмыс
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |