Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Ұзақ мерзімді жосапр бөлімі: 9.3А бөлім – Деректер ауқымы


    Мектеп: Қалжат орта мектебі




    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Баратов Дилшат Гожабдуллаевич

    СЫНЫП: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Элементті өшіру және қою

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    9.3.3.1 – Программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында бір өлшемді массивті қолдана отырып программаны құрастыру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Массив элементтерін өшіру және қою жайлы түсінік алады

    Оқушылардың басым бөлігі: Бағдарламмалауда массив элементтерін өшіру және қоюды ажыратады және мысалдар келтіреді

    Кейбір оқушылар: Бір өлшемді массив элементтерін С++ бағдарламмалау ортасында құрады

    Бағалау критерийлері:

    Массив және индекс туралы түсінік бере алады;

    Массивке элементтерді кірістіре алады;

    Бір өлшемді массивтерді қолдана отырып программа құрастыра алады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Элементті жою – Удаление элемента – Delete an item

    Элементті қою – Вставка элемента - Inserting an element

    Орын ауыстыру-перестановка-Retirement

    Элемент мәндерін өңдеу- обработка значений элементов-Peplacement function elements Қосымша айнымалы

    допольнительная переменная-Additional wriable Факториал-Факториал-Factorial

    Массив элементі, өшіру, жою, кірістіру, қою.

    Массив элементі – элемент массива – array element

    Өшіру – выключить – switch off

    Жою – удалить – delete

    Қою – вставить – insert

    Орын ауыстыру терминінің мағынасын калай түсінесіңдер......

    Тізімде орын ауыстыру қай уақытта қолданылады......

    Орын ауыстыру санын қандай формула бойынша есептеуге болады......

    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық, өзара оқыту, өзін-өзі тану. Бұл құндылықтар өз жобаңызды дамыту кезінде сабақ барысында жүзеге асырылады.

    Пəнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Ағылшын тілі, Математика

    Алдыңғы оқу

    Өсу және кему бойынша сұрыптау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут





















    1 минут







    5 минут

    Оқушылармен сәлемдесу, жағымды сынып атмосферасын қалыптастыру және сабаққа зейінін аудару.

    Психологиялық дайындық:

    Күлім қағып қолымды,

    Жылы-жылы сөзбенен

    Бір –екі, үш деп соғайын.

    Жүрегімді сыйпайын,

    Қарап тұрған көршіме,

    Ыстық алақаныммен

    Қолымды мен бұлғайын

    Қолыңды бер қысайын,

    Жылы-жылы жүзбенен,

    Амандасып өзіңмен,

    Маңдайыңнан сыйпайын

    Құшақтасып қысайын.


    “The Hat” программасы бойынша 2 топқа бөлеміз.

    1 топ Бірөлшемді массив

    2 топ екіөлшемді массив



    «Миға шабуыл» әдіс бойынша өткен тақырыпқа шолу


    1. Массивті сұрыптау деген не?

    2. Массивтерді сұрыптайтын негізгі әдістер туралы не айтуға болады?

    3. Сұрыптау алгоритміне қандай талаптар қойылады?

    4. Сұрыптаудың басты мақсаты қандай?

    5. Сұрыптаудың қандай түрлерін білесіңдер?

    6. Мәтін ағын дегеніміз не?

    « Мақтау, мадақтау» әдісі арқылы бағаланады























    Карточка










    Сабақтың ортасы








    5 минут







































    12 минут





















    Сергіту сәті

    1 минут









    12 минут















    І тапсырма «Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    1. Интерфейс деген не?

    А) айнымалыны хабарлау

    Ә) шартты операторлар арқылы мәтінді тексереді

    Б) барлық әрекеттерді тез есте сақтайды

    В) компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы.

    2. Си бағдарламасы қай жылы пайда болды?

    А) 1981

    Ә) 1982

    Б) 1983

    В) 1984


    3.Бір өлшемді жиым не деп аталады?

    A) матрица

    Ә) сандық элемент

    Б) вектор элементтері

    В) дұрыс жауабы жоқ

    4. Массив индекстерінің саны болмайды?

    А) иә

    Ә) жоқ

    Б) -5

    В) 0

    5. Егер массивтегі өшірілген элементтер көп болса, онда алгоритмнің бірінші әдісі қалай жұмыс істемейді?

    А) мүлдем істемейді

    Ә) Баяу жұмыс істейді

    Б) жылдам жұмыс істейді

    В) санына қарай жұмыс істейді

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    «Болжау» әдіс бойынша жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін бейне ролік көрсетіледі және қолдарына материал таратылады.

    Әр топ бейнеролик және қолдарындағы материалдарды пайдалана отырып постер жасайды.

    1 топ. «Элементті жою» туралы постер қорғайды.

    2 топ. «Элементі кірістіру» туралы постер қорғайды.

    Дескриптор:

    • Элементті жою әрекетін жазады;

    • Элементті кірістіру әрекетін жазады.

    ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек»

    «Заряд алу» әдісі. Оқушылар орындарынан тұрып, бір мезгілде көз және қол жаттығуларын жасайды.





    ІІ тапсырма. Жеке жұмыс

    Нақты элементтерден тұратын сызықты массив (а1, а2, a3, … аn) берілген. Осы массивтің ең кіші элементін және оның индекстік нөмерін табу керек.

    // program 1

    #include <iostream>

    using namespace std;

    int main()

    {

    int n, temp, min, k;

    cin>>n;

    int a[n];

    for (int i=0; i<n; ++i) {cin>>a[i];}

    min=a[0];

    for (int i=1; i<n; ++i) {if (min>a[i]) {temp=min; min=a[i]; a[i]=temp;k=i;}}

    cout<<"min="<<min<<endl;

    cout<<"index="<<k;

    return 0;

    }


    ІI топ тапсырма

    n элементтен тұратын нақты сандар массивтің элементтерін өсуі бойынша реттеп орналастыру керек.

    //мысал 2

    #include <iostream>

    using namespace std;

    int main()

    {

    int n, temp;

    cin>>n;

    int a[n];

    for (int i=0; i<n; ++i) cin>>a[i];

    for(int i = 1; i <n; ++i)

    {

    for(int r = 0; r <n-i; ++r)

    {

    if(a[r] > a[r+1])

    {

    int temp = a[r];

    a[r] = a[r+1];

    a[r+1] = temp;

    }

    }

    }

    for (int i=0; i<n; ++i) cout<<a[i]<<" ";

    return 0;

    }

    Дискриптор:

    • Массивтің екі кіші элементін табады;

    • Индекстік нөмерін анықтайды:

    • Элементтердің өсуі бойынша реттеп орналастыруын табады;

    • Есептің шешу интерфейсін құрайды

    Cмайликтер арқалы бағалау






































    https://yandex.kz/video/search?filmId=14699492032248798968&text=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B2%20%D0%B4%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D0%BD%20








    Компьютермен жұмыс













    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Баратов Дилшат Гожабдуллаевич
    25 Қараша 2021
    624
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 9- сынып Элементті өшіру және қою

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 9- сынып Элементті өшіру және қою

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ 9- сынып "Элементті өшіру және қою" тақырыбына арналған ашық сабақ жоспары Ашық сабақ 9- сынып "Элементті өшіру және қою" тақырыбына арналған ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    САБАҚ ЖОСПАРЫ

    Ұзақ мерзімді жосапр бөлімі: 9.3А бөлім – Деректер ауқымы


    Мектеп: Қалжат орта мектебі




    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Баратов Дилшат Гожабдуллаевич

    СЫНЫП: 9

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Элементті өшіру және қою

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    9.3.3.1 – Программаны өңдеудің кіріктірілген ортасында бір өлшемді массивті қолдана отырып программаны құрастыру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Массив элементтерін өшіру және қою жайлы түсінік алады

    Оқушылардың басым бөлігі: Бағдарламмалауда массив элементтерін өшіру және қоюды ажыратады және мысалдар келтіреді

    Кейбір оқушылар: Бір өлшемді массив элементтерін С++ бағдарламмалау ортасында құрады

    Бағалау критерийлері:

    Массив және индекс туралы түсінік бере алады;

    Массивке элементтерді кірістіре алады;

    Бір өлшемді массивтерді қолдана отырып программа құрастыра алады.

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Элементті жою – Удаление элемента – Delete an item

    Элементті қою – Вставка элемента - Inserting an element

    Орын ауыстыру-перестановка-Retirement

    Элемент мәндерін өңдеу- обработка значений элементов-Peplacement function elements Қосымша айнымалы

    допольнительная переменная-Additional wriable Факториал-Факториал-Factorial

    Массив элементі, өшіру, жою, кірістіру, қою.

    Массив элементі – элемент массива – array element

    Өшіру – выключить – switch off

    Жою – удалить – delete

    Қою – вставить – insert

    Орын ауыстыру терминінің мағынасын калай түсінесіңдер......

    Тізімде орын ауыстыру қай уақытта қолданылады......

    Орын ауыстыру санын қандай формула бойынша есептеуге болады......

    Құндылықтарға баулу

    Ынтымақтастық, өзара оқыту, өзін-өзі тану. Бұл құндылықтар өз жобаңызды дамыту кезінде сабақ барысында жүзеге асырылады.

    Пəнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Ағылшын тілі, Математика

    Алдыңғы оқу

    Өсу және кему бойынша сұрыптау

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут





















    1 минут







    5 минут

    Оқушылармен сәлемдесу, жағымды сынып атмосферасын қалыптастыру және сабаққа зейінін аудару.

    Психологиялық дайындық:

    Күлім қағып қолымды,

    Жылы-жылы сөзбенен

    Бір –екі, үш деп соғайын.

    Жүрегімді сыйпайын,

    Қарап тұрған көршіме,

    Ыстық алақаныммен

    Қолымды мен бұлғайын

    Қолыңды бер қысайын,

    Жылы-жылы жүзбенен,

    Амандасып өзіңмен,

    Маңдайыңнан сыйпайын

    Құшақтасып қысайын.


    “The Hat” программасы бойынша 2 топқа бөлеміз.

    1 топ Бірөлшемді массив

    2 топ екіөлшемді массив



    «Миға шабуыл» әдіс бойынша өткен тақырыпқа шолу


    1. Массивті сұрыптау деген не?

    2. Массивтерді сұрыптайтын негізгі әдістер туралы не айтуға болады?

    3. Сұрыптау алгоритміне қандай талаптар қойылады?

    4. Сұрыптаудың басты мақсаты қандай?

    5. Сұрыптаудың қандай түрлерін білесіңдер?

    6. Мәтін ағын дегеніміз не?

    « Мақтау, мадақтау» әдісі арқылы бағаланады























    Карточка










    Сабақтың ортасы








    5 минут







































    12 минут





















    Сергіту сәті

    1 минут









    12 минут















    І тапсырма «Ыстық орындық» әдісі арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    1. Интерфейс деген не?

    А) айнымалыны хабарлау

    Ә) шартты операторлар арқылы мәтінді тексереді

    Б) барлық әрекеттерді тез есте сақтайды

    В) компьютерде сақталған және қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы.

    2. Си бағдарламасы қай жылы пайда болды?

    А) 1981

    Ә) 1982

    Б) 1983

    В) 1984


    3.Бір өлшемді жиым не деп аталады?

    A) матрица

    Ә) сандық элемент

    Б) вектор элементтері

    В) дұрыс жауабы жоқ

    4. Массив индекстерінің саны болмайды?

    А) иә

    Ә) жоқ

    Б) -5

    В) 0

    5. Егер массивтегі өшірілген элементтер көп болса, онда алгоритмнің бірінші әдісі қалай жұмыс істемейді?

    А) мүлдем істемейді

    Ә) Баяу жұмыс істейді

    Б) жылдам жұмыс істейді

    В) санына қарай жұмыс істейді

    «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау

    «Болжау» әдіс бойынша жаңа сабақтың тақырыбын анықтау үшін бейне ролік көрсетіледі және қолдарына материал таратылады.

    Әр топ бейнеролик және қолдарындағы материалдарды пайдалана отырып постер жасайды.

    1 топ. «Элементті жою» туралы постер қорғайды.

    2 топ. «Элементі кірістіру» туралы постер қорғайды.

    Дескриптор:

    • Элементті жою әрекетін жазады;

    • Элементті кірістіру әрекетін жазады.

    ҚБ «Екі жұлдыз бір тілек»

    «Заряд алу» әдісі. Оқушылар орындарынан тұрып, бір мезгілде көз және қол жаттығуларын жасайды.





    ІІ тапсырма. Жеке жұмыс

    Нақты элементтерден тұратын сызықты массив (а1, а2, a3, … аn) берілген. Осы массивтің ең кіші элементін және оның индекстік нөмерін табу керек.

    // program 1

    #include <iostream>

    using namespace std;

    int main()

    {

    int n, temp, min, k;

    cin>>n;

    int a[n];

    for (int i=0; i<n; ++i) {cin>>a[i];}

    min=a[0];

    for (int i=1; i<n; ++i) {if (min>a[i]) {temp=min; min=a[i]; a[i]=temp;k=i;}}

    cout<<"min="<<min<<endl;

    cout<<"index="<<k;

    return 0;

    }


    ІI топ тапсырма

    n элементтен тұратын нақты сандар массивтің элементтерін өсуі бойынша реттеп орналастыру керек.

    //мысал 2

    #include <iostream>

    using namespace std;

    int main()

    {

    int n, temp;

    cin>>n;

    int a[n];

    for (int i=0; i<n; ++i) cin>>a[i];

    for(int i = 1; i <n; ++i)

    {

    for(int r = 0; r <n-i; ++r)

    {

    if(a[r] > a[r+1])

    {

    int temp = a[r];

    a[r] = a[r+1];

    a[r+1] = temp;

    }

    }

    }

    for (int i=0; i<n; ++i) cout<<a[i]<<" ";

    return 0;

    }

    Дискриптор:

    • Массивтің екі кіші элементін табады;

    • Индекстік нөмерін анықтайды:

    • Элементтердің өсуі бойынша реттеп орналастыруын табады;

    • Есептің шешу интерфейсін құрайды

    Cмайликтер арқалы бағалау






































    https://yandex.kz/video/search?filmId=14699492032248798968&text=%D0%BC%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B2%20%D0%B4%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D0%BD%20








    Компьютермен жұмыс













    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Информатика Ашық сабақ 9 сынып
    25.11.2021
    624
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Баратов Дилшат Гожабдуллаевич
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации