Материалдар / Ашық сабақ, 9 санын қосу және азайту

Ашық сабақ, 9 санын қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып окушыларына арналган
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
596
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 9 санын қосу және азайтуды қайталау

Сбақтың мақсаты: 1. Бір таңбалы сандарды қосу және азайтудың

тиімді тәсілдерін үйрету.

2.Оқушылардың ауызша есептеу қабілетін да-

мыту. Ойлау қабілетін арттыру.

3. Таза,әдемі жазуға машықтандыру.

Сабақтың көрнекілігі: Есеп шарты, Сандар құрамы сызбасы, мамандық

атауларына байланысты суреттер, топ атаулары.

Сабақтың әдісі: Топқа жұмыс.

Сабақтың жүрісі.

1.Ұйымдастыру бөлімі.

Шаттық шеңберін құру.

Оқушылар суреттерді таңдау арқылы үш топқа бөлінеді. Мамандық иелеріне байланысты суреттерді таңдай отырып,өздеріне байланысты топтарына отырады.

1-тап «Мұғалім»

2-топ «Дәрігер»

3-топ «Тігінші».

Әр топтан бір оқушы шығып өз тобының атауының атқару қызыметі туралы әңгімелейді.

2. Үй тапсырмасы.

6-тапсырманың шығарылу жолын тексеремін.

Қосу кестесін қайталауға байланысты оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беремін.

Оқушыларды тусті фигуралармен бағалап отырамын.

Оқулықтағы бірінші тапсырма. Теңдеу шешуді үш топ бөліп орындайды.

х+9=18 18 –х =9 х – 9 =9

х=18-9 х=18-9 х=9+9

х=9 х=9 х=18

9+9=18 18-9=9 18-9=9

Бұл тапсырма тақтаға орындалады.

Екінші тапсырманы топтасып орындалады.

1-топ . 9+а: а=80 : 9: 9+9=18 9+80=89

2-топ . а-9: а= 89: 18: 89-9=80 18-9=9

3-топ. а-8: а=78 17: 78-8=70 17-8= 9

Оқушылар тапсырманы тақтаға орындайды.

Сандар құрамын қайталауға байланысты қосымша тапсырмалар беремін.

Сегіту сәті.



3-есеп. Есеп шартын түсіндіре отырып , шығартамын.

Электрик мамандығы бойынша әңгімелетемін.

Есеп шарты.

Әкелгені- 18м сым. Әкелгені-18 м сым

Қиып алғаны 1- 7м сым. Қиып алғаны-7м сым

2- ? сонша м сым. Қалғаны-?

Қалғаны- ? Ш: 18-7=11

Ш: (18-7)-7=4 Ж:11 м сым қалды.

Ж: 4 м сым қалды.

Есеп шарты , шешуі бойынша салыстырылады.

4-есеп Сылақшылар мамандығы туралы айтылады.

Есеп шарты.

Әкелінген ақ сыр-16 Әкелінгені-16

Жұмсалғаны 1-5 кг Жұмсалғаны- 5кг

2- ? сонша Қалғаны-?

Қалғаны- ?

Ш: 16 –(5+5)=6 Ш: 16-5=11

Ж:6 кг сыр Ж: 11кг сыр

Екі есеп салыстырылады.

Шығармашылық тапсырма.

Брінші топ : Анасы үш ұлына 9 дәптер сатып алып , бөліп берді. Ортаншысына қарағанда кіші ұлына ол 1 дәптер кем, ал үлкен ұлына 1дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер берді?

Үлкен ұлы- 4дәптер

Ортаншы ұлы-3 дәптер

Кіші ұлы- 2 дәптер

Екінші топ: 4 бала екі доңғалақты және үш доңғалақты велосипедтер теуіп жүр Егер велосипедтердің барлық доңғалақтарының саны 9 болса , екі доңғалақты велосипед нешеу? Үш доңғалақты велосипед нешеу?

Екі доңғалақты -3 еу

Үш доңғалақты-1еу

Үшінші топ: Қазақстан Республикасының халқы ұлы Абай және Жамбыл аталарымыздың жүз елу жыл, ал Мухтар Әуезов атамыздың жүз жыл мерей- тойларын атап өткен.

Цифрмен өрнектеп жаз:

Жүз елу жыл=1 ғас. 50 жыл= 150 жыл

Жүз жыл- 1 ғас.= 100 жыл.

Үшінші топ: Қазақстан Республикасының халқы ұлы Абай және Жамбыл аталарымыздың жүз елу жыл, ал Мухтар Әуезов атамыздың жүз жыл мерей- тойларын атап өткен.

Цифрмен өрнектеп жаз:

Жүз елу жыл=1 ғас. 50 жыл=

Жүз жыл- 1 ғас.=





Екінші топ: 4 бала екі доңғалақты және үш доңғалақты велосипедтер теуіп жүр Егер велосипедтердің барлық доңғалақтарының саны 9 болса , екі доңғалақты велосипед нешеу? Үш доңғалақты велосипед нешеу?



Екі доңғалақты -

Үш доңғалақты-





Брінші топ : Анасы үш ұлына 9 дәптер сатып алып , бөліп берді. Ортаншысына қарағанда кіші ұлына ол 1 дәптер кем, ал үлкен ұлына 1дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер берді?

Үлкен ұлы-

Ортаншы ұлы -

Кіші ұлы-













Үйге тапсырма: 5- тапсырма.

Қорытындылау: Қосу кестесін қайталау барысында ойын жүргіземін.

«Допты қағып алу» ойыны .Допты қағып алған оқушы айтылған өрнектің мәнін айтады.

Бағалау.

Оқушылар алған фигураларын санайды. Саны бойынша баға қойылады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!