Сабақтың тақырыбы:
9 санын қосу және азайтуды
қайталау
Сбақтың мақсаты:
1. Бір
таңбалы сандарды қосу және азайтудың
тиімді тәсілдерін үйрету.
2.Оқушылардың ауызша есептеу қабілетін
да-
мыту. Ойлау қабілетін арттыру.
3. Таза,әдемі жазуға
машықтандыру.
Сабақтың
көрнекілігі:
Есеп шарты, Сандар құрамы сызбасы,
мамандық
атауларына байланысты суреттер, топ
атаулары.
Сабақтың әдісі:
Топқа жұмыс.
Сабақтың жүрісі.
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Шаттық
шеңберін құру.
Оқушылар суреттерді таңдау арқылы үш топқа
бөлінеді. Мамандық иелеріне байланысты суреттерді таңдай
отырып,өздеріне байланысты топтарына отырады.
1-тап
«Мұғалім»
2-топ
«Дәрігер»
3-топ
«Тігінші».
Әр топтан бір оқушы шығып өз
тобының атауының атқару қызыметі туралы
әңгімелейді.
2.
Үй тапсырмасы.
6-тапсырманың шығарылу жолын
тексеремін.
Қосу кестесін қайталауға байланысты оқушыларға
деңгейлік тапсырмалар беремін.
Оқушыларды тусті фигуралармен бағалап
отырамын.
Оқулықтағы бірінші тапсырма. Теңдеу шешуді үш топ
бөліп орындайды.
х+9=18 18 –х =9 х – 9
=9
х=18-9 х=18-9
х=9+9
х=9 х=9
х=18
9+9=18 18-9=9
18-9=9
Бұл
тапсырма тақтаға орындалады.
Екінші тапсырманы топтасып
орындалады.
1-топ
. 9+а: а=80 : 9: 9+9=18
9+80=89
2-топ . а-9: а= 89: 18:
89-9=80 18-9=9
3-топ. а-8: а=78 17: 78-8=70
17-8= 9
Оқушылар тапсырманы тақтаға
орындайды.
Сандар құрамын қайталауға
байланысты қосымша тапсырмалар беремін.
Сегіту
сәті.
3-есеп. Есеп шартын түсіндіре отырып ,
шығартамын.
Электрик мамандығы бойынша
әңгімелетемін.
Есеп шарты.
Әкелгені- 18м
сым. Әкелгені-18 м
сым
Қиып алғаны 1- 7м
сым. Қиып алғаны-7м
сым
2- ? сонша м
сым. Қалғаны-?
Қалғаны- ? Ш:
18-7=11
Ш: (18-7)-7=4 Ж:11 м
сым қалды.
Ж: 4 м
сым қалды.
Есеп шарты , шешуі бойынша
салыстырылады.
4-есеп Сылақшылар мамандығы туралы
айтылады.
Есеп шарты.
Әкелінген ақ сыр-16
Әкелінгені-16
Жұмсалғаны 1-5 кг
Жұмсалғаны- 5кг
2- ? сонша
Қалғаны-?
Қалғаны- ?
Ш: 16 –(5+5)=6 Ш:
16-5=11
Ж:6 кг сыр Ж: 11кг
сыр
Екі есеп салыстырылады.
Шығармашылық тапсырма.
Брінші топ :
Анасы үш ұлына 9
дәптер сатып алып , бөліп берді. Ортаншысына
қарағанда кіші ұлына ол 1
дәптер кем, ал үлкен ұлына
1дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер
берді?
Үлкен ұлы- 4дәптер
Ортаншы ұлы-3
дәптер
Кіші ұлы- 2
дәптер
Екінші топ: 4 бала
екі
доңғалақты және үш доңғалақты велосипедтер теуіп жүр Егер
велосипедтердің барлық доңғалақтарының саны
9
болса , екі доңғалақты велосипед нешеу? Үш
доңғалақты велосипед нешеу?
Екі доңғалақты -3
еу
Үш доңғалақты-1еу
Үшінші топ: Қазақстан Республикасының халқы ұлы Абай және
Жамбыл аталарымыздың жүз елу жыл, ал Мухтар Әуезов атамыздың жүз
жыл мерей- тойларын атап өткен.
Цифрмен өрнектеп жаз:
Жүз елу жыл=1
ғас. 50 жыл= 150
жыл
Жүз
жыл- 1 ғас.= 100
жыл.
Үшінші топ: Қазақстан Республикасының халқы ұлы Абай және
Жамбыл аталарымыздың жүз елу жыл, ал Мухтар Әуезов атамыздың жүз
жыл мерей- тойларын атап өткен.
Цифрмен өрнектеп жаз:
Жүз елу жыл=1
ғас. 50
жыл=
Жүз жыл- 1
ғас.=
Екінші топ: 4 бала
екі
доңғалақты және үш доңғалақты велосипедтер теуіп жүр Егер
велосипедтердің барлық доңғалақтарының саны
9
болса , екі доңғалақты велосипед нешеу? Үш
доңғалақты велосипед нешеу?
Екі доңғалақты -
Үш доңғалақты-
Брінші топ :
Анасы үш ұлына 9
дәптер сатып алып , бөліп берді. Ортаншысына
қарағанда кіші ұлына ол 1
дәптер кем, ал үлкен ұлына
1дәптер артық берді. Сонда әр ұлына неше дәптер
берді?
Үлкен ұлы-
Ортаншы ұлы -
Кіші ұлы-
Үйге тапсырма: 5-
тапсырма.
Қорытындылау: Қосу кестесін қайталау барысында
ойын жүргіземін.
«Допты қағып алу» ойыны .Допты қағып алған оқушы
айтылған өрнектің мәнін айтады.
Бағалау.
Оқушылар алған фигураларын санайды. Саны бойынша
баға қойылады.