Материалдар / Ашық сабақ, 9 сынып Электрондық баланс әдісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, 9 сынып Электрондық баланс әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәнінен "Электрондық баланс әдісі" тақырыбында сабақ жоспарымды жариялап отырмын. Мұғалімдерге керек тапсырмаларын алу үшін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2020
5216
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

Сабақ:

Мектеп: «Ахмер орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Кайрканова А.Б.

Сынып:

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:


Электрондық баланс әдісі

Сабақ негізделген оқу мақсаты

9.2.2.7 электрондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакцияларының коэффициенттерін қою.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

  • Қосылыс құрамындағы атомдардың тотығу дәрежелерін анықтауды;

  • Электрондық баланс әдісімен тотығу-тотықсыздану реакцияларының коэффициенттерін қоюды.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

  • Тотығу- тотықсыздану реакцияларының өмірдегі мәнін .

  • Электрондық баланс әдісі арқылы реакцияны теңестіру алгаритімін

Кейбір оқушылар істей алады:

  • Тотығу- тотықсыздану реакцияларын өмірмен байланыстырып қолдануды

Бағалау критерийлері

  • Химиялық теңдеудегі элементтердің тотығу дәрежелерін анықтайды. Тотығу-тотықсыздану реакцияларын электрондық баланс әдісі арқылы теңестіреді

Пәнаралық байланыс

Биология (ас қорыту жүйесі)

Математика ( теңестіру)

Құндылықтармен байланыс

Берілген мәтінді, теориялық тапсырманы мұқият көңіл бөліп оқу, бірлесіп жұмыс жасауға, басқалардың пікірін тыңдауға, өз ойын дұрыс жеткізе білуге дағдыландыру.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

тотығу-тотықсыздану реакциялары, тотығу процесі, тотықсыздану процесі, тотықтырғыш, тотықсыздандырғыш, электрондық баланс.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Тотығу дәрежесі дегеніміз ..............

Тотығу процесі ...........

Тотықсыздану процесі...............

Электрондық баланс әдісі .............

Алдыңғы оқу

8.3В Электртерістілік

9.2А Тотығу дәрежесі, тотығу және тотықсыздану

Тотығу- тотықсыздану реакциялары

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы














1 мин


5 мин


















5 мин









3 мин









3 мин

1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Үй тапсырмасын сұрау және топқа бөлу.

Оқушыларды сыныптағы бала санына байланысты топқа бөлемін.

Ол үшін тотықтырғыш және тотықсыздандырғыш сөздерін буынға бөліп қиып, балалар бір- бір буыннан алып, екі сөзді құрау керек.

Тотықтырғыш сөзін құраған оқушылар бір топ, тотықсыздандырғыш сөзін құраған оқушылар сөзін құраған оқушылар бір топ болады.

Сұрақ:

  1. Біз тең бөліндік пе?

  2. Теңесу үшін қай топтан, қай топқа оқушылар ауысу керек?

  3. Тотықсыздандырғыш дегеніміз не?

  4. Тотықтырғыш дегеніміз не?

ҚБ. Мұғалім тарапынан (сөзбен, қимылмен, белгілермен мадақтау).

3. Мұғалім сөз:

(тотықтырғыш пен тотықсыздандырғыштардың электрон беріп немесе қосып алатынын еске түсірдіңдер сендер де тотықтырғыш сөзі мн тотықсыздандырғыш сөзіне байланысты топқа бөліндіңдер топта бала саны әр түрлі қалай топты теңестіруге болды?)

«Электрондық баланс әдісі» тақырыбын екенін ашуға болады.

Оқушылар қай топтан қай топқа оқушылар ауысып теңесу керек екенін қортынды жасайды.

Топпен жұмыс: «Кім жылдам» әдісін қолданып, жарыс түрінде өткізу.

І топ: Cl2 , Cr2O3 , КMnO4

ІІ топ: N2 , Al2O3 , CuSO4

Тапсырманың дұрыс жауабын презентация бойынша тексереді:

І топ: Cl20, Cr23+O32-, К+Mn7+O42-

ІІ топ: N20, Al3+ O32-, Cu2+S6+O42-

Бағалау: Оқушылар өз-өздерін бағалайды.

Тапсырма 2. Тотығу және тотықсыздану процестерін анықтаңыздар:

І топ: 1. C0 → C4+ 2. Fe3+ → Fe2+

ІІ топ: 1. Zn2+→ Zn0 2. S2-  S4+

Бағалау: Топтар бірін- бірі бағалайды.

4. Сынып оқушыларын оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.


буындар жазылған қағаз қиындылары
























Презентация


Ортасы






3 мин



5 мин



















5 мин







5 мин








5.Тыңдалым алды тапсырма.

- Тотығу – тотықсыздану теңдеуін құру алгаритімі қандай?

- Электрондық баланс әдісі деп неге аталады?

Оқушылар бейне жазбаны көреді.


Топтық жұмыс: «Кім жылдам» әдісін қолданып, жарыс түрінде өткізу.

Көрсетілген алгаритімді басшылыққа ала отырып берілген тотығу- тотықсыздану теңдеулерін электрондық баланс әдісі бойынша теңестір.

І топ: Zn + HNO3 = Zn(NO3)2 + NH4NO3 + H2O

ІІ топ: HI + FeCl3 → FeCl2 + I2 + HCl

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Реакция теңдеуіндегі заттардағы әрбір элементтің тотығу дәрежелерін анықтайды

  • Тотығу дәрежелері өзгеретін элементтерді жеке жазып, тотығу, тотықсыздану процестерін анықтайды

  • Берген, қосып алған электрондарды пайдаланып электрондық баланс арқылы реакцияны теңестіреді.

ҚБ «бас бармақ әдісі бойынша топтар бірін- бірі бағалайды»

  1. Жұптық жұмыс:

Берілген реакцияны электрондық баланс әдісімен теңестір.

І жұп: Cl2 + KOH → KCl + KClO3 + H2O

ІІ жұп: Fe3O4 + AI = AI2O3 + Fe

ІІІ жұп: SO2 + Br2 + H2O → H2SO4 + HBr

ҚБ. Жауабы тақтада көрсетіледі Өздерін-өздері дағалайды.

  1. Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау тапсырма

Берілген реакция теңдеулерін электрондық баланс әдісімен теңестір қосымша 1

Берілген табиғатта кездесетін тотығу- тотықсыздану реакцияларын электрондық баланс әдісімен теңестіріп, маңызын түсіндір. Қосымша 2

ҚБ. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі бойынша бағалау.


Видеоресурс





















презентация

Соңы



3 мин









1мин

Рефлексия.

«Бес саусақ» әдісі арқылы:

Басбармақ – мен үшін маңызды және қызықты.

Сұқ саусақ – мен қиналдым (маған ұнамады).

Ортаңғы саусақ – маған жеткіліксіз болды.

Атауы жоқ саусақ – менің көңіл-күйім.

Кішкентай саусақ – менің ұсыныстарым.

Үй тапсырмасы:






770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!