Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
5 минут
|
Сәлемдесу,
түгендеу.
ABC әдісі арқылы
өткенді қайталау.
Топ жеребе
тарту арқылы, 2 топшаға бөлінеді.
А
тобы B тобына 2 сұрақ қояды. С
тобы жауапты дұрыстығын, толықтығын қадағалайды.
Оқушыларды сабақтың
тақырыбын Адасқан әріптер тәсілі бойынша табады.
|
Өткен тақырыптар бойынша
бір-біріні сұрақтарына жауап береді.
2 оқушы кезектесіп сабақ
тақырыбы мен мақсатын дауыстап оқиды
|
Оқушылар Like
карточкасы арқылы
мадақталады
|
Моноблок
jamboard.google.com
тақтасы
Like
карточкаларры
|
13
минут
Көрсетілім
Алған білімді
бекіту
Деңгейлік
тапсырмалар
2
минут
10
минут
Жұптық
жұмыс
12
минут
Жеке жұмыс
|
Жаңа
білім
Түсіну ойлау
деңгейі
Мұғалімнің youtube.com
арнасындағы видеосабағы
Кілттік
сөздер: электронды кесте, электронды
кесте түрлері, интерфейс элементтері, беттер, ұяшық, кітап, ұяшық
адресі, ұяшық мазмұны: сан, мәтін, ұяшық пен жол өлшемдері,
формула, автотолтыру, ұяшық диапазоны. Баған мен жолдарды қосу мен
жою. Ұяшық мазмұнына өзгеріс енгізу.
Мәтінді сөздер бойынша тасымалдау. Ұяшықтарды
біріктіру.
Білу,
қолдану ойлау деңгейлері
A деңгейі
- 1 минут
Дескриптор:
Термин мен интерфейс
элементтерін сәйкестендіреді
|
3
б
|
B деңгейі - 9
минут
Tarsia әдісі арқылы
оқушылар үшбұрыш фигураларындағы сұрақ - жауаптарды сәйкестендіріп,
екінші бір фигура құрастырады.
Дескриптор:
Фигурадағы 1- ромбтың сұрақ
жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
Фигурадағы 2- ромбтың сұрақ
-жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
Фигурадағы 3- ромбтың сұрақ
-жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
C деңгейі -11
минут
Тапсырма: Мөлдір дүкенге барып, 5
данадан 150 теңгеге нан, 250 теңгеге сүт алды. Мөлдір дүкеншіге
қанша ақша төлегенін MS Ecxel бағдарламасында формула құру арқылы
есептеңіз.
Супермаркетте -20%
акциясы жүріп жатырса, Мөлдір қанша ақша төлер еді? Жауабын D1
ұяшығына есептеңіз.
Дескриптор:
A1, B1 ұяшықтарына мән
енгізеді
|
1
б
|
С1 ұяшығына формуланы
енгізеді
|
1
б
|
Есеп мәнін
шығарады
|
1
б
|
D1 ұяшығының мәнін
есептейді
|
1
б
|
|
Сабақты
тыңдайды
QR – кодпен
кіріп, тапсырмаларды орындайды
Оқушылар
үшбұрыш фигураларындағы сұрақ - жауаптарды сәйкестендіріп, фигура
құрастырады
Оқулықтың 58
бетіндегі 2- тапсырманы MS Excel бағдарламасында
орындайды.
|
Оқушылардың
белсенділігін ауызша мадақтау
jamboard.google.com
ортақ тақтасында әр оқушы өзінің стикерінде дескриптор бойынша
жинаған
баллдарын көрсетіп,
өзін- өзі бағалап отырады.
|
jamboard.google.com тақтасы
https://learningapps.org
ресурсы
tarsiamaker.co.uk
MS Excel
бағдарламасы
|
Қорытындылау
2
минут
|
«Күн шуақ»
әдісі.
Күннің
бейнесіндегі «Бүгінгі сабақтан не білдім, не үйрендім?» деген
сұраққа оқушылар өздерін шуақ қылып сызып, ауызша жауап
береді.
Әр оқушы –
күннің шуағы.
|
Әр оқушы
күнге өзін шуақ етіп салып, бүгінгі сабақтан не үйренгенін
айтады
|
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау
|
https://jamboard.google.com
|