Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ашық сабақ ' Animals' 1 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілі сабағында 1 сыныптарда ашық сабаққа пайдалану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Сәуір 2018
1130
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
LESSON: Unit 4The world around us:Animals | School: Semey. № 47 | |
Date: 15.01.18. | Teacher name: Оразбекова Е,Т. | |
CLASS: 1 | Number present: | absent: |
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to | 1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly1.S5 produce words in response to basic prompts1.L1 recognise short instructions for basic classroom routines spoken slowly and distinctly1.L3recognise with support simple greetings1.L3recognise the spoken form of a limited range of basic and everyday classroom words | |
Lesson objectives | All learners will be able to: | |
Most learners will be able to: | ||
Some learners will be able to: | ||
Previous learning | Unit "King cats corner" is based on knowledge and language skills from Units1, 2, 3. Students need to know the names of animals around us in their native language. | |
Plan | ||
Planned timings | Planned activities (replace the notes below with your planned activities) | Resources |
Beginning | ORGANIZATIONAL MOMENTTeacher: Good morning, dear children!Pupils: Good morning, our teacher!Teacher: Are you ready for the lesson?Pupils: Yes, we are.Teacher: Fine! I am glad to hear itHello,hello,helloHow are you?Hello,hello,helloHow are you? Phonetic drill: f.e.: I can run . next…. Teacher: The topic of our lesson is “Animals”. (Point to the pictures of animals on the board)Today we’ll name some animals in English. | “” |
Middle | Listening : Teacher: Now dear children all look at the video. Dear boys and girls! So, pupils how do you think? What about our lesson?Yes you are right. Today we are going to speak about animals. in the forest, in the house, in the zoo деп жазылып тұр.)Teacher: Look at the blackboard. You can see places where animals can liveLook at the blackboard and listen to me. New words:(мұғалімнің көмегімен екі рет қайталайды,)Very good (Енді жазуларын алып тастап суреттер арқылы сурау.)Thank you very good. We will guess many puzzles, play many games and solve many interesting tasks there.5. Teacher: Dear pupils, let's divide into three groups: yellow, red and orange.The first task for you. Look around. There are many tracks of animals in the class. Find your tracks and make up words - the names of the animals. If you are the first - you will be the winner. SPEAKING DRILLSTeacher: The last task for you.All pupils pronounce basic words denoting animals.Most pupils recognize basic intonation distinguishing questions from statements.Some pupils respond appropriately to some questions.Teacher talks to the class using puppet dolls representing animals from the fairy tale “The Little House": Hello! My name is Mouse. What’s your name?How are you? How old are you? PLAYINGPupils understand the meaning of words denoting animals. Game "Guess what animal it is" Pupils in turn go to the board and describe an animal from the fairy tale, without naming it. The rest of the pupils have to guess.FORMATIVE ASSESSMENT LISTENING Pupils recognise basic colours and animals.Point and colour: Fox is red.Bear is brown.Mouse is blue.Wolf is black.Rabbit is pink.CREATIVE WORKMost pupils participate in short conversations on the topic «The Little House".1) Watch the cartoon "The Little House". 2) Staging Characters: a mouse, a rabbit, a wolf, a fox, a frog and a bear.LISTENINGPupils recognise basic words and sounds produced by animals. | Puppets Worksheetsof animals CD |
End3-5minutes | FEEDBACKPupils produce words in response to basic prompts.Show your mood happy like a monkey sad like a wolf energetic as a lion | |
Additional information | ||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check learners’ learning? | Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links |
Cross-curricular links | ||
ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why? | Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. | |
Summary evaluationWhat two things went really well (consider both teaching and learning)? What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша