Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ : Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Келісілді ӘБ жетекшісі ________ |
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 10.2 В. Дәстүрлі қазақ қоғамы: этникалық құрылымы және әлеуметтік ұйымдасуы |
Мектеп: №98ЖОББМ |
|||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Батырбекова А |
|||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
14 |
||||||||||||
Сабақтақырыбы |
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 1-сабақ |
|||||||||||||
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
10.2.2.6 – қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек», «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану; 10.2.2.7 – дәстүрлі қазақ қоғамындағы әлеуметтік институттардың функционалдық рөлін түсіндіру |
|||||||||||||
Сабақмақсаттары |
Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтарды жіктеп, қоғамдағы қызметін талдау |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
- ақсүйек, қарасүйек, хан, сұлтан, би, батыр ұғымдарын қолдану; - «стратификация» сөзінің мағынасын түсінеді |
|||||||||||||
Құндылықтардыдарыту |
Құндылықтар: -Үш кезеңді салыстыру кезінде басқаруқұндылқтары, әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөліне баға беруде ұлттық тұтастықсана-сезімі оянады |
|||||||||||||
Бастапқы білім |
Қазақ халқының шығу тегі. Қазақстандағы этногенез бен этникалық процестер |
|||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақбарысы |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың І бөлімі |
||||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин |
Миға шабуыл(Міндетті емес). оқушылар берілген сөздерге: 1.Ассоциация құрайды 2. Өзара байланыстырып сөйлем құрайды Қоғам, әлеумет, ақсүйек, халық т.с.с.
БЫМ Оқушылар бейнематериалды қарай отырып кем дегенде 5 әлеуметтік топты анықтайды және тақырыпты болжайды М Мұғалім сабақ тақырыбы, мақсаттары, бағалау критерийлерімен таныстырады |
Слайд №1 Слайд №2 Слайд №3-6 |
||||||||||||
30 минут
|
ТОқушылар мәтінді«Әткеншек» тәсілімен талдайды. Жұмыс алгоритмі.Әр топты өз бекетінің жанына орналастырыңыз. Оларға талас тудыратын проблеманы талқылап, өз идеяларын ақ параққа жазу үшін 5-7 минут уақыт беріледі. Уақыт аяқталғаннан кейін, топтар кабинеттегі жаңа бекеттерге көшеді, ол бекетте бұған дейін болған топтардың идеяларын қайталамай отырып, талқылауды жалғастырады. Барлық топтар бекеттердің барлығын өтіп, өзге топтардың түсініктемелерін қарастырып болғанша әр 7 минут сайын топтар бекеттерін ауыстырып отырады. 1 мәтінді түсінуге арналған сұрақ: Қазақ хандығындағы қоғамның «Ақсүйектер» мен «Қарасүйектерге» жіктелуі стратификацияны айқын көрсете ала ма? Түсіндіріңдер 2 мәтінді түсінуге арналған сұрақ: «Төре» мен «сұлтан» бір қызметті атқарған» осы тұжырыммен қаншалықты келісесіңдер; ел басқаруда Тәукенің қолданған тәсілі қандай? 3 мәтінді түсінуге арналған сұрақ: Батырлардың қоғамға қажеттілігі неде? Неге қоғамдағы әлеуметтік топ «Қарасүйек» деп аталған? 4 мәтінді түсінуге арналған сұрақ: «төленгіт» пен «құлдарды» қандай ортақ сөзбен біріктіруге болады? Неге? Дескриптор: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтарды жіктей алады «Галерея» стратегиясымен «Әткеншектен» кейін топтың жауаптары тақтаға ілінеді. Әр оқушы нақты жауапқа өз даусын «+» белгісімен көрсетеді. |
Слайд №7 Қосымша 1 Формат А4, фломастерлер Слайд №8 |
||||||||||||
Сабақтың ІІ бөлімі |
||||||||||||||
40 минут (Дайындыққа 10-15 минут беріледі, рөлді сомдауға әр жұпқа/үштікке 3-5 минут беріледі) |
Интерпретация Әлеуметтік топтардың қазақ қоғамында атқарған рөлінің маңыздылығын ашу мақсатында келесі тапсырманы орындату. Жұппен/үштікпентаңдауы бойынша бір әлеуметтік топты таңдайды: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр. Рөльдік ойын ұйымдастырылады. Мысалы, келесі сөйлемдерді келтіруге болады: «Мен күні – түні мал соңында жүріп, бастарындағы үйлерің, алдарыңдағы астарың, үстеріндегі киімдерің менің еңбегім. Менің еңбегім – ең адал». Әр топ өкілдері өзінің қызметін жоғары бағалап, қоғамға әкелген пайдасын көрсету керек. Хандардың, би, батырлардың басшылық ролі, шешімдері қаншалықты маңызды болды? Әр топқа өз әлеуметтік орнын сипаттайтын сөйлемдерді беріңіз. Топ арасынан бір оқушыны тақтаға шығарып, лауазымына сәйкес атрибуттар беріңіз («хан, бай» және т.б. атаулармен /бэйджик/тәж тағылады). |
Қосымша 1 Слайд №9 |
||||||||||||
Сабақтың ІІІ бөлімі |
||||||||||||||
30 минут |
Талдау Ж Жұппен Қазақ хандығы тұсындағы, Ұлыбритания мен қазіргі Қазақстандағы басқару жүйесін салыстыруға тапсырма беріледі. Оқушылар кем дегенде 2-4 өзгерісті анықтайды. Синтез Д (қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі) ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесімысалдармендәлелдейаламын ….». (1-3ұпай) С: «Айтылғанныңнәтижесінде…….. депқорытындылайаламын». (2 ұпай) 5 және 5-тен жоғары қолданған сөзге қосымша 2 ұпай беріледі, сонда максималды ұпай – 9 Дескриптор: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың хандықты нығайтудағырөлін түсіндере алады |
Слайд №10 Қосымша 2
Слайд №11 |
||||||||||||
Сабақтың соңы 10 минут |
Рефлексия: Мен бүгін не білдім? Оны қалай қолданамын?
Кері байланыс«Менің жетістігім». Индекске немесе стикерге оқушы атын жазып, тиісті орынға жабыстырады, сөйтіп оқудағы өз деңгейіне баға береді |
Слайд №12
Слайд №13 |
||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||
Визуал оқушылар әлеуметтік топ туралы білімдері мен түсініктерін бейнематериал арқылы толықтырады; Аудиал оқушылар «Әткеншек» тәсілі бойынша оқылым мен диалог арқылы білімдері мен түсініктерін жетілдіреді Шығармашыл оқушылар рөлдік ойын арқылы тақырыпты игереді Кейбір оқушылар қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың рөліне баға беріп, бүгінгі күнмен байланыстыра алады (рефлексия кезінде) |
Топтық бағалау - «Галерея» стратегиясымен топ арасындағы үздік жауапты анықтауға болады. Жеке бағалау – сабақ соңында оқушылар «Менің жетістігім» тәсілі бойынша өз оқуын бағалайды |
|
||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет? |
|
|