Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ашық сабақ " Дүниежүзі шаруашылығы" 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
География пәні Оспанова Куралай Аскеновна10 а сынып 1.Сабақтың тақырыбы: ҒТР және дүниежүзілік шаруашылықтың дамуы. 2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: ҒТР-ң негізгі белгілері мен құрылымын білу, ҒТР-ң шаруашылық құрылымына ықпалын түсіну. Оқушыларды топқа бөліп, тапсырмалар беру арқылы өз бетінше білім алуға көмектесу . 3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: Э. де Бононың алты қалпақ стратегиясысы, жеке жұмыс, топтық жұмыс.4.Сабақтың нәтижесі: Білу: ҒТР-ң негізгі белгілері мен құрылымын білетін болады. Түсіну: ҒТР-ң шаруашылық құлылымына ықпалын түсінеді.Қолдану: Қазіргі заманғы және дәстүрлі ҒТР-ң өнеркәсіпке және ауыл шаруашылығына әсерін талдай алады. Оқушылар өздігінен білім алуды үйренеді , мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой қалыптасады .5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критериялық бағалау екі жұлдыз, бір тілек.5 мин тест 6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.7.Ресурстар мен жабдықтар: АҚТ оқулық,карта, постер,суреттер, интернет материалдары.Сабақ барысы
Уа-қыт
Бөлім
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
5 мин
қызығушылықты ояту
1.Психологиялық ахуал қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін жасайды. - Егерде сіз мектепке көтеріңкі көңілмен келсеңіз – оң қолыңызды көтеріңіз- Егер сіз өз біліміңізге сенсеңіз – сол қолыңызды көтеріңіз- Егер де сізге география пәні ұнаса – шапалақтаңыздар.- Егер де сіз мемлекет болашағы біздің қолымызда деп сенсеңіз – қол ұстасыңыз.2.Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі: №1жасыл түс-жер ресурсы№2көк түс-су ресурсы №3-қызыл түс-биологиялық №4-сары түс-мұхиттық №5-ақ түс рекреациялық №6 қара түс-ОЭ ресурсы
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. Әр топтағы атауларға қысқаша сипаттама береді
25 мин
5 мин
18мин қорғау
2мин форматив бағалау
мағынаны ашу
-Де Боно 6 ойлау қалпақ әдісі бойынша тақырыпты ашуды тапсырылады -Оқушыларға қосымша оқулықтан тыс материал беріледі1.Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.2. Мұғалім жаңа тақырып бойынша топтарға «Алты қалпақ» ойынын өткізеді, сабақта1 топқа Ақ қалпақ тақырып бойынша негізгі мәліметтерді беруге2 топ Қызыл қалпақ тақырыпты оқығаннан кейін ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіруге3топ Сары қалпақ ҒТР-ң дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына ықпалы туралы оптимистік ойлар айтуға4 топ Қара қалпақ ҒТР заманындағы ақпаратты технологияның пайдасынан көрі зияны көп деген негативті пікірді алып қорғауға.5 Топ Көк қалпақ тақырып бойынша келешекте –болашақта ҒТР дамуы туралы ой білдіреді / қиялы/6 топ Жасыл қалпақ тақырыпты жалпы қорытындылайды.
1.Оқушылар топпен жұмыс жасап тақырыптын мазмұнымен 2.Оқушылар берілген тапсырманы ақылдың алты қалпағы бойынша қорғайды. 2 . Оқушылар «2 жұлдыз 1 тілек» формативті бағалау әдісімен топтарды бағалайды
2 мин
сергіту сәті
Видео ролик «аэромобиль» -1 минутВидео ролик туралы қандай ой туды?
Көрсетілім туралы 1 минут ішінде ойларымен бөліседі
8 мин
3мин мини тест
5 минут критериялы бағалау
Ой толғаныс
1.тест 1.Дүниежүзілік шаруашылықтың түбегейлі қалыптасқан кезі.А) ХІХ ғасырдаБ) ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басы.С) ХХ ғасырдаД) ХХ ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың басы.2.Аспаптарды саннын арттыру әдісімен дамуды айтады А)революциялық Б)эволюциялық С)техникалық д)өндірістік даму е)инновациялық.3. ҒТР-ң басты белгісі,А) өндіргіш күштерді ұдайы жетілдіруБ) өндірістің техникалық базасының түбегейлі өзгеруіС) ғылымның аса қарқынды дамуы нәтижесінде тікелей өндіргіш күшке айналуыД) адамныңөмір сүру ортасы мен денсаулығына тигізетін кері әсерінің орнын толтыру және жою 4.Елдердің аса ірі ғылыми қалаларын сәйкестендір:А) Цукуба 1.АҚШБ) София 2.РесейС) Рейли 3.ФранцияД) Иль-де-Франс 4. ЖапонияЕ) Новосибирск 5.Болгария 5. Дүние жүзінде ғылыми қызметкерлердің саны а)2млн б) 8 млн с)1,5 млн д) 15 млн е)25 млн 6.Орналасу факторларының жаңа факторлары:а)аумақтық,эгж, б)табиғи,экологиялық с)көліктік, ғылыми д)аумақтық шоғырлану,экологиялық е) ғылымға негіздеу,экоологиялықДұрыс жауабы: 1-б,2-б,3-с, 4-а-4;б-5,с-1,д-3,е-2: 5-б 6-е жалпы -10 балл
3. Формативті бағалайды .Критерия бойынша бағалауБағалау 35-40-«5» ,34-21-«4» 20-10-«3» 10 төмен –«2»
. бір бірін бағалау
өз өзін бағалау,
7 мин
сабақты қорытындылау ,рефлексия
1. Мұғалім Интерактивті такта арқылы сабақты қорытындылау 2. § 30 оқу.3.Шығу парағы -3 сөйлем-түсінгенін,түсінбегінін,ұнағаны,ұнамағаны туралы
1. Оқушылар кері байланыс жасайды
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз