Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ " Дүниежүзі шаруашылығы" 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
География пәні Оспанова Куралай Аскеновна
10 а сынып
1.Сабақтың тақырыбы: ҒТР және дүниежүзілік шаруашылықтың дамуы.
2.Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: ҒТР-ң негізгі белгілері мен құрылымын білу, ҒТР-ң шаруашылық құрылымына ықпалын түсіну. Оқушыларды топқа бөліп, тапсырмалар беру арқылы өз бетінше білім алуға көмектесу .
3.Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі: Э. де Бононың алты қалпақ стратегиясысы, жеке жұмыс, топтық жұмыс.
4.Сабақтың нәтижесі:
Білу: ҒТР-ң негізгі белгілері мен құрылымын білетін болады.
Түсіну: ҒТР-ң шаруашылық құлылымына ықпалын түсінеді.
Қолдану: Қазіргі заманғы және дәстүрлі ҒТР-ң өнеркәсіпке және ауыл шаруашылығына әсерін талдай алады. Оқушылар өздігінен білім алуды үйренеді , мәтін бойынша берілген тапсырмаларды ой електерінен өткізіп, талдай алатын болады, өзіндік ой қалыптасады .
5.Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау: критериялық бағалау екі жұлдыз, бір тілек.5 мин тест
6.Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс-талабын есепке алу:Мақсаттардың орындалуы үшін оқушыларға қолдау, көмек көрсетемін.
7.Ресурстар мен жабдықтар: АҚТ оқулық,карта, постер,суреттер, интернет материалдары.
Сабақ барысы
Уа-қыт |
Бөлім |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушылар іс-әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин |
қызығушылықты ояту |
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру үшін мұғалім оқушылармен амандасады, сергіту сәтін
жасайды. - Егерде сіз мектепке көтеріңкі көңілмен
келсеңіз – оң қолыңызды көтеріңіз 2.Мұғалім оқушыларды топтарға бөледі: №1жасыл түс-жер ресурсы №2көк түс-су ресурсы №3-қызыл түс-биологиялық №4-сары түс-мұхиттық №5-ақ түс рекреациялық №6 қара түс-ОЭ ресурсы |
1.Оқушылар сергіту сәтін жасайды,топтарға бөлінеді. Әр топтағы атауларға қысқаша сипаттама береді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 мин 5 мин 18мин қорғау 2мин форматив бағалау |
мағынаны ашу |
-Де Боно 6 ойлау қалпақ әдісі бойынша тақырыпты ашуды тапсырылады -Оқушыларға қосымша оқулықтан тыс материал беріледі 1.Мұғалім оқушылармен бірге сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды. 2. Мұғалім жаңа тақырып бойынша топтарға «Алты қалпақ» ойынын өткізеді, сабақта 1 топқа Ақ қалпақ тақырып бойынша негізгі мәліметтерді беруге 2 топ Қызыл қалпақ тақырыпты оқығаннан кейін ішкі сезім, эмоция, сезінулер және интуицияны білдіруге 3топ Сары қалпақ ҒТР-ң дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына ықпалы туралы оптимистік ойлар айтуға 4 топ Қара қалпақ ҒТР заманындағы ақпаратты технологияның пайдасынан көрі зияны көп деген негативті пікірді алып қорғауға. 5 Топ Көк қалпақ тақырып бойынша келешекте –болашақта ҒТР дамуы туралы ой білдіреді / қиялы/ 6 топ Жасыл қалпақ тақырыпты жалпы қорытындылайды. |
1.Оқушылар топпен жұмыс жасап тақырыптын мазмұнымен 2.Оқушылар берілген тапсырманы ақылдың алты қалпағы бойынша қорғайды. 2 . Оқушылар «2 жұлдыз 1 тілек» формативті бағалау әдісімен топтарды бағалайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин |
сергіту сәті |
Видео ролик «аэромобиль» -1 минут Видео ролик туралы қандай ой туды? |
Көрсетілім туралы 1 минут ішінде ойларымен бөліседі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 мин 3мин мини тест 5 минут критериялы бағалау |
Ой толғаныс |
1.тест 1.Дүниежүзілік шаруашылықтың түбегейлі қалыптасқан кезі.А) ХІХ ғасырдаБ) ХІХ ғасырдың аяғы мен ХХ ғасырдың басы.С) ХХ ғасырдаД) ХХ ғасырдың соңы мен ХІХ ғасырдың басы. 2.Аспаптарды саннын арттыру әдісімен дамуды айтады А)революциялық Б)эволюциялық С)техникалық д)өндірістік даму е)инновациялық. 3. ҒТР-ң басты белгісі, А) өндіргіш күштерді ұдайы жетілдіру Б) өндірістің техникалық базасының түбегейлі өзгеруі С) ғылымның аса қарқынды дамуы нәтижесінде тікелей өндіргіш күшке айналуы Д) адамныңөмір сүру ортасы мен денсаулығына тигізетін кері әсерінің орнын толтыру және жою 4.Елдердің аса ірі ғылыми қалаларын сәйкестендір: А) Цукуба 1.АҚШ Б) София 2.Ресей С) Рейли 3.Франция Д) Иль-де-Франс 4. Жапония Е) Новосибирск 5.Болгария 5. Дүние жүзінде ғылыми қызметкерлердің саны а)2млн б) 8 млн с)1,5 млн д) 15 млн е)25 млн 6.Орналасу факторларының жаңа факторлары: а)аумақтық,эгж, б)табиғи,экологиялық с)көліктік, ғылыми д)аумақтық шоғырлану,экологиялық е) ғылымға негіздеу,экоологиялық Дұрыс жауабы: 1-б,2-б,3-с, 4-а-4;б-5,с-1,д-3,е-2: 5-б 6-е жалпы -10 балл 3. Формативті бағалайды .Критерия бойынша бағалау
Бағалау 35-40-«5» ,34-21-«4» 20-10-«3» 10 төмен –«2»
|
. бір бірін бағалау
өз өзін бағалау, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 мин |
сабақты қорытындылау ,рефлексия |
1. Мұғалім Интерактивті такта арқылы сабақты қорытындылау 2. § 30 оқу. 3.Шығу парағы -3 сөйлем-түсінгенін,түсінбегінін,ұнағаны,ұнамағаны туралы |
1. Оқушылар кері байланыс жасайды |