Материалдар / ашық сабақ " Foods,foods wonderful foods"

ашық сабақ " Foods,foods wonderful foods"

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып ағылшын тілі сабағында пайдалануға болатын сабақ жоспары.ағылшынша тағамдардың аттары,ағылшын тілі грамматикасында кездесетін , саналатын және саналмайтын тағам түрлері айтылған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Сәуір 2018
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Келісемін:
Form: 3 Б Date:24.01.17 ж Lesson;АғылшынTeacher : Orazbekova Е.О.
Theme:Food, food wonderful food
The aims:Жаңа тақырыпты ашу, сөздік қорларын молайту.
Міндеттері:Білімділік: өткен тақырыпты қайталай отырып,үй тапсырмасын тексеру,оқулықпен жумысты жалғастыра білу. Бір шумақ өлең оқытып сабаққа деген қызығушылықтарын ояту. Жаңа сабаққа байланысты сөздіктер жазғызып сөздік қорларын молайту. Окушыларга дұрыс оқуды,жазуды,дыбыстарды дұрыс айтуын үйрете отырып барлығының сабаққа қатысуын қадағалау . Арасында сұрақ жауаптар жүргізу .Грамматикаға тоқталып How much, How many? зат ес түсіндіріп, карточкалық тапсырмалар және жаттығулар орындату арқылы есте сақтауларын қадағалау. Сабаққа деген қызығушылықтарын оятып отыру үшін сергіту сәтін жасату және ойын түрлерін қолдану. Жаңа тақырып естерінде қалу үшін әр түрлі көрнекіліктер пайдалану.Диалог құрғызу арқылы сөйлем құра білулеріне көмектесу. Крассворд шешкізу арқылы ойлау қабылеттерін қалыптастыру.Дамытушылық:Оқушылардың ағылшын тілінде дұрыс оқуын және жазуын қадағалап,әр түрлі тамақ аттарын жазғызып сөздік қорын молайту ,логикалық ойлауын,дұрыс қабылдауын әртүрлі тәсілдер арқылы дамыту.шет тіліне деген кызыгушылыгын ойын түрлері арқылы дамыту.Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа,нақтылыққа,бірін бірі тыңдауға,дұрыс сөйлеуге,өз тілін құрметтеуге және шет тіліне сыйластықпен қарауларына ыкпал етіп,адалдыққа тәрбиелеу.дұрыс жазуға,оқуға,сөйлеуге тәрбиелеу.The aims of the lesson:1) Educational: To speak about eating.to practice using adverbs much , many the countable and uncountable nouns ,to enrich pupils vocabulary .2) Development: to develop pupil’s skills and habits abilities in reading, writing and mental activities.3) To bring up attention and curiosity, love to the learning of the English language.

Type of the lesson:Mixed lesson
Methods of the lesson:Question-answer, group work.
Visual aids:

Pictures, grammar table,cards



The procedure of the lesson:
Кезеңдері time

Мұғалімнің іс әрекеті.
Organization moment:1 minGood afternoon children! How are you? Sit down please. Who is on duty today, who is absent? what is the date today? what is the day today? thank you sit dawn please.
H/ w: 5 min-What was your home task for today? yes, let’s remember new words .
Phonetic drill:3minSo, children lets start our lesson ? Today we shall speak about different foods and fruits. .The theme of our lesson “Food, food wonderful food ‘ . . let’s start our lesson with phonetic drill .Look at the blackboard please and listen to me: Breakfast in the morning, dinner in the day .Tea comes after dinner ,then, it’s time to play. –Now repeat after me . -Great
New theme:Vocabulary:Grammar:

30min Have you finished? Today’s our grammar material quantity how much? and how many? I’ll explain you the rules of grammar. WE use HOW MUCH and HOW MANY to ask about quantity. If We use HOW MUCH for questions with uncountable nouns. Look at the blackboard . сендерге түсінікті болу үшін қазақша түсіндіріп өтейін : HOW MANY және HOW MUCH сөздерінің мағыналары бірдей .екеуі де қанша деген мағынаны білдіреді.Бірақ неге екеуі екі түрлі ? .Екеуінің де мағынасы бір,бірақ қолданылуы екі түрлі.Мысалы заттардың арасында саналатын және сан алмайтын заттар бар. Бірақ бұлар тек сұраулы сөйлемдерде қолданылатынын ұмытпау керек. How MANY саналатын заттардың мөлшерін сұраса. Ал HOW MUCH саналмайтын заттардын мөлшерін сұрайды. For example : What are the names of the foods? What nouns are they/ Countable or uncountable? Look at the ex 2 B .Ex 4…… Are you tired? Now then stand up and do exercise: Hands up ! Hands down!Hands on hips! Sit down!Hands up! To the sides!Bend left! Bend right!One, two, three…Hop!секіруOne, two, three…SSTOP!Stand still! sit down!3) now children let’s play : ”scrambled letters “ Put the letters in the correct order to make up words :1)TROACR –CArRROT,TIURF-FRUIT,EECHSE-CHEESE,LPPAE-apple,EDARB-BREAD,RCIE-RICE,AAANNB-BANANA,OAOTPTES-POTATOES,AOGERN-ORANGE,PAIZZ-PIZZA,COLOCHATE-CHOKOLATE.4)Now pupils answer my questions 1) Do you like a chocolate or pizza?( I like a chocolate because chocolate is very sweet )( I like pizza because pizza is tasty)2) What fruit do you know?(apple,orange,banana,cherry,pear,lemon,mango,tangerine,grapes,melon.)3) what vegetables do you know?(cabbage-капуста,potatoes, onion лук,carrot, tomato, pepper бұрыш ,beet свекла,
conclusion

Крассворд шешу: at the end of our lesson we solve this crossword. Find the fruit and write the blackboard.
Marks

3 min
Giving marks “: Now pupils come to me please to get your marks. Dear children! Our lesson is over .Good bye!
H/w

2 min
Open your diary Your home work :To learn the new words. P;38 39 read.
Bones

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ