Материалдар / Ашық сабақ " ХІХ әдебиетіне шолу"

Ашық сабақ " ХІХ әдебиетіне шолу"

Материал туралы қысқаша түсінік
әдебиет пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қазан 2018
618
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Г.ҚосқараеваСыныбы: 9 сыныпСабақтың тақырыбы: ХІХ ғасыр әдебиетіне шолу Сабақтың мақсаты: Білімділік: ХІХ ғасырдағы тарихи әлеуметтік жағдай туралы түсініктерін тереңдете отырып, қазақ әдебиетінің негізгі бағыттары мен оның көрнекті өкілдері туралы түсінік беру;Дамытушылық: Оқушылардың білімге деген қызығушылығын  арттыра отырып, топпен жұмыс жасату арқылы ізденгіштік, шығармашылық, жауапкершілік және танымдық қабілетін дамыту;Тәрбиелік: Жас ұрпақты өз елінің тарихын білуге, жыр құндылықтарын құрметтейтін ұлтжанды азамат болуға тәрбиелеу. Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, интерактивті оқыту әдісіПәнаралық байланыс: әдебиет, тарих,әнСабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, таратпа тапсырмалар,суреттерСабақтың барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі1. Амандасу,түгелдеу,оқушылардың зейінін сабаққа аудару 2. Топқа бөлу.ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі. Шал ақынның өлеңдерін жатқа айтады 10- минут ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру кезеңіКіріспе. Бейнефильм көрсетуМұғалім сөзі: 5-минутҚазақ даласы ХІХ ғасыр басында көп қиындықты өткеріп, өзегі өртке толып тұрған.  ХІХ ғасырдағы Ресей империясының отарлау саясаты  тек батырлардың ғана емес, қазақ әдебиеті мен ауыз әдебиетінің де шарықтауына жол ашты.  Ақындар мен суырыпсалма жыршылар қазақ халқының ерлік күресін, ержүректігін, батырлар мен қолбасшылардың халыққа адалдығын, берілгендігін жан жақты жырға қосты. Сонымен қатар халқын сатқан хандарды, сұлтандарды, билерді де ашық сынап отырды.тақырыпты түсіну үшін төмендегі тапсырмаларды орындаймыз:І айналым Оқулықпен жұмыс.Мәтін үш топқа бөлінеді.Әр топ мазмұнын айтады. 10- минутІІ айналым. Кестені толтыр. Топтық жұмыс.
СипаттамаЖауабы
Ол елін, жерін жанындай сүйді, озбырлық саясат жүргізіп отырған патша отаршылдарын, халық жерін талан-таражға салған билеуші топты әшкереледі, оған қарсылығын жасырмады. Серігі қаза болғаннан кейін де, ол халықты көтерілісті жалғастыруға шақырады. Ол кім?    Махамбет Өтемісұлы
 Тапқыр,тілге жүйрік,Жамбыл Жабаевтың ұстазы болғанСүйінбай Аронұлы
Қазақстанның Ресейге қосылуымен енген жаңалықтарды қабылдай алмай өткен өмірді аңсаған қарсылықты әдебиет өкілдеріДулат, Шортанбай,Мұрат,Махамбет,Шернияз т.б. ақындар
















СипаттамаЖауабы
Жастайынан өзінің тапқырлығымен көзге түскен, 1812 жылы оны Бөкей хан беріш руының Жайық бөлігінің старшыны етіп тағайындаған. Махамбеттің серігі болған кім?Исатай Тайманұлы
Шөже Қаржаубайұлының өнерін жоғары бағалаған, «суырып салма ақын» деген баға берген, Сібір кадет корпусының түлегі. Шоқан Уәлиханов
Европа мен орыстың классикалық әдебиетін еркін меңгерген ,жаңа сипатты поэзия туғызған ХІХғ. 2-жартысында туған демократиялық –ағартушылық әдебиеттің өкілдері ШоқанАбай,Ыбырай,


















СипаттамаЖауабы
Жастай екі көзінен бірдей айырылса да,қобыз тартып, өлең айтуға машықтанады.. Шөже Қаржаубайұлы

Орта Жүз құрамындағы найман тайпасынан шыққан. Оның “Өсиетнама» дастанын 1880 жылы патша үкіметі тыйым салғанДулат Бабатайұлы
ХІХ ғ.әдебиетінің ерекшелігі- айтыс ақындары,әнші ақындарыШөже,Жанақ, Табия, Ақбала,Сара,Ырысжан,Түбек,,Әнші ақындар Біржан, Мұхит,Сегіз сері,Балуан Шолақ,Ақан сері




















6-минутСергіту . «Желсіз түнде жарық ай»әнін орындайды. 2-минутІІІ айналым 4-минутХІХ ғасыр әдебиеті өкілдерінің шығармашылығы.(өлеңдер, қара сөз, нақыл сөздер, әңгімелер айту)ІV айналым Топ басшылар сайысы. 4-минут«Сұрақ бізден, жауап сізден».1 топ басшысына сұрақтар1) Исатай –Махамбет көтерілісі болған жыл:1836-1838жж.2) « Кенесары- Наурызбай» жырының авторы: Нысанбай Жаманқұлұлы3) Сырым Датұлы көтерілісі қай жүзді қамтыды: Кіші жүз4) Хиуа бекінісін құлатқан батыр? Жанқожа5) Ұлы жүздің соңғы ханы: Батыр (1718-1726жж.)2 топбасшысына сұрақтар1) Кенесары көтерілісі болған жыл: 1837-1847жж.2) «Үш қиян» шығармасының авторы: Мұрат Мөңкейұлы3) Кіші жүзді Ресейге қосқан: Әбілқайыр4) Жоңғарларға қарсы біртұтас әскер ұйымдастыруда көзге түскен батыр: Қанжығалы Бөгенбай5) Орта жүздің соңғы ханы: Кенесары (1841-1847жж.)3 топ басшысына сұрақтар1) Сырым Датұлы бастаған көтеріліс болған жыл: 1783-17972) «О, Сарыарқа,  Сарыарқа» жырының авторы: Дулат Бабатайұлы3) 1771 жылы Орта жүздің ханы болып сайланған: Абылай4) Қазақ жеріне  ең  алғаш  1735  жылы салынған бекініс? Ор5) Кіші жүздің соңғы ханы:  Жәңгір(1823-1845 жж.)VІ. Қорытындылау кезеңіА. Оқушылардың білімін бағалау. 4-минут Жеңімпаз топты анықтау Топбасшыларына ынталы, жақсы жұмыс жасаған сайыскерлерге баға бергізу, ой пікірін айту;Еліңнің ұлы болсаң, Еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, мемлекетіңнің нығайып, көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екеніңді ұмытпа!» . Н.Ә.Назарбаев В. Үйге тапсырма:1. ХІХ ғасыр әдебиеті ( Оқу, түсінік айту)









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ