Материалдар / Ашық сабақ " Ж Жабаевтың “Зілді бұйрық” "

Ашық сабақ " Ж Жабаевтың “Зілді бұйрық” "

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдату. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтқызу, жаттату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2018
2325
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары Қазақ әдебиеті


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Толғауы тоқсан қызыл тіл



Мектеп : М.Әуезов атындағы жалпы орта мектебі
Cабақтың тақырыбы: Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңі.Мұғалімнің аты- жөні : Әлтей Замира Кеңесқызы.



Күні: 20.12. 2017ж.Сынып: 7 «а», «ә», «б»
Қатысқандар саны: 7 «а»-7 «ә»-7 «б»-

Қатыспағандар:
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):7Т/Ж2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.7 Т/Ж4. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту.
Сабақтың мақсаттары:Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдату.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтқызу, жаттату..
Бағалау критерийлері:Ж.Жабаевтың шығармаларын оқып біледі.“ Зілді бұйрық” өлеңінің жазылу тарихына сипаттама жасай алады.“Зілді бұйрық” өлеңінің мазмұнына , тақырыбына талдау жасай алады.
Тілдік мақсаттар:Оқушылар...( істей) алады: Тақырыпты оқып, талдай алады.Негізгі сөздер мен тіркестер: Ж.Жабаевтың өлеңдері, “Зілді бұйрық”, “Патша әмірі тарылды” өлеңдері.Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
  • Өлеңді жазуға не түрткі болды?
  • Талқылауға арналған тармақтар:Неге өлең “Зілді бұйрық” деп аталды ?
    Құндылықтарды дарыту.«Мәңгілік Ел» идеясының «Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына сәйкес оқушыларды тарих пәнімен байланыстыру арқылы ұлттық сананың қалыптасуына өз пікірлерін білдірту.

    Пәнаралық байланыс Қазақстан тарихы пәнінен “Ұлт –азаттық көтерілістің шығу себептерін түсіндіріп өту.

    АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақтадан Ж.Жабаев туралы суреттерді слайдтар арқылы көрсету және ноутбук арқылы деректер іздеу.

    Алдыңғы білім Ж.Жабаевтың өлеңдерін 5- сыныптан “Алғадай туралы әрбір ой”өлеңі , “Сұраншы батыр” дастанын еске түсірту.

    Сабақ барысы

    ЖоспарланғануақытЖоспарланған тапсырмалар.Ресурстар
    Басталуы 10 минут

    Ұйымдастыру кезеңін өткізу. (3 минут.)Оқушыларды түгелдеу. «Адасқан сөздер» арқылы топқа бөлу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрау. ( 7 минут.)1.Сүйінбай Аронұлы туралы не білеміз?2. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының ерекшелігі неде?3.Сүйінбай тарихта несімен аты қалды?4.Сүйінбайды неге айтыстың ақиығы деп атаймыз?



    Кеспедегі сөздер.







    Сабақтың ортасы 25 минут. Ой шақыру. ( 2 минут.)
  • Сүйінбайдың шәкірті кім?
  • Жамбыл туралы ең алғаш қайдан естігенімізді есімізге түсірейік?
  • Оқушыларды тыңдап, тақырыпты ашады. Бүгінгі сабақ : Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңі.Слайдпен таныстырылым. ( 5 минут.) Ж.Жабаев туралы суреттер. Бүктемелермен таныстырып өту.Ж.Жабаевтың өмір сүрген кезеңдері туралы.Шығармаларының ерекшелігіне тоқталып өту.ББ кестесін толтыру. ( 5 минут.)Төменгі сыныпта өткен шығармаларынан мәліметтер жазады. “Жамбыл Жабаев жайлы не білемін?” Жеке оқушы -------------------- Жұппен оқушылар бірлесе ---------------------Топта оқушылар ------------------------ спикер өз ойларын ортаға салады. ЖЖ. Түсіндірме күнделік” бойынша жұмыс жасау. ( 5 минут.)









    Дескриптор. Оқушылар автор қолданған сөздердің кейіпкерді бейнелеудегі әсерін талқылайды.Зілді бұйрықөлеңінің мәнін ашып, тақырыбы мен идеясын анықтайды.Зілді бұйрықөлеңіндегі ақынның тұлғалық болмысын ашады.. ПОПС формуласы. ( 3 минут.)Менің ойымша, бұл …”Себебі, мен оны былай түсіндірер едім …”“Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын …”Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…” деп оз ойларын жазып , талдайды. Сабақты қорыту ( 5 минут.) : «Сұрақ- жауап» әдісі Өлеңде қай жылғы оқиғаны анықтап, тарих пәнімен байланыстырып отыр?









    АКТ.

    Суреттер.





    Плакаттар мен маркерлер.









    Жұмыс дәптерлері



    Оқулық











    Жұмыс дәптерлері
    Сабақтың соңы 5 минут.Бағалау ( 1 минут.): “Бағдаршам” арқылы бағалау.Үйге тапсырма( 1 минут.) : Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңін оқып, талдау жасау. Кері байланыс ( 3 минут.) : “Алма ағашы” әдісі.Қызыл алма” – мен сабақты түсінбедім , көңіл- күйім жоқ.Жасыл алма” – мен сабақты жақсы түсіндім , көңіл- күйім көтеріңкі, -деп стикерлерге пікірлерін жазады.



    Алма бейнесі бар стикерлер.
    Қосымша ақпарат





    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?



    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңінің шығу тарихы туралы шағын эссе жазу.Қалыптастырушы бағалау.Смайликтер.Бағдаршам арқылы, жұлдызшалар т.б.Оқу құралдарын дұрыс қолдануды қолға алу.АКТ-ны қолдануда техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.

    РефлексияСабақ мақсаттары / оқу мақ<
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ