Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ " Ж Жабаевтың “Зілді бұйрық” "
Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдату.
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтқызу, жаттату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қаңтар 2018
2325
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: “ Толғауы тоқсан қызыл тіл” | Мектеп : М.Әуезов атындағы жалпы орта мектебі | |
Cабақтың тақырыбы: Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңі. | Мұғалімнің аты- жөні : Әлтей Замира Кеңесқызы. | |
Күні: 20.12. 2017ж.Сынып: 7 «а», «ә», «б» | Қатысқандар саны: 7 «а»-7 «ә»-7 «б»- | Қатыспағандар: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты (мақсаттары): | 7Т/Ж2 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.7 Т/Ж4. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту. | |
Сабақтың мақсаттары: | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдату.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айтқызу, жаттату.. | |
Бағалау критерийлері: | Ж.Жабаевтың шығармаларын оқып біледі.“ Зілді бұйрық” өлеңінің жазылу тарихына сипаттама жасай алады.“Зілді бұйрық” өлеңінің мазмұнына , тақырыбына талдау жасай алады. | |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар...( істей) алады: Тақырыпты оқып, талдай алады.Негізгі сөздер мен тіркестер: Ж.Жабаевтың өлеңдері, “Зілді бұйрық”, “Патша әмірі тарылды” өлеңдері.Сыныптағы диалог жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: | |
Құндылықтарды дарыту. | «Мәңгілік Ел» идеясының «Тарих, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына сәйкес оқушыларды тарих пәнімен байланыстыру арқылы ұлттық сананың қалыптасуына өз пікірлерін білдірту. | |
Пәнаралық байланыс | Қазақстан тарихы пәнінен “Ұлт –азаттық көтерілістің шығу себептерін түсіндіріп өту. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтадан Ж.Жабаев туралы суреттерді слайдтар арқылы көрсету және ноутбук арқылы деректер іздеу. | |
Алдыңғы білім | Ж.Жабаевтың өлеңдерін 5- сыныптан “Алғадай туралы әрбір ой”өлеңі , “Сұраншы батыр” дастанын еске түсірту. | |
Сабақ барысы | ||
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған тапсырмалар. | Ресурстар |
Басталуы 10 минут | Ұйымдастыру кезеңін өткізу. (3 минут.)Оқушыларды түгелдеу. «Адасқан сөздер» арқылы топқа бөлу. Ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру.Үй тапсырмасын «Ыстық орындық» әдісі арқылы сұрау. ( 7 минут.)1.Сүйінбай Аронұлы туралы не білеміз?2. Сүйінбайдың Қатағанмен айтысының ерекшелігі неде?3.Сүйінбай тарихта несімен аты қалды?4.Сүйінбайды неге айтыстың ақиығы деп атаймыз? | Кеспедегі сөздер. |
Сабақтың ортасы 25 минут. | Ой шақыру. ( 2 минут.) Дескриптор. Оқушылар автор қолданған сөздердің кейіпкерді бейнелеудегі әсерін талқылайды. “Зілді бұйрық” өлеңінің мәнін ашып, тақырыбы мен идеясын анықтайды. “Зілді бұйрық” өлеңіндегі ақынның тұлғалық болмысын ашады.. ПОПС формуласы. ( 3 минут.)“Менің ойымша, бұл …”“Себебі, мен оны былай түсіндірер едім …”“Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын …”“Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…” деп оз ойларын жазып , талдайды. Сабақты қорыту ( 5 минут.) : «Сұрақ- жауап» әдісі Өлеңде қай жылғы оқиғаны анықтап, тарих пәнімен байланыстырып отыр? | АКТ. Суреттер. Плакаттар мен маркерлер. Жұмыс дәптерлері Оқулық Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы 5 минут. | Бағалау ( 1 минут.): “Бағдаршам” арқылы бағалау.Үйге тапсырма( 1 минут.) : Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңін оқып, талдау жасау. Кері байланыс ( 3 минут.) : “Алма ағашы” әдісі.“Қызыл алма” – мен сабақты түсінбедім , көңіл- күйім жоқ. “Жасыл алма” – мен сабақты жақсы түсіндім , көңіл- күйім көтеріңкі, -деп стикерлерге пікірлерін жазады. | Алма бейнесі бар стикерлер. |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Ж.Жабаевтың “Зілді бұйрық” өлеңінің шығу тарихы туралы шағын эссе жазу. | Қалыптастырушы бағалау.Смайликтер.Бағдаршам арқылы, жұлдызшалар т.б. | Оқу құралдарын дұрыс қолдануды қолға алу.АКТ-ны қолдануда техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
РефлексияСабақ мақсаттары / оқу мақ<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |