Пән:Қазақ тілі /1-2 сабақ Сынып:8 | Күні:Қатыспаған оқушылар саны Қатысқан оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Мен армандайтын мектеп |
Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.1.1.1 - Мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;8.2.1.1.-тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып,ауызша мәтіндер құрау;8.5.1.1.-болжалдық сан есімдерді жазба,ауызша жұмыстарды орынды қолдану; |
Сабақ мақсаттары | Оқушылардың барлығы:тірек сөздер,иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжайды;Оқушылардың көпшілігі:тұрақты тіркестер мен көркемдеуіш құралдарды қолданып,мәтін құрайды;Оқушылардың кейбірі:болжалдық сан есімдерді қолданады; |
Бағалау критерийлері | Т.Сұлтанбековтың «Ғажайып планета» шығармасы жайлы ақпарат береді,мәтін құрайды,көтерілетін мәселені болжайды,өз ойын айтады. |
Тілдік мақсаттар | Пәнге деген лексика мен терминология:артықшылық,талап,өзекті,білімпаз,мәтін құрайды.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:арманым,мектебім,жаңашыл,заманауи |
Бастапқы білім | 7-сыныпта өткен тақырыптарды қайталату,ой шақыру сұрақтар қою. |
Жоспары |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Жоспарланған жаттығу түрлері | Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтың басы
| Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Мадақтар бұрқасыны» тәсілі.Оқушылар 1 минутта бір парақ қағазға ұстазына естігісі келетін мадақтарды жазады, көршісімен алмасып,бір-бірінің жазғандарын оқып береді.Қызығушылықты ояту.Оқушыларға тірек сөздердің қиындыларын береді.Оқушылар әріптерден арман ,бақыт,қуаныш сөз құрайды,құралған тірек сөздерге қатысты өз ойларын айтады,кластер құрайды.
Мәтіналды жұмыс.Сөздікпен жұмыс:Жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады,оқиды,оқушыларға қайталатады,сөздік дәптермен жұмыс жасатады.Дескриптор: -жаңа сөздерді үйренеді;-сөздік жұмысын жүргізеді;Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. «Сюжетті суреттер» тәсілін қолданып,2,3-тапсырмаларды орындатады.Оқушылар сұрақтарға жауап береді,суретке қарап ,сипаттап айтады.Дескриптор: -оқушылар сұраққа толық жауап береді;суреттерді сипаттайды;«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Тілдік бағдар.Грамматикалық кезең:Болжалды сан есім туралы мағлұмат беру.Жазылым.1,4-тапсырмаларды орындату.Дескриптор:-грамматикалық тақырыпты меңгереді;-болжалды сан есімдерді ажырата алады; «Басбармақ» Түсіндім.Түсінбедім.Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі.Оқушылар бір-біріне грамматикалық тақырып бойынша сұрақтар қойып,білімін толықтырады. | Сабақтың басы
|
Сабақтың ортасы(22 минут)
Сергіту сәті | Мәтінмен жұмыс.«Дана үкілер» техникасын қолдану.Оқушыларға аудиотаспадан мәтінді тыңдатады.Жаңа сөздерді тапқызу,сөйлем құрату,диалог құру.«Дұрыс-бұрыс» тәсілін қолдану.5,6,7-тапсырмаларДескриптор:-мәтіннен қажет ақпарат алады;-диалогті рөлге бөліп оқиды;-болжалдық сан есімді табады;Қалыптастырушы бағалау.Мұғалім көңіл күй смайликтерімен бағалайды.Мәтін соңы жұмыс. «Интервью» әдісі.Әр оқушыға желімқағаз беріледі.Оқушылар өзара жұп құрайды,диалогты тыңдайды,кейіпкерлерге мінездеме береді,мәтінге сүйеніп,жаңашыл мектептің ерекшелігін желімқағазға жазып,тақтаға жабыстырады.9-10-тапсырмалар.Дескриптор:-диалог құрай алады;-кейіпкерлерге мінездеме береді;-өз ойын ойлай біледі.Қалыптастырушы бағалау.Оқушылар бір-бірінің жұмысын түрлі түсті желімқағаздар арқылы бағалайды.Кері байланыс. «Аяқталмаған ой» әдісі арқылы оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып,жұпта туындаған жағдаятты тізбектейді.Алдымен ,біз « » деп ойладықКейін мынандай мәселе пайда болды:...Мәселені шешу үшін ... еттікБұдан біз .... көрдікДемек,бұл « » деген қорытындыға келдік.Шығармашылық тапсырма.Оқушыларға А4 парағы ,маркерлер.Олар өзара ақылдасып,сабақ кестесін құрайды.11-тапсырма.Дескриптор:-шығармашылық қабілетін толық көрсетеді;-өз ойын қорытады;«Бас бармақ» тәсілі арқылы бағаланады.Ойсергек. «Сөздерден әңгіме құрау» тәсілі бойынша ойсергек ұйымдастырады.Әр оқушы бір-бір сөзден ойлауы керек.Мұғалім бірнеше секундтан кейін ол сөздерді тақтаға жазғызып,тақырыпқа қатысты шағын әңгіме құрастыртады./жалпы саны 15-20 сөздей болу керек/ | Сабақтың ортасы(22 минут)
Сергіту сәті |
Сабақтың соңы
| Синтез «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі.Мұғалім оқушыларға «Менің армандаған мектебім» деген тақырып беру.Оқушылар алдымен өз ойларын параққа түсіреді,кейін жұптасып жасайды.Сыныптың алдында қорғау.Дескриптор:-сызба құрау арқылы ьілімін толықтырады;-өзара қатынас орнайды;-көпшілік алдында сөйлей алады;Қалыптастырушы бағалау.«Бас бармақ» тәсіліОсы жақсыЖақсыОрташаКері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі.Оқушылар тапсырманы қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.Рефлексия.Ойтаразы. «Ойшыл қалпақтар» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап жаздыру. 13-тапсырма.Үйге тапсырма:8-тапсырма.Тапсырманың шарты,қалай орындау қажет екендігі түсіндіріледі. | Сабақтың соңы
|
Қосымша ақпарат |
|
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме?Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп,не үйренді?Сыныптың ахуалы қандай болды?Себебі неде?Уақыт тиімді пайдаланды ма?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?Неліктен? |
|
Қорытынды бағалау:
|
|