Ашық сабақ : Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ : Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары. Көрсетілім: Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Мектебі

Сыныбы

Дәрісхана №311

Кулмухамбетова Гульназ Думановна

«Б.Тұрсынов атындағы орта мектеп»КММ

8 сынып

биология кабинеті

Сабақ тақырыбы

Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары.

Көрсетілім:

Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.

Жалпы мақсаты

1. Оқушыларға ми.,мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер.,мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары.

туралы білу,мәтінмен жұмыс істеу барысында оқулықтағы суреттерді пайдалану алған білімді іс-жүзінде қолдану мүмкіндіктері туралы білім беру.

2.Ұтшылдықққа тазалыққа тәрбиелеу.

Міндеттер:

Жаңа тақырыпты оқушылардың білімі арқылы бастау

Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау

Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, белсенділікті арттыру

Оқушылардың қызығушылығын ояту

Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері

Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы

Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.

Оқушылар үшін оқу нәтижелері

1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығуы

2.Оқушыларды оқуға мұғалім бағыттап отыру

3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.

4. Білгендерін жылдам айтуға тырысып, қызығушылығы оянады, білімін көрсетіп

тақырыптың басты идеясын тауып,алған білімін тәжірибеде қолдана

алады.

Сабақта туындаған негізгі идеялар

1.Оқушылардың өмірден алған білімдеріне, білетініне сүйену

2. Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын қалыптастыру

Сабақта қолданылатын материалдар:

Көрнекіліктер топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық оқулық.

Оқыту әдіс-тәсілдер:

АКТ, СТО, жеке жұмыс, топтық жұмыс

Дерек көздері:

8-сынып

Слайдтар, сабақ жоспары, интернет ресурстары

Тапсырмалар:

Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары.

Көрсетілім:

Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.

Сабақ түрі

Жаңа сабақ

Сабақтың әдісі

Диалогтік оқыту,сұрақ-жауап,деңгейлік тапсырмалар,Блум таксономиясы

Сабақта қолданылатын модульдер

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер ЖТ,Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану,АКТ,сыни тұрғыдан ойлау СТО,талантты және дарындв балаларды оқыту T&ДБО,жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау.

Сынып:8 №15 сабақ



Сабақтың жүргізілуі бойынша мұғалімнің жазбалары:

Мұғалім немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

15 сабақ. Тақырыбы: : Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары.

Көрсетілім:

Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.

Кезең

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті


Ресурс

Сабақ барысы

Амандасу,көңіл-күйлерін сұрау.Сыныптағы психологиялық ахуалды көтеру үшін оқушыларды қолпаштап сөз айтудан бастау,топқа бөлу.

Топқа бөлінеді .4 топ

Жұмыс дәптері

Оқулық

Үй тапсырмасын сұрау

Өткен тақырыпты пысықтауға арналған жабық сұрақтар қояды.

Сұрақтарға жауап береді,тапсырмалардыи талқылайды


Жаңа сабақ

Білу

Мағынаны таны:

Жаңа сабақ бойынша жалпылама түсінік беріп кетеді.

Үй тапсырмасы бойынша білімін анықтау. Психологиялық ахуал Топтарға бөлу жеміс-жидектермен бөлу

«Құпия сан» ойыны арқылы үй тапсырмасын тексереді


Жұмыс дәптерлеріне тақырып бойынша тірессөздерді пайдаланып,негізгі заңдылықтар мен терминдерді жазады.Сұрақтарға жауап береді.

АКТ пайдалану инт.тақта през.

Слайд №1

Түсіну

Ой толғаныс

1.Оқулықпен жеке танысып, инсерт әдісімен түртіп алумен айналысады

2.Топта талқылау

3.Түртіп алған мәліметтермен таныстыру

4.Постер құру

ЖИГСО әдісімен саяхат.

Топта қорытынды жасап талқылайды.

Оқулық

Қолдану.

Ой толғаныс

синквейн”

Зат есім-кім? Не? 1 сөз

Сын есім-қандай? 2 сөз

Етістік-неғылды?Не істеді?қайтті? 3 сөз

Тақырыпты ашатын сөз тіркестері немесе сөйлем. 4 сөз

Тақырыптың синонимі (баламасы)

Әр топта тапсырмалар орындалады.

Слайд

Сергіту сәті

Бейнежазба бойынша

Барлық оқушылар қатысуы керек.


Анализ

Синтез

Оқушылар орындаған тапсырмаларын талқылау,талдау., «ТИ» кестесін толтыру.Слайд.

Тапсырманы топта және сыныппен талқылайды.Жаңа тақырып бойынша жаңа концепция айтады.


Бағалау.

Критериальды бағалау дискрипторлармен

Бүгінгі тақырып бойынша не түйдің? Өзіңнің жеке пікірің қандай? Басқалардың пікірімен келісесің бе?

Тақырыптың өзектілігі қандай?

Осы сұрақтарды қоя отырып, оқушылардың пікірін білу.

Тақырыпқа баға береді, қорытынды жасайды.Бағалау парақшасындағы критерийлер бойынша өзін-өзі бағалау,өзара бағалау.Жұптасып бағалау.

Стикер

Бағалау парақшасы

Үйге тапсырма

Ми. Мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми сыңарлары.

Көрсетілім:

Сопақша мидың рефлекстері: көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру (саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті сақтау.


Слайд

Рефлексия

Оқушылармен кері байланыс жасайды.

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып қалдырады.

Стикер

Қолданылған әдебиеттер.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.10.2020
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі