Сабақ жүргізген мұғалімнің
аты-жөні
|
Мектебі
|
Сыныбы
|
Дәрісхана
№311
|
Кулмухамбетова
Гульназ Думановна
|
«Б.Тұрсынов атындағы
орта мектеп»КММ
|
8
сынып
|
биология
кабинеті
|
Сабақ
тақырыбы
|
Ми. Мидың сұр және
ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп
жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша
ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми
сыңарлары.
Көрсетілім:
Сопақша мидың рефлекстері:
көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру
(саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті
сақтау.
|
Жалпы
мақсаты
|
1. Оқушыларға
ми.,мидың сұр және ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан
шығатын 12 жұп жүйкелер.,мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен
қызметі: сопақша ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми
сыңарлары.
туралы білу,мәтінмен жұмыс
істеу барысында оқулықтағы суреттерді пайдалану алған білімді
іс-жүзінде қолдану мүмкіндіктері туралы білім
беру.
2.Ұтшылдықққа
тазалыққа тәрбиелеу.
|
Міндеттер:
|
Жаңа тақырыпты оқушылардың
білімі арқылы бастау
Оқушылардың өздерін-өздері
оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту
арқылы әр баланы қамтуға жағдай
жасау
Сөйлеу мәдениетін
қалыптастыру, белсенділікті арттыру
Оқушылардың қызығушылығын
ояту
Жаңа сабаққа белгілі
бір ой қорытындылар жасау.
|
Мұғалімдер үшін оқу
нәтижелері
|
Оқушылардың бірін-бірі оқытуы
арқылы аталған тақырыпты меңгеріп
шығуы
Оқушыларды оқуға мұғалім
бағыттап отыру
Оқушылардың өзін
және достарын бағалау мүмкіндіктерін
жасау.
|
Оқушылар үшін оқу
нәтижелері
|
1.Оқушылардың бірін-бірі
оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп
шығуы
2.Оқушыларды оқуға мұғалім
бағыттап отыру
3.Оқушылардың өзін және
достарын бағалау мүмкіндіктерін
жасау.
4. Білгендерін
жылдам айтуға тырысып, қызығушылығы оянады, білімін
көрсетіп
тақырыптың басты
идеясын тауып,алған білімін тәжірибеде
қолдана
алады.
|
Сабақта туындаған
негізгі идеялар
|
1.Оқушылардың өмірден алған
білімдеріне, білетініне сүйену
2. Жаңа теориялық
ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын
қалыптастыру
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Көрнекіліктер
топтамасы. Флипчарттар, слайд, электрондық
оқулық.
|
Оқыту
әдіс-тәсілдер:
|
АКТ, СТО, жеке
жұмыс, топтық жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
8-сынып
Слайдтар, сабақ
жоспары, интернет ресурстары
|
Тапсырмалар:
|
Ми. Мидың сұр және
ақ заттары, мидың қыртысы және ядролары, мидан шығатын 12 жұп
жүйкелер. Мидың бөлімдері, олардың құрылысы мен қызметі: сопақша
ми, көпір, мишық, ортанғы және аралық ми, үлкен ми
сыңарлары.
Көрсетілім:
Сопақша мидың рефлекстері:
көзді жыпылықтату, жұтыну. Мишықтың қызметі: қимылды үйлестіру
(саусақмұрын байқауы), тепе-теңдікті
сақтау.
|
Сабақ
түрі
|
Жаңа
сабақ
|
Сабақтың
әдісі
|
Диалогтік
оқыту,сұрақ-жауап,деңгейлік тапсырмалар,Блум
таксономиясы
|
Сабақта қолданылатын
модульдер
|
Білім беру мен білім
алудағы жаңа тәсілдер ЖТ,Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
пайдалану,АКТ,сыни тұрғыдан ойлау СТО,талантты және дарындв
балаларды оқыту T&ДБО,жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқыту
үшін бағалау және оқытуды бағалау.
|