Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетіледі
«Визуалды
айғақтар» әдісі
Тақтағы суреттерді өзара не
байланыстырады? Не бейнеленген? Сабағымыз не жайлы болмақ?( тақырып
анықталады)
Оқылым: оқу әдісі
- Дүниежүзілік мұхит суларының
қасиеттері тақырыптағы мәтінмен
танысу.
«Түртіп
алу стратегиясы» жаңа кездескен ұғым,
терминдарды дәптерге жазып отырады (жеке)
Критерий: тақырыпты өздігінен
оқып,мазмұнды түсінеді.
Дескриптор:
-мұхит
суының қасиеттерін біледі және түсінеді.
-жаңа терминдерді ажырата
біледі
Топтық
жұмыс
1-топ:
«Тынық » тобындағы оқушылар ға
тапсырма
Берілген
ресурспен танысып, талқылау «Ойлан,Жұптас,
Пікірлес»
тәсілі
Ресурс:(Тұздылыққа әсер ететін
факторлар: қүйылатын өзендер саны, бұланушылық,,мұздықтардың еруі-
негізі:қай географиялық ендікте орналасуына
байланысты
-экваторда өзендер көп
құйылады, жауын –шашын молдық әсерінен тұздылық төмен .
-тропикалық
аймақта- буланушылық жоғары, жауын-шанын аз , осы себептен тұздылық
жоғары)
Тапсырмалар:
Түсіндіреміз: Не себепті теңіз суы
тұзды?
Қара теңізде тұздылық 18 ‰ ,
Қызы теңіз -42‰
Неге
экваторда тұздылық төмен болады?
Критерий: Білім алушы теңіз
суының неге тұзды болуын анықтайды.
Дескриптор: мұхит суының
қасиеттеріндегі тұздылықты сипаттайды
Саралап
оқыту.
Деңгейі жоғары оқушыға
қосымша тапсырма
Теңізшілер жағалауға
жақындағандарын судың тұздылығынан біледі. Ол қалай деп
ойлайсыңдар?
Бағалау: Температураны
өлшеу
2- топ:
«Атлант» тобындағы оқушыларға есеп шығару
тапсырылады: Егер тұздылық
27‰ болса, Қара теңіздің 4,2
м 3
суында неше
грамм(кг) әр түрлі заттардың мөлшері бар? (1
м3 -1000литр)
(27*4,2=113,4)
Критерий:Мұхит суының
қасиеттерін анықтау кезінде нақты мәліметтерді есеп шығаруға
пайдаланады
Дескриптор: Тұздылыққа байланысты
есеп шығарады
(Ғалымдар сұхит суында 44 тен
75 химиялық элементтер кездеседі деп болжаит. Егер бүкіл
дүниежүзілік мұхит суындағы тұздарды құрғатып алсақ жер бетіндегі
құрлықты 150 м тұз жабар еді.)
Бағалау: көңіл күй
барометрі
3
-топ: «Үнді» тобындағы
оқушылары «Негізгі ойды
суреттеу» стратегиясын пайдалана
отырып ,берілген диаграммаларды пайдаланып қорытынды
шығару
-Тынық мұхит- 19С -Үнді
мұхит-17,3С
-Атлант
мұхит-16,5С -Солтүстік мұзды мұхит- +1С
(Температура әсер беретін
факторлар: температураның біркелкі болмауы географилық ендікке
байланысты. Күн сәулесінің түсу бұрышына. Планетамыздың көлбеу
орналасуына
-су беті
Т-+19С , бұл өсімдікпен жануарлар таралуына әсер
етеді.)
4
-топ: «Солтүстік мұзды
мұхит» тобындағы
оқушылар
Кластер толтыру
(Су- жер
бетіндегі жылу сыймдылығы үлкен дене. Сондықтан да мұхитты «жылу
қорының жинаушысы деп» атайды. Мұхит суы өте баяу жылынады және
баяу суынады. Егер мұхит суының ондай қасиеті болмаса, жер бетінің
орташа Т қазіргіден 36С төмен болар еді.)
Саралап
оқыту.
Деңгейі жоғары оқушыға
қосымша тапсырма
Адам теңіз
суын шаруашылқтың қандай түріне пайдаланады?
(бағалау)
Тыңдалым: Әр топ өз
тапсырмаларын орындап ортаға шығып баяндайды,
тұжырымдайды,дәлелдейді.
Ойлан-Бірік-Бөліс
стратегиясы
Ой-бөлісу
арқылы сабақтың тақырыбындағы мақсатты
ашу(жүппен)
Тапсырма: Мұхит суының
қасиеттеріне әсер ететін факторларды анықтаймыз
Критерий:
Мұхит суының
негізгі қасиеттерін ажыратады
Осы қасиеттерінің өзгеруіне
қандай факторлар әсер ететінің біледі?
Дескриптор:Мұхит суының негізгі
қасиеттері атайды
Осы
қасиеттерінің өзгеруіне қандай факторлар әсер ететінін
дәлелдейді
Жеке
жұмыс- оқушылар кескін
картаға «Қос жазба күнделік» арқылы тақырыпты
бекітеді.
Атласты пайдаланып 1 мұхиттағы
2 теңіздің тұздылық денгейлерін салыстыру,кескін картаға белгілеу
(Не? Қайда?)
Критерий:теңіздердң тұздылығын
салыстыра алады
Дескриптор:
-мұхит суының қасиеттерін
сипаттайды,
-атласты пайдаланып кескін
картаға тұзды теңіздерді белгілейді
Бағалау: бес
саусақ әдісі арқылы
|