Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
5мин
|
Оқушылармен амандасу, сабаққа
түгендеу.
Үй жұмысын тексеру
“Көршімде қалай?”
әдісі арқылы оқушылар бір
бірінің тапсырмаларын тексереді. (1
ұпай)
№783
№792
-
12,918 – (4,918
+3,4) =
(12,918 – 4,918) – 3,4 = 4,6
-
(6,403 + 8,715) – 2,403 =
(6,403 – 2,403) + 8,715 = 12,715
-
(13,245+9,88)-6,88 = 13,245 +
(9,88 – 6,88) =16,245
-
11,703-(5,4 + 2,703) = (
11,703 – 2,703) – 5,4 = 3,6
|
Үй жұмысын тексеру
“Көршімде қалай?”
әдісі арқылы оқушылар бір
бірінің тапсырмаларын тексереді. (1
ұпай)
№783
№792
-
12,918 – (4,918
+3,4) =
(12,918 – 4,918) – 3,4 = 4,6
-
(6,403 + 8,715) – 2,403 =
(6,403 – 2,403) + 8,715 = 12,715
-
(13,245+9,88)-6,88 = 13,245 +
(9,88 – 6,88) =16,245
-
11,703-(5,4 + 2,703) = (
11,703 – 2,703) – 5,4 = 3,6
|
Жалпы балл –
1
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Тақта
слайд
|
|
Сабақтың
ортасы
Топтық
жұмыс
(10
мин))
|
“Он сұрақ”
әдісі бойынша өткен тақырыптарды
қайталайды. (топтық жұмыс – 3 ұпай)
- Ондық бөлшектерді қалай
қосамыз?
- Ондық бөлшектерді қалай
азайтамыз?
-Натурал санға ондық бөлшекті
қалай қосамыз?
-Натурал саннан ондық бөлшекті
қалай азайтамыз?
Осы тапсырмалар бойынша
оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды
мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы
т.б..
|
“Он сұрақ”
әдісі бойынша өткен тақырыптарды
қайталайды. (топтық жұмыс – 3
ұпай)
- Ондық бөлшектерді
қалай қосамыз?
- Ондық бөлшектерді
қалай азайтамыз?
-Натурал санға ондық
бөлшекті қалай қосамыз?
-Натурал саннан ондық
бөлшекті қалай азайтамыз?
Осы тапсырмалар
бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді.
Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте
жақсы, жақсы т.б..
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Жалпы балл-
3
|
Тақта, слайд, оқу
құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық
|
|
Жұптық жұмыс
(10мин)
|
“Фри” әдісі (жұптық жұмыс 3
ұпай)
І жұп. (X+4,5) – 6,9 =
7,5
II
жұп. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3
III жұп. 19,3 – (4,7 +
X) = 5,9
IV
жұп 16,2 + (Х – 5,3) =
19,7
V
жұп (8,02-х) + 5,3 = 9,7
|
“Фри” әдісі (жұптық
жұмыс 3 ұпай)
І жұп. (X+4,5) – 6,9 =
7,5
II
жұп. (5,6 – x) +
4,7 = 6,3
III
жұп. 19,3 – (4,7 + X) =
5,9
IV
жұп 16,2 + (Х – 5,3) =
19,7
V
жұп (8,02-х) + 5,3 = 9,7
|
Дескриптор
-Ондық бөлшектерді қосу
және азайту ережесі біледі.
-Теңдеудегі
белгісіздерді таба алады.
-Теңдеудің шешімінің
дұрыстығын тексере біледі.
|
ДК
экраны
5-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
Слайд.
|
|
Жеке жұмыс
(15
мин)
|
«Сиқырлы сандық» жеке жұмыс
(3
ұпай)
1-тапсырма
1.Азайтуды орында:
1)22,895-5,678
2) 6,07-3,4
№2 тапсырма
Өрнектің мәнін табыңдар:
3,5 – (a + b), мұндағы a = 2,25, b=
0,71;
a – 2,17 +b, мұндағы a =2,76,
b=3,44;
№3 тапсырма
Түлкінің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 6,7м/с кем.
Бүркіттің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 19,4м/с артық. Егер
түлкінің жылдамдығы 10м/с болса, бүркіттің жылдамдығы
қандай.
|
«Сиқырлы сандық» жеке жұмыс
1-тапсырма
1.Азайтуды орында:
1)22,895-5,678 =17,217
2) 6,07-3,4=2,67
№2 тапсырма
Өрнектің мәнін табыңдар:
3,5 – (2,25 + 0,71) = 0,54
2,76 – 2,17 +3,44 =4,03
№3 тапсырма
Т=
К-6,7м/с
Б=К+19,4м/с
Т=
10м/с
Б-?
Ш:
10+6,7+19,4=36,1
Ж:
36,1м/с
|
Дескриптор
-
Азайтуды орындайды
-
Өрнектің мәнін табады
-
Шартты есепті
шығарады.
|
Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған
оқулық
|
|
Сабақтың соңы
5
мин
|
«Сәйкестендіру»
әдісі
6,5-4,7 =
25,44
41-32,5 =
2
23,5+14,5 =
35,7
0,27+1,73 =
8,5
25,6-0,16 =
1,8
22,05+13,65 =
38
Үйге
тапсырма:
Ондық бөлшектерді қосу
және азайту тақырыбын оқу, ережелерін
жаттау.
№ 788,793есеп.
Кері
байланыс. “Желкенді
қайық”
Егер саған сабақ ұнаса,
желкенді жасыл түске боя.
- Егер сабақта қиындық
кездессе, желкенді сары түске боя.
- Егер тапсырмалар
орындау қиын болса желкенді қызыл түспен
боя.
|
«Сәйкестендіру»
әдісі
6,5-4,7 =
1,8
41-32,5 =
8,5
23,5+14,5 =
38
0,27+1,73
=2
25,6-0,16
=25,44
22,05+13,65
=35,7
Кері
байланыс. “Желкенді
қайық”
Егер саған сабақ ұнаса,
желкенді жасыл түске боя.
- Егер сабақта қиындық
кездессе, желкенді сары түске боя.
- Егер тапсырмалар
орындау қиын болса желкенді қызыл түспен
боя.
|
|
Оқулық
|
|