Материалдар / Ашық сабақ . Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ . Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Дайын ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
102
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Бөлім:

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Тегі, Аты, Әкесінің аты (бар болса)

Есенова Жадыра

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

30.01.2024ж

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.27. Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Сабақтың мақсаттары:

Ондық бөлшектерді қосу және ондық бөлшектерді азайту алгоритмін үйрету. Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың қасиеттерін қолдануға дағдыландыру.

Сабақтың барысы:

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Ұйымдастыру кезеңі 5мин

Оқушылармен амандасу, сабаққа түгендеу.

Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?”

әдісі арқылы оқушылар бір бірінің тапсырмаларын тексереді. (1 ұпай)

783

792

  1. 12,918 – (4,918 +3,4) = (12,918 – 4,918) – 3,4 = 4,6

  2. (6,403 + 8,715) – 2,403 = (6,403 – 2,403) + 8,715 = 12,715

  3. (13,245+9,88)-6,88 = 13,245 + (9,88 – 6,88) =16,245

  4. 11,703-(5,4 + 2,703) = ( 11,703 – 2,703) – 5,4 = 3,6


Үй жұмысын тексеру “Көршімде қалай?”

әдісі арқылы оқушылар бір бірінің тапсырмаларын тексереді. (1 ұпай)

783

792

  1. 12,918 – (4,918 +3,4) = (12,918 – 4,918) – 3,4 = 4,6

  2. (6,403 + 8,715) – 2,403 = (6,403 – 2,403) + 8,715 = 12,715

  3. (13,245+9,88)-6,88 = 13,245 + (9,88 – 6,88) =16,245

  4. 11,703-(5,4 + 2,703) = ( 11,703 – 2,703) – 5,4 = 3,6


Жалпы балл – 1

Оқулық, жұмыс дәптері


Тақта

слайд


Сабақтың ортасы

Топтық жұмыс

(10 мин))

Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталайды. (топтық жұмыс – 3 ұпай)

- Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?

- Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз?

-Натурал санға ондық бөлшекті қалай қосамыз?

-Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтамыз?

Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы т.б..


Он сұрақ” әдісі бойынша өткен тақырыптарды қайталайды. (топтық жұмыс – 3 ұпай)

- Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?

- Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз?

-Натурал санға ондық бөлшекті қалай қосамыз?

-Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтамыз?

Осы тапсырмалар бойынша оқушылар өз тұжырымдамаларын айтып мысал келтіреді. Оқушыларды мадақтау әдісі арқылы бағалайды. Мысалы: Қол соғу, өте жақсы, жақсы т.б..


Сұрақтарға жауап береді.

Жалпы балл- 3

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық



Жұптық жұмыс (10мин)

Фри” әдісі (жұптық жұмыс 3 ұпай)

 І жұп. (X+4,5) – 6,9 = 7,5

II жұп. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3

III жұп. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9

IV жұп 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7

V жұп (8,02-х) + 5,3 = 9,7


Фри” әдісі (жұптық жұмыс 3 ұпай)

 І жұп. (X+4,5) – 6,9 = 7,5

II жұп. (5,6 – x) + 4,7 = 6,3

III жұп. 19,3 – (4,7 + X) = 5,9

IV жұп 16,2 + (Х – 5,3) = 19,7

V жұп (8,02-х) + 5,3 = 9,7


Дескриптор

-Ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесі біледі.

-Теңдеудегі белгісіздерді таба алады.

-Теңдеудің шешімінің дұрыстығын тексере біледі.

ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Жеке жұмыс

(15 мин)

«Сиқырлы сандық» жеке жұмыс (3 ұпай)

1-тапсырма

1.Азайтуды орында:

1)22,895-5,678

2) 6,07-3,4

2 тапсырма

Өрнектің мәнін табыңдар:

3,5 – (a + b), мұндағы a = 2,25, b= 0,71;

a – 2,17 +b, мұндағы a =2,76, b=3,44;

3 тапсырма

Түлкінің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 6,7м/с кем. Бүркіттің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 19,4м/с артық. Егер түлкінің жылдамдығы 10м/с болса, бүркіттің жылдамдығы қандай.


«Сиқырлы сандық» жеке жұмыс

1-тапсырма

1.Азайтуды орында:

1)22,895-5,678 =17,217

2) 6,07-3,4=2,67

2 тапсырма

Өрнектің мәнін табыңдар:

3,5 – (2,25 + 0,71) = 0,54

2,76 – 2,17 +3,44 =4,03

3 тапсырма

Т= К-6,7м/с

Б=К+19,4м/с

Т= 10м/с

Б-?

Ш: 10+6,7+19,4=36,1

Ж: 36,1м/с

Дескриптор

  • Азайтуды орындайды

  • Өрнектің мәнін табады

  • Шартты есепті шығарады.

Тақта, слайд, оқу құралдары; 5 сыныпқа арналған оқулық



Сабақтың соңы

5 мин

«Сәйкестендіру» әдісі

6,5-4,7 = 25,44

41-32,5 = 2

23,5+14,5 = 35,7

0,27+1,73 = 8,5

25,6-0,16 = 1,8

22,05+13,65 = 38

Үйге тапсырма:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын оқу, ережелерін жаттау.

788,793есеп.

Кері байланыс. “Желкенді қайық

Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя.

- Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары түске боя.

- Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді қызыл түспен боя.


«Сәйкестендіру» әдісі

6,5-4,7 = 1,8

41-32,5 = 8,5

23,5+14,5 = 38

0,27+1,73 =2

25,6-0,16 =25,44

22,05+13,65 =35,7




Кері байланыс. “Желкенді қайық

Егер саған сабақ ұнаса, желкенді жасыл түске боя.

- Егер сабақта қиындық кездессе, желкенді сары түске боя.

- Егер тапсырмалар орындау қиын болса желкенді қызыл түспен боя.








Оқулық





















«Сиқырлы сандық» жеке жұмыс (3 ұпай)

1-тапсырма

1.Азайтуды орында:

1)22,895-5,678

2) 6,07-3,4

2 тапсырма

Өрнектің мәнін табыңдар:

3,5 – (a + b), мұндағы a = 2,25, b= 0,71;

a – 2,17 +b, мұндағы a =2,76, b=3,44;

3 тапсырма

Түлкінің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 6,7м/с кем. Бүркіттің жылдамдығы қоянның жылдамдығынан 19,4м/с артық. Егер түлкінің жылдамдығы 10м/с болса, бүркіттің жылдамдығы қандай.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!