Материалдар / Ашық сабақ " Тығыздық" 7 сынып

Ашық сабақ " Тығыздық" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі терминдік сөздерді және өлшем бірліктерді үш тілде айту және жазу. Үш тілде есептер шығару. Диалогқа қолданылатын сөйлемдер: Заттың қасиетін сипаттайтын шама....... деп аталады. Заттың тығыздығын табу үшін дененің массасын көлеміне ...... керек. Зат тығыздығының бірлігі үшін ...... алынған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1331
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 2«Тығыздық»Мектеп: Еңбек орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Жакипова Гульжазира Куралбаевна
Сабақтың тақырыбыЗаттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.
Оқу мақсаты7.2.2.12 әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдану 7.2.2.13 тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру;
Сабақ мақсаттары
  • Денелердің өзара әрекеттесуіне мысалдар келтіріп, заттың тығыздығының анықтамасын айтып, формуласын жаза алады.
  • Массалары бірдей, көлемдері әртүрлі және көлемдері бірдей массалары әртүрлі денелерді салыстыру және бақылау.
  • Тәжірибелік жұмыстарды өз бетінше жасай алады, талдайды. Заттың тығыздығын анықтаудың түрлі тәсілдерін ұсына алады.
  • Ойлау деңгейлеріБілу, түсіну, қолдану, талдау, синтез
    Бағалау критерийлеріФормулаларды түрлендіре келе есептерде қолданады.Есептің шартын түсіндіреді, есептейді.
    Тілдік мақсаттарНегізгі терминдік сөздерді және өлшем бірліктерді үш тілде айту және жазу. Үш тілде есептер шығару.Диалогқа қолданылатын сөйлемдер: Заттың қасиетін сипаттайтын шама....... деп аталады. Заттың тығыздығын табу үшін дененің массасын көлеміне ...... керек. Зат тығыздығының бірлігі үшін ...... алынған.
    ҚұндылықтарЖауапкершілік және шешім қабылдай алу –қалыптастырушы бағалау, өзара, өзіндік бағалау.
    Пәнаралық байланыс Математика, орыс тілі.
    Алдынғы білім Денелердің өзара әрекеттесуі. Масса және денелердің массасын өлшеу
    Сабақ барыс
    Кезеңдері Жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басы«Мен саған, сен маған» әдісі Өзара бағалауҮй тапсырмасына сұрақтар қою. 3 қатардағы оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды. Жауапты бағалайды.





    Сабақтың тақырыбын анықтау, сабаққа мақсат қою

    «Эвристикалық әңгіме» мұғалім сұрақтар қою арқылы оқушыларды жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын тұжырымдауға жетелейді.
  • Заттың көлемі туралы не білесіз?
  • Массасы туралы ше?
  • Көлемдері бірдей денелердің массалары әр түрлі болуы мүмкін не үшін деп ойлайсыздар?




  • Мұғалімнің жеке жұмысы. Сабақты ашу.Экспериметтік зерттеу.

    Кішігірім зертеу жүргізейік (демонстрациялық столға оқушы шақырылады, ол демострациялық столда кішігірім зерттеу жүргізеді) сіздердің алдыңызда көлемдері бірдей екі зат берілген, таразының көмегімен массаларын салыстырып, қорытынды жасаңдар.

    Мензурка көмегімен екі оқушы сумен сүттің көлемін анықтайды. Сосын тағыда екі оқушы олардың массасын анықтайды. Бір оқушы мұғалім көмегімен есептейді. Формула жазып үйренейікМұғалім формуланы жазып оны оқушылар көмегімен түрлендіреді. Есеп шығару үлгісін көрсетеді.





    Таразы, мензурка, су мен сүт.
    Сабақтың ортасы (25 минут)







    Жекелей жұмыс: мәтін бойынша есептер шығару.Өзара бағалау















    Жұптық жұмыс.Келесі жұппен алмасады.
    Есептер шешейікЖеке жұмысЖаттығудың бірінші есебін оқушылар жеке шығарады. Шығарып болған соң бір бірімен алмасады.

    Массасы 3кг, ал көлемі 0,2м3 металдың тығыздығы қандай?Бөлменің өлшемі: ұзындығы 4м, ені , биіктігі 2м. Егер осы бөлмедегі ауаның тығыздығы 1,3 кг/м3 болса, онда бөлмені толтырып тұрған ауаның массасы қандай?өлшемдері 0,9*0,4*0,5м.Осы тапталған шөптің тығыздығын тап«Ротация» әдісі бойынша жұптар жұмыстарымен алмасып толықтырады, ескертулер жазады, қателерін түзетеді, ауызша сипаттама береді.

    Екінші есепті оқушылар жұппен бірлесе шығарады.

  • Ішіне 50 т мұнай сиятын болуы үшін цистернаның көлемі қандай болуы керек? (мұнайдың тығыздығы 800 кг/м3)
  • Шөмелеуші преспен жиналған шөп теңінің массасы 40кг және.






  • Кеспе қағаздар







































    Сабақтын соныРефлексияӨзіндік бағалауЖеке жұмыс. Жалғасын тап...1.Заттың тығыздығы дегеніміз –___________2.Заттың тығыздығы мына формуламен анықталады: ρ=__________3. Мына шамалардың өлшем бірліктерін жаз:[m]=_______ [V]=_______ [ρ]=________ «Дебрифинг» сабақты қорыту мақсатындағы кері байланыс: мұғалім оқушылардан ен ұнағаны және ұнамағын сұрайды, сабақ бойынша оқушылар ұсыныстарын жинайды, игерген білімді әрі қарай тереңдетуге бағыттайды.

    СаралауБағалауДенсаулық сақтау
    Әр тапсырманы орындау барысында оқушыларға дұрыс жауабын көрсетуЖекелей жұмыста жоғары деңгейлі оқушылар үшін қосымша тапсырма беру«Ротация» әдісі арқылы тапсырмалармен алмасып дескрипторлар көмегімен бір бірін бағалайды.«Дебрифинг» - сабақты бағалайды

    Эксперименттік жұмыс арқылы оқушылардың зейінін шоғырландыру


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ