Тапсырма №1 . «Оқы да,
тоқы» әдісі / Жеке
а) А. Құнанбаев "Қыс" өлеңін тыңдату
https://www.youtube.com/watch?v=VYNiDYIjmgc
Өлеңнің композициялық
құрылымын ажырату.
Лирика-ақынның көңіл-күйі,
сезімі суреттелетін
өлең-жырлары.
Оқулықпен жұмыс
ә) Тапсырма: өлеңді дауыстап, түсініп,
мәнерлеп оқу (өлеңге сай ырғақты таңдай білу, жазушы тіліне назар
аудару)
Сөздік жұмыс (сөздіктерге
сүйене отырып сөздердің мағынасын түсіндіру):
шидем – түйе жүнінен тоқылған сырт киім
Дескриптор:
-өлеңді дауыстап, түсініп, мәнерлеп оқиды
-таныс емес, қиын сөздерді түртіп алады
-әдеби көркемдеуіш сөздерді табады
ҚБ: «Екі
жұлдыз, бір тілек»
Тапсырма №
2. Топтық
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы бойынша әр топ өлең мазмұнына байланысты
сурет салады. Суретті әдеби көркемдегіш
құралдарды пайдаланып , адам
бейнесінде салу ұсынылады. Мұғалімнің қолдауымен суреттерге талдау
жасалады.
Дескриптор:
-
қыс мезгілін адам кейпінде суреттейді
-әдеби көркемдегіш құралдардың ерекшелігін
түсіндіреді
ҚБ: «Табыс сатысы»
Сергіту сәті
«Жыл мезгілдері»
Қатысушылар үнсіз өздері дүниеге келген жыл
мезгілдері бойынша топқа бөлінеді. Содан соң әр топ өз жыл
мезгілдерін пантомимо арқылы бейнелейді, қалған топ
табады.
Тапсырма №
3. Жеке – Жұптық - Топтық
«Қар үйіндісі» әдісі
Топқа А4 парақ пен дөңгелек қиындылар беріледі.
Кіші
дөңгелекке қыс мезгілін сипаттайтын сын есімдер, орташа дөңгелекке
сөз тіркесін, үлкен дөңгелекке осы сөз тіркесінен сөйлем құрастырып
жазу ұсынылады. Үш дөңгелектен қар үйіндісін жасап, қыс мезгілін
топ көзқарасымен сипаттау тапсырмасы беріледі. Біріншіден, оқушылар
жеке, кейін жұбымен ақылдасып, олардың екі жауабын бір жауап етіп
үйлестіреді. Кейін жұптар басқа жұптармен бірігіп, үдерісті
қайталайды. Осылайша төрт жауап бір жауап болып
біріктіріледі.
Дескриптор:
-
қыс сөзін сипаттайтын сын есімдер айтады
-
осы сөз тіркестерін қатыстырып сөйлемдер құрайды
-
қыс мезгілін өз сөздерімен сипаттайды
ҚБ: Мадақтау
арқылы мұғалім кері байланыс беріп, сұраққа толық жауап бергендері
бағаланады. «Жарайсың! Өте дұрыс жауап бердің.. Мәнді жауабың үшін
ризамыз – деп, оқушыға қолдау көрсетеді.
Тапсырма №4 /
Жеке
«Қар кесегі» әдісі. Балаларға саралау тапсырмалары
жазылған үш түсті қар кесектері таратылады. Тапсырма оқушылардың мүмкіндік деңгейлерін ескеріп
беріледі.
-
Қолдауды көп қажет ететін оқушыларға:
Абай суреттеген қатал қыстан
қорғану
іс-шараларының тізімін жазу
-
Қолдауды аз қажет ететін оқушыларға:
Қысқы табиғи құбылыстар жайлы мақала
жазу
-
Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға:
«Қыс» тақырыбында 1 шумақ өлең
жазу
Дескриптор:.
-қысқа даярлық, қыстан қорғану шараларының тізімін
жазады
-
қысқы табиғи құбылыстар жайлы мақала жазады
-өлең құрастырады
ҚБ: тапсырма нәтижесі
бойынша кері байланыс жүргізіледі, оқушыларды қолдау мақсатында
орфографикалық және орфоэпиялық қателері түзетіледі, бірақ
бағаланбайды
|