Мағынаны тану
кезеңі
«Сен білесің
бе?»
Абай Құнанбайұлының «Ғылым
таппай мақтанба» өлеңі жайлы бейнеролик
көрсетіледі.
Өлеңді
оқу.
Оқушылардың оқуы «Адасқан
жолдар» әдісі арқылы оқушыларға өлең қиықтары таратылады. Әр топта
үзіндіні құрастырып, тақтаға үш топтан шығып өлеңді толық
құрастырып, мәнерлеп оқиды.
Абай атамыздың бұл өлеңі ағылшын, араб,
азербайжан, қарақалпақ, қырғыз, орыс, өзбек, тәжік, түрікмен, ұйғыр
т. б. тілдеріне аударылған. Орыс тіліндегі аудармасын тыңдап
көрейік. Аудиодан тыңдату.
-
Өлеңде не жайында
айтылған?
-
Өлең қандай тақырыпта
жазылған? Жастарды білімге, ғылымға
шақыру.
-
Өлеңнің идеясы не? Ғылым –
үлкен қазына.
Сөздікпен
жұмыс:
Нәфрәтлі -
жиіркенішті.
Ғибрәтлі –
үлгілі,өнегелі.
Оқушылар дәптерлеріне жазып
алады.
1-тапсырма
Абай
талдаған қасиеттерді қарсы қоя отырып, жұпта, топта
талда.
Бес асыл іс ------------ Бес
дұшпан
Талап ---------------- Өсек
Еңбек ----------------- өтірік
Терең ой --------------- мақтаншақ
Қанағат -------------- еріншек
Рақым ----------------- Бекер мал шашпақ
Оқушылар 5
адамнан құралатын топта «пирамидалық талқылау» әдісі арқылы жауап
береді.
Топ мүшелері өз пікірін жеке жазып, ортада
талқылап ортақ пікір қалыптастырады. Топ мүшелерінің саны 5
оқушыдан болуы керек. Әр топ таратылған қағазға тапсырмаға
байланысты жеке өз ойларын жазады. Қағазды бұру арқылы бір-бірінің
жауабымен танысады. Жауаптарымен танысып ортақ пікірді қағаз
ортасына жазып, ойларын қорғайды.
Критериалды
бағалау парақшасымен бағаланады.
Р/с
|
Оқушының
аты-жөні
|
Топтық жұмыстағы
белсенділігі
|
Оқушы ның
ізденісі
|
Жеке өз пікірін
білдіруі
|
Қоры
тынды
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-
тапсырма
Саған
ұнаған өлең жолдары қандай? Себебін аш. Ұнаған жолдарды жаттап
ал.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
дескрипторы
Өлең үзінділерімен жұмыс
істейді
|
|
Үзіндіде айтылған ойды
анықтайды
|
|
Мәнерлеп жатқа
айтады
|
|
1-қадам: Топ ішінде жұптар
бір-біріне өзі жаттаған өлең үзіндісін
айтады,
2-қадам: Әр жұптан үздік
оқығаны топ ішінде айтады;
3-қадам: Әр топтан ең үздік
деген 1 оқушы «Автор орындығында» мәнерлеп, дауыс ырғағына салып
оқиды.
«Маған ұнаған өлең
жолдары»
Оқушылар
өздеріне ұнаған өлең шумағын «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен
бағалайды.
|