Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту
арқылы
жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топтастыру
1-топ. «Ғылым»
2-топ «Талап»
3-топ «Еңбек»
|
Бір-біріне жақсы тілектер
арнайды.
|
Қошеметтеу
|
«Жүректен-жүрекке»
|
Сабаққа кіріспе
|
«Ой қозғау» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты
байланыстыру мақсатында өздері білетін ақын өлеңдерін жатқа
оқиды.
Оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстыру
Ақын туралы айтылған пікірлерге
тоқталу.
|
Ақын өлеңдерін жатқа
оқиды
«Мен жазбаймын өлеңді ермек
үшін»
«Ғылым таппай
мақтанба»
«Құлақтан кіріп бойды алар»
т.б
Кейіпкер типтерін тек
тұрғысынан сипаттау туралы түсінік алады.
|
Дескриптор: Жалпы -3
балл
-ақын өлеңдерін жатқа
оқиды
|
ҚБ: белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31мин.
|
1.Өлеңді аудиожазба арқылы
тыңдату;
2, Сөздік жұмысы.
3. «Ішіне-сыртына» әдісі арқылы әр топқа
тапсырма орындату.
|
1. Өлеңді тыңдайды.
2. Топтық жұмыс «Ішіне-сыртына»
әдісі
|
Дескриптор: Жалпы -3
балл.
-аудиожазбадан
өлең үзіндісін тыңдайды;
-сөздік жұмысы бойынша 2-3 сөзді дәптерге
жазады.
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері.
Аудиожазба
|
|
Оқу
тапсырмасы.
Өлеңді мұқият оқып, оқу
тапсырмаларына жауап беріңдер.
Өлеңдегі қасиеттер арқылы
қандай адамдарды танып білеміз?
Талапты,
еңбекқор, ойлы, білімді, рақымшыл, қанағатшыл,
ғалым;
Өсекші,
өтірікші, мақтаншақ, еріншек, бекер мал шашатын адам, ойнап, босқа
күлетін адам .
Енді осы кейіпкер
лердің іс-әрекет
терін қалай түсінеді екенбіз, сұрақтар
арқылы жауап беріп көрейік.
|
1-топ.
1.Ғалым адам қандай адам?
2.Мақтаншақтық қасиет неге адамның
дұшпаны?
2-топ.
1.Адам болу дегенді қалай түсінесіздер?
2.Рақымшылық жасау дегенді қалай түсінесің?
3-топ.
1.Талаптың қандай пайдасы бар?
2.Ойнап, босқа күлудің қандай зияндары
бар?
|
Дескриптор: Жалпы -4
балл
- Өлеңді мұқият
оқиды.
- ақынның шығармашылығына талдау
жасайды;
-тақырып бойынша мазмұнды пікірлер айтады
|
Оқулық
Жұмыс дәптерлері
Кестемен жұмыс.
|
|
Қарқыны жоғары оқушыларға
тапсырма
Қарқыны төмен оқушыларға
тапсырма
|
Өлеңдегі антонимдік қатар құрай
алатын сөздерді табыңыз
Қашық-асық,
жамандық-жақсылық
Суретке жасырылған
сұрақтар:
Абай кім? (ақын, жазушы,
ойшыл)
Абайдың әжесі мен анасының аты
кім? (Зере, Ұлжан)
Абай ел билеу ісіне қанша
жасынан бастап араласты? (13)
Абай өз өлеңінде қанша нәрседен қашық бол
немесе асық бол дейді? (5)
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Оқулық
Суретке жасырылған
сұрақ
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Бас, қол, жүрек»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|
Бүгінгі сабақта басың арқылы
нені меңгердің?
Қолың арқылы нені жасай
алдың?
Жүрегің арқылы нені
сезіндің?
Осы сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалім оқушыларды
«Бас бармақ»
әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
«Бас, қол, жүрек»
әдісі.
|